נקבע מותה של בת השלוש שגדר בטיחות עירונית נפלה עליה בכניסה לפארק ארגמן !

$(function(){setImageBanner('53575e15-3e09-4333-ab5b-21ae7e59f524','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

הלם בנס ציונה:
ילדה בת שלוש וחצי נהרגה לאחר שגדר בטיחות עירונית, מהסוג המותקן בצידי המדרכות, קרסה עליה, בכניסה לפארק ארגמן, ברח' משה לרר 15. הילדה נפצעה קשה ופונתה ע"י מד"א לבית החולים אסף הרופא, אך מאמצי הרופאים להצילה עלו בתוהו ושם נקבע מותה.
שכנים מסרו לתקשורת כי התלוננו בעבר בעירייה, לאחר שלפני כשבועיים הוסרה הגדר חלקית והונחה באופן מסוכן !
---
ראו תגובת עיריית נס ציונה בגוף הכתבה

הגדר בגינת ארגמן בנס ציונה צילום פרטי

נקבע מותה של בת השלוש שגדר בטיחות עירונית נפלה עליה בכניסה לפארק ארגמן בנס ציונה!

ילדה בת שלוש וחצי נהרגה היום (חמישי) לאחר שנפגעה מגדר בטיחות שקרסה עליה ברחוב משה לרר בנס ציונה. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לה טיפול רפואי ופינה אותה לבית החולים שמיר אסף הרופא כשהיא במצב קשה וסובלת מחבלת ראש. עם זאת, שעות לאחר המקרה לא נותר לרופאים אלא לקבוע את מותה.
יצויין כי שכנים מסרו לתקשורת כי התלוננו בעבר על הגדר. 
השער שקרס מיועד לאפשר כניסה של רכבי חירום או רכב תחזוקה לפארק. אחד השכנים סיפר לכתב ynet : "זה אסון גדול. ילדה בת 3 יורדת למטה ולא חוזרת הביתה. זה נראה כמו מחדל. השער הזה שהוצא ממקומו כדי לאפשר כניסת רכב מונח כמעט שבועיים על המעקה וכשהילדה עברה שם הוא נפל עליה. אם לא החזירו לפחות היו מניחים על הקרקע, ככה זה לא היה נופל והיה נמנע אסון".
למקום הגיעו חוקרי משטרת רחובות ונציגי העירייה, כולל ראש העיר בכדי לעמוד מקרוב על נסיבות המקרה
הדיווח על המקרה שאירע ברחוב משה לרר בנס ציונה התקבל בשעה 16:55 במוקד מד"א במרחב איילון. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לילדה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים תוך כדי פעולות החייאה.

חובש רפואת חירום במד"א אברהם ממו סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הילדה שוכבת על המדרכה כשהיא מעורפלת הכרה וסובלת מחבלת ראש קשה. הענקנו לה טיפול רפואי שכלל חבישות וקיבועים ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבה קשה". צוות חדר טראומה במלר"ד ילדים המשיך בניסיונות ההחייאה, אך מותה נקבע בבית החולים.

תגובת עיריית נס ציונה

עיריית נס ציונה כואבת ואבלה על האירוע הטרגי שהתרחש אחר הצהריים בעיר, ושולחת תנחומים למשפחתה של הילדה. צוותי אגף החינוך והשירות הפסיכולוגי בעיר מעניקים סיוע וליווי למשפחה ועוטפים את המשפחה ברגעיה הקשים.

מתחקיר ראשוני שבוצע באמצעות מצלמות האבטחה עולה כי מדובר בשער סמוך לגינה, שהוצא ממקומו לפני כיומיים. העירייה תוסיף לחקור את האירוע הקשה בשיתוף מלא עם משטרת ישראל. יהי זכרה ברוך

צפו בווידאו מעקה הבטיחות בפארק ארגמן בנס ציונה 

צילום מסך ערוץ 12

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה