נס ציונה השניה בארץ בנתוני הגיוס לצה"ל של מתגייסי 2018, המשתחררים השנה.

$(function(){setImageBanner('4ca9f386-5f5c-4143-903f-c6848c420fb7','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

נערך מחדש: 14.3
נס ציונה קבלה אמש אות הוקרה מהרמטכ"ל כוכבי על היותה רשות מצטינת עם נתוני גיוס הגבוהים ביותר לצה"ל מבין הערים הבינוניות בארץ. והשניה בדירוג הערים המובילות בארץ.
המדובר בילידי 2000 שהתגייסו ברובם ב2018 ובקצינים/ות שהשתחררו השנה, כאשר נס ציונה מובילה בציון המשוקלל - גם של בנים וגם של בנות- ראו בטבלות המצורפות
ראו סירטון מהארוע:

צילום מסך- דו"צ

מתגייסים גברים

צה,ל

 מתגייסות נשים:

צה,ל

אמש העניק הרמטכ"ל, רב אלוף אביב כוכבי אות הצטינות לנס ציונה על הובלה בנתוני הגיוס הגבוהים ביותר לצה"ל . היה זה במהלך כנס רשויות מובילות, בו נטלו חלק גם  חברי פורום המטה הכללי, בכירי מערכת הביטחון וראשי רשויות מרחבי הארץ  

במהלך הכנס, הוענקו תעודות הוקרה לרשויות בעלות נתוני הגיוס המובילים. התעודות הוענקו על-ידי הרמטכ"ל ל-15 רשויות מובילות מרחבי הארץ. 
 מאחר וראש העיר שמואל בוקסר אובחן חיובי לקורונה, את הפרס קיבל במקומו סגן ראש העיר אריאל אלמוג. 
במסגרת הכנס, הציג ראש אכ״א, אלוף יניב עשור, בפני המשתתפים את תכנית ‘הדגל׳ ׳לרשותכם׳, אשר נועדה לרכז את כלל המשאבים המושקעים בתחום ההכנה לצה״ל תחת לשכות הגיוס המרחביות, על מנת לאפשר מענה ממוקד ויעיל לצרכיה הפרטניים של כל רשות בשלבי ההכנה לצה"ל. 
לצורך מימוש התכנית, נעשית עבודה ממוקדת עם כל רשות על סמך קריטריונים קבועים, על מנת לייצר עבורה מענה ממוקד, מותאם ולדייק לצרכיה - זאת במטרה להעלות את נתוני הגיוס בכל רשות בהתאמה לנתוניה.
במסגרת התוכנית, נלמדים תכנים חינוכיים אשר מעמיקים את הכרותכם של המלש"בים עם מדינת ישראל וצה"ל, במטרה לעודד את תחושת השייכות והמשמעות של שירות קרבי בפרט, ושירות משמעותי בצה"ל בכלל.

מדברי הרמטכ״ל, רב-אלוף אביב כוכבי: "אני רואה חשיבות בכך שכל המשרתים בצה״ל יתרמו למדינה במקומות המשמעותיים ביותר ובראשם בשירות הקרבי. באופן סימטרי המשרתים גם מקבלים מצה״ל הרבה מאוד, בראש ובראשונה תחושת מסוגלות, כושר ביצוע משימות וכושר ניהול ומנהיגות. שמנו לעצמו למטרה, כחלק מהתכנית הרב שנתית, לשפר את הטיפול באנשים בכל הדרגות ובכל התפקידים. תכנית ׳לרשותכם׳ מבטאת את הדאגה לאנשים ואת טיפוחם עוד מהשלב שטרם הגיוס. הצבנו לעצמנו כיעד לשפר ולדייק את התאמת השיבוץ של החיילים והחיילות ולהמשיך ולהעלות את שיעור המתנדבים לשירות הקרבי. שינינו באופן עמוק ויסודי את תהליכי המיון, במעורבות ובשילוב הרשויות, על מנת למצות מכל מתגייס ומתגייסת את מלוא יכולותיהם. נמשיך לעסוק בתחום האנשים, נשקיע בתהליכי הגיוס, בחוויות השירות, בהיסעים, המזון והנגישות ועד לשחרור באמצעות תכניות אשר מלוות ומכווינות, כמו ׳מסע בחזרה לעתיד׳, לוחמים להיי-טק ועוד. צה״ל הוא קודם כל האנשים המשרתים בו ולכן הצבנו אותם בראש מעיינינו. טיפוח האנשים משמעותו טיפוח צה״ל ומשמעותו שיפור הביטחון".

ראו סירטון מהטקס:

https://bit.ly/3ucQMor

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה