נס ציונה: פעוט ננעל ברכב וחולץ בשלום על ידי מתנדב ידידים • "בבקשה אל תשאירו את המפתח על המושב"

$(function(){})

היום (שני) בשעה 10:58 התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוט כבן שנתיים וחצי שננעל בשגגה ברכב לעיני אביו ברחוב הכרמים בנס ציונה. הוא חולץ בשלום על ידי מתנדב ידידים זוהר גיל

מתנדב ידידים זוהר גיל התינוק ואב נס גדול בנס ציונה צילום ידידים

נס ציונה: פעוט ננעל ברכב וחולץ בשלום על ידי מתנדב ידידים • "בבקשה אל תשאירו את המפתח על המושב"

היום (שני) בשעה 10:58 התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוט כבן שנתיים וחצי שננעל בשגגה ברכב לעיני אביו ברחוב הכרמים בנס ציונה.

נטע לי נעוס, סג"מ מוקד צפון שענתה לשיחה במוקד, לקחה פרטים והזעיקה מתנדבים תוך שהיא מרגיעה את האבא. זוהר גיל, מתנדב סניף נס ציונה, נענה לקריאה והגיע במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותו חילץ זוהר את הפעוט בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

זוהר מספר: "יצאתי ממקום העבודה, כמה דקות מהכתובת. מדובר על ילד כבן שנתיים וחצי שננעל ברכב לעיני אביו. האבא השאיר את המפתח על מושב הנוסע על מנת לחגור את הילד, ואז הרכב ננעל. היה מעט קושי בפתיחה בגלל דגם הרכב אבל בנחישות הצלחתי לפתוח ולחלץ את הילד. צוותי חירום והצלה שהגיעו למקום היו בשוק ממהירות התגובה שלנו ומהפתיחה הנקייה והזריזה. התחושה מספקת בכל פעם מחדש. אנו מבקשים מההורים לא להשאיר את המפתח על המושב מחשש לנעילה."

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את מפתח הרכב תמיד • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים 1230 ללא כוכבית

ישראל הוצלר - דוברות ידידים
קרדיט תיעוד: ידידים

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה