נשיא המדינה ריבלין בעקבות הארועים בנס ציונה - "לתלות על בתיהם של אנשים שלטים המסמנים את הגרים בהם כבוגדים, זהו צעד נורא ואיום ואסור לנו לשתוק מולו.״

$(function(){setImageBanner('e3352053-f2bf-4c12-b6fe-e20ddf491d3b','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,48688,'Image','');})

נשיא המדינה שוחח הבוקר עם ראש עיריית נס ציונה שמואל בוקסר על רקע שלטים וכתובות נאצה שנתלו ורוססו על בתי תושבים ובהם המילה ׳בוגדים׳
הנשיא הצהיר ״המונח ׳בוגדים׳ הופך את הבטן כשהוא נאמר מימין ומשמאל ולצערי בימים אלה הוא נאמר מכל עבר.
בינתיים דאגה העירייה למחוק את הכתובות שרוססו הלילה (ראו ידיעה קודמת) וראש העיר פירסם הודעת גינוי חריפה והבטיח כי העירייה תפעל בשיתוף רשויות החוק על מנת לאתר את המשחיתים ולמצות מולם את הדין.

יחצ

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין שוחח הבוקר, יום שני, כ"ח בכסלו, 14 בדצמבר, עם ראש עיריית נס ציונה שמואל בוקסר על התמונות המגיעות מהעיר בעקבות פעולותיו המאומצות של ראש העיר להפסיק את פעולות התיוג של אזרחים כ״בוגדים״ בשלטים שנתלו על בתיהם הפרטיים.

בשיחתם אמר הנשיא לראש העיר:
״אני מתקשר אלייך כי אני מוטרד מאוד מהתמונות שמגיעות מהעיר האהובה שלך. אני מלווה את ראשי העיר הנהדרת שלך לאורך השנים ותמיד הייתם מנהיגים בעירכם. אני בטוח שגם אתה מנהיג בעירך ואני רואה כמה גדול כוחה של ההנהגה המקומית- בימים אלה יותר מתמיד. אני מבקש ממך שתפעל להסרת השלטים שנתלו על בתיהם הפרטיים של תושבייך. המונח בוגדים הוא נורא ואיום. הוא הופך את הבטן כשהוא נאמר מימין ומשמאל ולצערי בימים אלה הוא נאמר מכל עבר. לתלות על בתיהם של אנשים שלטים המסמנים את הגרים בהם כבוגדים, זהו צעד נורא ואיום ואסור לנו לשתוק מולו. אני מאוד מבקש שתפעל כמנהיג בעירך נגד המקרים הבודדים והמחרידים האלה. אנא, הדלק אור מול החושך הזה,״ אמר הנשיא לראש העיר.

הנשיא בירך את ראש העיר על מאמצי האכיפה הבלתי פוסקים שהוא מפעיל מול הפורעים המבצעים פעולות שכאלה ושלח ברכות לחג אוּרים שמח לכל תושבי העיר.

ראש העיר שמואל בוקסר:

אני מגנה בתקוף מעשי אלימות וכל מעשה של הסתה והשחתה בעיר. העירייה תפעל בשיתוף רשויות החוק על מנת לאתר את המשחיתים ולמצות מולם את הדין.
אגף שפ"ע פעל מיד והסיר את כתובות הגרפיטי מכל הנקודות בהן רוססו.
נמשיך לקדם בנס ציונה שיח של אחדות, סובלנות וערבות הדדית.

על מה שאירע ובהרחבה ראו בידיעה קודמת

https://nessziona.net/חדשות/השלב-הבא-בהטרדת-פעילי-המחאה-בנס-ציונה-סימון-מטרות-466267/10

ראש העיר והקב"ט בשטח, עם צוות המחיקה.

יחצ

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה