נשות החינוך הנס ציוניות אילנה רוזנברג וד"ר אביבה בריינר בין הנואמים בשבוע ה26 למחאת נס ציונה

$(function(){})

מפגיני מחאת נס ציונה התייצבו בנוכחות גבוהה יותר והאירוע הסתיים בריקודים. אלו המילים והדברים שנישאו באירוע ההפגנה בנס ציונה היום.

הפגנה בנס ציונה היום

מיכל כהן (קרמר), עו״ד בישראל ובארה״ב ומומחית השקעות: 

לפני 25 שבועות אחרי הצהרת הממשלה על ההפיכה יצאנו לקרב על הדמוקרטיה. מדובר בניסיון לפגוע בשיטת הממשל. עיקרון יסוד בכל דמוקרטיה יש מערכות איזונים ובלמים במדינה קטנה שלנו אין לנו מרכיבים רבים המגינים על האזרח יש לנו רק את בגצ. אסור לתת לקבוצה קטנה מימין או משמאל כוח בלתי מבוקר. מי יגן עלינו מפני החלטות אנטי דמוקרטיות?! מי יגן עלינו שיפטרו את שומרי הסף?! הם רוצים למנות מקרובים לא ראוים לתפקידי מפתח!

שלטון שטובת החוק לנגד עיניו לא חוששת מביקורת שיפוטית. ועל כן לא סביר שיבטלו את כילת הסבירות שפוגעת בדמוקרטיה.
בתחילת דרכי בהייטק הייתי צריכה לשכנע שאנחנו דמוקרטיה מבוססת על המשפט האנגלי שיש על מי לסמוך ואילו עתה יש עשרות אחוזים של ירידה בהשקעות וחברות ישראליות שבורחות מהארץ.

אני ירושלמית מבית ימני. תחושת המסכנות לא היתה נכוחה בבית שלנו. די להסתה ודי לפילוג תחזירו את השד העדתי לבקבוק. נמשיך לצאת לרחוב על מנת לשמור על ערכי הדמוקרטיה. זה העם, זו המדינה, זו הארץ שלנו ועליהם נשמור

מאיה יעקובס, פעילה סביבתית ולוחמת סביבה ובריאות הציבור:


באתי לספר לכם שבלי דמוקרטיה אין הגנה על סביבה. בלי בתי משפט, שידור ציבורי וארגונים אזרחיים לא יהיה מי שיגן מפני סיכונים שפוגעים בארצנו , לדוגמא בלי בגצ היו עדייו 2 מיכלי אמוניה כלכלית בחיפה. הממשלה הנוראית הזאת מקדמת חוקים אנטי סביבתיים שעוזרים למקורבים שרק רוצים כוח,כסף וכבוד כמו הרחבת צינור קאצא באילת. חייבים לזכור ככל שישראל תלך ותצטופף גם נהיה יותר בסכנה לחולי. מערכת הבריאות לא עומדת בעומס. גם הסביבה, לא רק האזרחים צריכה הגנה על הסביבה ובגצ הוא זה ששומר עלינו.

ובסוף ההפגנה בנות נען הגיעו להרקיד את קהל המפגינים.

דוקטור אביבה בריינר והתעודה של שר החינוך

מחאת נס ציונה נחושה מאי פעם

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה