עירנו נס ציונה חגגה הערב יומולדת 140 בארוע מדהים ומי שלא בא הפסיד... !

$(function(){})

ברגעים אלו הסתיים המופע המרכזי בחגיגות 140 שנה לנס ציונה, בכותרת "קהילה בונה עיר". צפו בווידאו מהמופע בו השתתף במפתיע גם הזמר שימי תבורי יליד נס ציונה.
(נערך מחדש 18.7 12.00)
לסיכום: ארוע ראוי לכל שבח, שנפתח בחלק טקסי קצר ומכבד ולאחריו מחזמר מקורי אותו כתב וביים ליאור וידושינסקי הנס ציוני. המחזמר הביא בחצי קריצה את תולדות עירנו, עם מוסיקה וריקודים מדהימים, בהפקה סופר מקצועית של החברה לתרבות ופנאי וחשוב מכל- עם 99% כוחות מקומיים בני כל הגילים. (כ 300 תושבים מול 3 שחקני רכש...)
וחבל מאוד שרבים מביניכם הזמינו מקומות ולא הגיעו...!

יומולדת 140 לנס ציונה צילום ניר קידר

עירנו נס ציונה חגגה הערב יומולדת 140 בארוע מדהים ומי שלא בא הפסיד... !

על במת ענק, מעוטרת בלוגו החגיגות המרהיב והסלוגן: קהילה בונה עיר, עלו התושבים, כוכבי המופע מגיל 5 ועד גיל 80 בסצנות מרהיבות המשלבות משחק ברמה גבוהה, שירה וריקוד ותלבושות ייחודיות , במחזמר שולבו שירים מוכרים לצד שירים חדשים ומנגינות שנכתבו במיוחד לצורך האירוע. על מסך ענק בגב הבמה עלו בסרט נע, תמונות ארכיון מצמתים מרכזיים בהתפתחות המושבה, הפיכתה לעיר, בניית השכונות, שירותים עירוניים ועוד.

לארוע הגיעו במיוחד משלחות בראשות ראשי הערים התאומות: ראש עיריית זולינגן - טים קורצבך, ראש עיריית פרייברג- סוון קרוגר, ראש עיריית גרנד קווי- ניקולא רול. ראשי הערים בירכו את נס ציונה והתושבים בסירטונים שצולמו מראש או בנאום על הבימה, לרגל יום ההולדת, הודו על קשרי הידידות האמיצים ועל התרומה ההדדית לערים בשיתוף מידע ולמידה, חילופי משלחות, מפגשי נוער ועוד. 

כשם החגיגות "קהילה בונה עיר", גם המופע הייחודי הוקדש כולו לקהילה, לקחו בו חלק: גמלאי העיר, נבחרת ההתעמלות האומנותית, רקדני הלהקות של בית הספר לתנועה ומחול של החברה לתרבות ופנאי , ילדי ולהקות בית הספר לשירה, נגני התזמורת של הקונסרבטוריון העירוני, חבורות הזמר "הכל בקול "ו"נס קולית". 

במהלך הערב הפתיעו את הקהל אורחים מיוחדים: שימי תבורי, תושב העיר לשעבר ששר: "עוד סיפור אחד של אהבה". אסף אשתר ששיחק במחזמר את "משה", השחקנית עדי ארד, הראפר הנס ציוני דין כרמל והמתופף רן גנז, תושב העיר שניגן באייטם הפתיחה. לפני תחילת המופע, עלה הזמר הנס ציונה יוסי ברכה לשיר שיר מקורי, שנכתב במיוחד לרגל חגיגות ה 140, על ידי תלמידי בית הספר אשכול רוני ועידו רחמים בעריכתה של נירה מלח, השיר הולחן ע"י יונתן רובין.

המחזמר עסק ב"תרמית" של רייסלר, כאשר מכר את אדמות וואדי חנין, עמק השושנים ולראובן לרר בטענה שמדובר בישוב סמוך לירושלים ועסק בשאלה המובאת בפני "משה רבנו" בגן העדן: האם במבחן השנים,  זו אכן היתה "תרמית" גם בדיעבד, זאת לאור פריחתה ושגשוגה של העיר והצלחתה, החל מימי הקמתה בניגוד לכל הסיכויים ועד במחצית חייה בשנות השבעים להקמתה, עת הפכה מופת לקליטת עליה. 

ראש העיר נס ציונה שמואל בוקסר הודה בדבריו לראשי הערים התאומות על שכיבדו אותנו בנוכחותם בחגיגות, הודה לתושבים על ההפקה המרהיבה ואמר: "נס ציונה היא פסיפס של אנשים שונים שחייהם שזורים יחד בקו משותף של אחדות ומטרה. רוח "הביחד" היא זו שמניעה את העיר קדימה והפכה את נס ציונה למקום שכולם כל כך אוהבים. ברוח זו בדיוק, גם המופע המרכזי לרגל החגיגות הוא מופע של התושבים ועבור התושבים. כולנו יחד יכולים היות ליהנות ממנו להיות גאים" סיים.

ניר קידר

צפו בוודיאו ותמונות ראשונות מתוך המופע 140 שנה לנס ציונה קהילה בונה עיר 

הכשרונות המקומיים כובשים את הבמה בערב המופע המרכזי 140 לנס ציונה צפו בוידיאו הנוסף עם השיר מלכת השושנים 

ניר קידר

יוסי ברכה מבצע שיר מקורי שנכתב לאירוע נס ציונה חוגגת 140 המופע המרכזי בכיכובם של תושבי העיר

חלת הדבש ומחיאות הכפיים הסוערות לתושבי נס ציונה במופע המרכזי 

שימי תבורי סוחף את הצופים עם השיר פעם את בוכה ופעם את צוחקת 140 שנה לנס ציונה 

וכמו שתראו בווידיאו באתר נס ציונה נט, שימי לא ביצע את השיר לבד. ליוו אותו הזמרות המוכשרות מנס ציונה ולנו לא נותר אלא למחוא כפיים שוב ושוב!. מרגש.

נזכיר לגולשים באתר כי שימי תבורי, במקור שמשון טווילי, נולד וגדל בנס ציונה ופרץ והפך לאחד הזמרים האהובים בישראל. 

הזמר הנס ציוני יוסי ברכה בביצוע מרגש לשיר המקורי שנכתב לרגל המופע 140 שנה לעיר נס ציונה 

אחד מרגעי השיא במופע 140 שנה לנס ציונה עם השיר שמור נא עלינו כמו ילדים

עבור המופע נוצרו תלבושות ייחודיות שספק אם נראו על איזו במה בארץ על ידי גונן צורן, המופע מוצג על במה רחבה וייחודית שנבנתה ועוצבה במיוחד עבור האירוע. בשבועות האחרונים הגיעו התושבים לחזרות על בסיס קבוע ויצרו עבור תושבי העיר מופע מרגש המשלב את שורשי העבר עם גאוות ההווה והתקוות לעתיד.

ניר קידר

עוד באתר אירועי קיץ 2023 נחלת ראובן נס ציונה: מטריפונס ועד גיא זוארץ, מופעים של קרולינה, חמי רודנר ועוד

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה