נס ציונה חגגה עצמאות 75 למדינת ישראל – סיכום אירועי החג

$(function(){setImageBanner('963f266d-6d4a-43ca-a238-1d1ec2785111','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

כ 12,000 תושבים השתתפו במכלול האירועים במהלך חג העצמאות בנס ציונה. החגיגות שהתקיימו בערב במתחם אשכול פיס נפרסו לאורך רחוב השריון. מגוון פעילויות שונות התקיימו לאורך כל שטח המתחם הרחב, כאשר המופעים נפרסו על פני 3 במות שונות.
***
אות יקיר העיר נס ציונה הוענק באירוע הסיום: לניסן קרופסקי, ראש העיר הראשון של נס ציונה, לשמחה מזרחי, מייסדת יד ליולדת, למשה פולק, מקים סניף מד"א בעיר, לרינה פלדמן יו"ר עמותת עמית, ליוסי לוי יו"ר הנהגה מתנדבת באנוש ולשייקה שדה, מפקד גדוד המתנדבים לחילוץ והצלה.

נס ציונה חגגה עצמאות 75 למדינת ישראל – סיכום אירועי החג עצמאות גדול ושמח במיוחד השנה בנס ציונה צפו בתמונות מהטקסים והבימות 

דוברות

על הבמה המרכזית, ברחבת אשכול פיס עלו הזמר שמעון בוסקילה ומאוחר יותר שחר סאול. מופעים של הלהקות המקומיות התקיימו אף הם על הבמה המרכזית, לאורך כל הערב. על במת הנוער שמוקמה על רחוב השריון, רקדו ושרו עם אלפי בני נוער עם יסמין מועלם ועם עידו בי. משפחות וילדים נהנו ממופע של קופיקו וממסיבת משפחות על במת הילדים אשר מוקמה על רחוב משה לוי.

דוברות

השנה לראשונה, במהלך הערב- שני מטחים שונים של זיקוקים שקטים, אשר צבעו את השמיים בצבעי חג, תוך התחשבות בצרכי כלל התושבים בעיר.

דוברות

דוברות

במתחם החגיגות הרחב בנס ציונה חיכו לתושבים מוקדים שונים של פעילויות ססגוניות ומרהיבות וביניהן: סדנת תיפוף על פחים מוארים, להטוטני אש, מיצגי אומנות, מופע קרקס ומופע בועות סבון. בין הקהל עברו דמויות צבעוניות, דמויות זוהרות ולוליינים על קביים בצבעי כחול לבן. דוכני צעצועים ומזון נפרסו גם הם לאורך רחוב השריון באופן שמנע דוחק והפך את החוויה המשפחתית לנעימה ומהנה.

למחרת, בבוקר יום העצמאות התקיים מסע האופניים המסורתי ע"ש מרדכי אלוני ז"ל. עשרות רבות של משפחות וילדים לקחו חלק במסע סובב נס ציונה, בדרכי העיר שנוקו ביסודיות על ידי עובדי העירייה במהלך הלילה. ברחבת קריית התרבות, טרם הזנקת המסע, התקיים יריד מוצרי רכיבה ותיקון אופניים, הזוכים בהגרלה קיבלו שוברים לרכישה בחנות אופניים בעיר.

בצאת יום העצמאות התקיימה קבלת הפנים המסורתית של ראש עיריית נס ציונה ורעייתו והוענק אות יקיר העיר: לניסן קרופסקי, ראש העיר הראשון של נס ציונה, לשמחה מזרחי, מייסדת יד ליולדת, למשה פולק, מקים סניף מד"א בעיר, לרינה פלדמן יו"ר עמותת עמית, ליוסי לוי יו"ר הנהגה מתנדבת באנוש ולשייקה שדה, מפקד גדוד המתנדבים לחילוץ והצלה.
בערב המכבד והמכובד הוקראה תמצית עשייתו ארוכת השנים של כל אחד ואחת ממקבלי האות והוקרן סרט קצר בהשתתפות הזוכים.

ראש העיר שמואל בוקסר אמר: יקירי העיר לשנת 2023, מספרים את סיפורה של נס ציונה. אנשי עשייה ועזרה לזולת, המשקיעים את זמנם ומרצם למען התושבות והתושבים. מי שמכיר אותם מקרוב, יודע שהערב נשמע רק תקציר של עשייתם הנפלאה. כבוד גדול עבורי ועבור כולנו, שהם האנשים המייצגים אותנו כקהילה. שאלו האנשים המבטאים את הערכים שיש בעיר נס ציונה- כבר 140 שנה. עם קהילה מיוחדת כזו, אנחנו ממשיכים לבנות יחד עיר עם לב רחב שיפעם עוד שנים רבות.

ניסן קרופסקי, ראש העיר הראשון של נס ציונה אמר בשם הזוכים: עשייה למען הציבור, היא שליחות. מקורה ברצון עז לייצר מציאות חיים טובה יותר, בעבודה מתמשכת, לעיתים יחד עם הזרם, לעיתים נגדו, אבל כולה, תשוקה ומסירות, יכולות להמשיך ולחתור קדימה- להשגת המטרה. כבחור צעיר, ביישוב הקטן, באמצע שנות השישים, שאפתי לאולם ספורט ראוי לשחק בו כדורסל. קיבלתי אז את אחת העצות הטובות: "אם אתה רוצה שדבר מה יקרה, גרום לו לקרות בעצמך" בהמשך לכך הוקם אולם הפועל, אולם ספורט ראשון ביישוב עם פרקט חדש וראשון מסוגו בארץ. חוויית המשחק השתנתה ללא היכר. משם נולד החזון, לקדם את נס ציונה בכדי שתהפוך עבור תושביה ליישוב עם מערך שירותים מהמתקדמים בישראל. שירות תושבי נס ציונה היה עבורי מפעל חיים.

בתום הטקס המרגש בנס ציונה, התקיימה הופעה של להקת טיפקס. הקהל קם על רגליו בהמשך  והצטרף לשירים המוכרים והאהובים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה