נס ציונים, בימי הסגר לא מומלץ לנסות לבקר בראשל"צ..!

$(function(){})

בחברה לביטחון של עיריית ראשון לציון משלימים את ההערכות לקראת הסגר המהודק שיכנס לתוקף מחר בחצות וימשך לפחות שבועיים ימים.

רז קינסטליך צילום יוטיוב

איך יראה הסגר המהודק בראשון לציון 

בניגוד לסגר המרוסן פקחי החברה לביטחון של עיריית ראשון לציון, יפעלו בנחרצות כנגד כל ניסיון להפר את הסגר בין במודע או בין מתן פרשנות מקלה להוראות הממשלה.

״ לא נאפשר פתיחת עסקים שנאסרה פתיחתם. לא נאפשר איסוף עצמי מחנויות ומסעדות. אנחנו נאכוף כל ניסיון להתקהל או להפר את תווך הניידות שמעל אלף מטרים״-אומרים בחברה העירונית לביטחון של ראשון לציון.

על פי הנחיית ראש העיר ראשון לציון, רז קינסטליך, תתגבר החברה לביטחון את מערכיה. ולצד פעילות הפקחים ברחובות יופעלו רחפנים ומצלמות הבקרה העירוניות.

חלק מוגבר של הפעילות יתבצע אל מול העסקים החיונים כמו: רשתות מזון, פארם ועוד. פקחי החברה יפקדו את המקומות הללו בתדירות גבוהה ויבדקו כי אין באותם מקומות צפיפות מבקרים, שהלקוחות והעובדים עוטים מסכות בכל עת וכן יחד עם המשטרה יבדקו קונים ועובדים כדי לאתר חיבי בידוד שמפרים את הנחיות הבידוד ושוהים באותם בתי עסק או במרחב הציבורי.

במקביל מוקד 106 של עיריית ראשון לציון יתוגבר בימי הסגר ופניות של אזרחים על הפרות הנחיות הסגר יתקבלו ויועברו מייד לצוותי האכיפה שיפעלו בעיר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה