נשיא המדינה הרצוג ורעייתו ביקרו היום במרכז הרפואי קפלן

$(function(){setImageBanner('815cce8e-bd75-48cd-b847-ff5384ae3d6f','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

במהלך הביקור, ערכו הנשיא ורעייתו סיור במחלקת ילדים ב' וכן חילקו לילדים המאושפזים שקיות הפתעה מתוקות. לאחר מכן, ביקרו בכיתת לימוד של בית הספר קפלן בחטיבת הילדים, שהוא פרויקט משותף לבית החולים ולמשרד החינוך, אשר פועל על מנת לתת מענה חינוכי, לימודי ורגשי עבור כלל הילדים המאושפזים.

קובי גדעון לע"מ

היום (ג'), 15 בנובמבר, הגיע לביקור במרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית, נשיא המדינה, יצחק הרצוג ורעייתו מיכל. את הביקור ליוו יו"ר דירקטריון שירותי בריאות כללית, יוחנן לוקר, ומנהל המרכז הרפואי קפלן וביה"ח הרצפלד, פרופ' טריף בדר.

במהלך הביקור, ערכו הנשיא ורעייתו סיור במחלקת ילדים ב', בליווי מ"מ חטיבת הילדים, ד"ר אלכס גורי, מנהלת הסיעוד במחלקת ילדים ב', ליאה בלקר, והליצן הרפואי, נועם ענבר, וכן חילקו לילדים המאושפזים שקיות הפתעה מתוקות.

לאחר מכן, ביקרו הנשיא ורעייתו בכיתת לימוד של בית הספר קפלן בחטיבת הילדים, שהוא פרויקט משותף לבית החולים ולמשרד החינוך, אשר פועל על מנת לתת מענה חינוכי, לימודי ורגשי עבור כלל הילדים המאושפזים. שם פגשו את אלמה בת הארבע, תמר בת השש ואיברהים בן העשר. הילדים עסקו בעבודות יצירה בעוד הנשיא ורעייתו שוחחו איתם על שגרת יומם, על הלימודים במרכז הרפואי, על החברויות שרכשו, על הצוות ועוד.

בסוף נפגשו הנשיא ורעייתו עם הצוות הרפואי של המרכז. הנשיא פנה אל הצוות ואמר: ״מיכל ואני הצבנו את נושא הבריאות בעדיפות עליונה בסדר היום ובעיקר הארנו זרקור על נושא בריאות הנפש. אנחנו מבקרים בהרבה בתי חולים, כדי להביע את תודתנו ולעודד את החברה להוקיר את מקצועות הבריאות.״

רעיית הנשיא הוסיפה ואמרה: ״אני רוצה להודות לכם על הפתיחות הרבה, רוב רובם של האנשים שעוברים כאן בבית החולים מוקירים תודה ומבינים את ההקרבה הרבה שלכם ושל כל אנשי המקצוע. אתם יודעים כמה חשובה העבודה שלכם ואני מבטיחה לכם שאנחנו מהדהדים את מה שאנחנו שומעים כאן במפגשים, אני מודה לכם מקרב לב על האכפתיות העצומה שקיימת בכל אחד ואחת מכם.״

קובי גדעון לע"מ

פרופ' טריף בדר, מנהל המרכז הרפואי קפלן וביה"ח הרצפלד: "המרכז הרפואי קפלן הוא מרכז של מצוינות רפואית וקלינית, שמעניק שירותים רפואיים לאוכלוסיה של למעלה ממיליון איש. בימים אלו, אנו מצויים בעידן של בנייה, התחדשות וצמיחה משמעותית. לצד התשתיות החדשות, החוזקה הגדולה של קפלן היתה ועודנה ההון האנושי המרכיב אותו - אנשים מקצועיים ומסורים בכל הסקטורים, שעושים לילות כימים לטובת המטופלים בעשיה מגוונת וענפה. אנו מודים לנשיא ולרעייתו, מיכל, על ביקורם המרגש ועל המפגש עם העובדים, אשר ללא ספק חיזק את רוחם ותרם להם רבות".

קובי גדעון לע"מ

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה