נס ציונה זכתה במקום הראשון בתחרות החדשנות של החברה למשק וכלכלה מבית השלטון המקומי

$(function(){setImageBanner('c93f07c0-1aa7-4c11-a568-4862c5d03055','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,48688,'Image','');})

הפרס הוענק על מיזם מניעת ההצפות. כאשר חברי הועדה מצאו כי מדובר במיזם חדשני, טכנולוגי המאפשר התמודדות מיטבית עם אירועי גשם קיצוניים ומגן באופן משמעותי על תושבי העיר מפני סכנת ההצפות.

יח"צ

פרס החדשנות הוענק לעיר נס ציונה היום, על מיזם מניעת הצפות, במסגרת ועידת החדשנות של השלטון המקומי שמתקיימת השבוע בגני התערוכה.

לתחרות ניגשו 47 רשויות אשר הגישו מייזמים חדשניים שיזמו.

חברי ועדת הפרס: אופיר פינס, ראש המכון לשלטון מקומי, רון ברזני, סמנכ"ל החברה לחדשנות, שירי רוטנבך סיין, מנהלת חדשנות משכ"ל, צחי שלום, ראש מנהל טכנולוגיות מש"מ, עינת פלינט, מנהלת פרויקטים מש"מ, הילה אקרמן, ראש תחום סביבה.

ועדת הפרס בחנה את המייזמים תוך מתן דגש לפרמטרים:
יצירתיות, טכנולוגיה, שירות חדש, כמות המשתמשים, הנהנים מהמיזם.

בטקס שהתקיים היום בצהריים, עלה ראש העיר שמואל בוקסר לקבל את הפרס מידי חיים ביבס, יו"ר השלטון המקומי ואופיר פז פינס, ראש המכון לשלטון מקומי. נס ציונה זכתה כאמור במקום הראשון לאחר שחברי הועדה מצאו כי מדובר במיזם חדשני, טכנולוגי המאפשר התמודדות מיטבית עם אירועי גשם קיצוניים ומגן באופן משמעותי על תושבי העיר מפני סכנת ההצפות.


ראש העיר שמואל בוקסר: המודל שפיתחנו הוא פתרון ממשי להתמודדות עם אירועי גשם חריגים. אתגר איתו נאלצות להתמודד ערים רבות בארץ ובעולם. אני שמח שחברי ועדת הפרס חשבו כמונו שמציאת פתרונות לאתגר הבוער הזה, היא משימה לאומית וראשונה, שהצלחנו להתמודד עם האתגר בצורה חדשנית ועל כן בחרו להעניק את המקום הראשון לנס ציונה. אני רוצה להודות למנכ"לית העירייה דפנה קירו כהן, ולכל ומנהלי האגפים ועובדי העירייה, לוחמי הגשם שהבינו את גודל האתגר ופועלים בימי החורף, בזמן אמת, במסירות להגנה על תושבי העיר.

הערה: 

בועידה רואיין גם שר השיכון העתידי, יצחק גולדנקופף ושם הכריז כי "אין משבר דיור"... (ראו קישור)

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה