סופית ! תלמידי כיתות א'-ב׳ בנס ציונה יגיעו 5 ימים בשבוע לבתי הספר

$(function(){setImageBanner('99ce0df1-7ad5-400f-968f-ecf30aea6353','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,48688,'Image','');})

כך החליט ראש העיר היום, בתאום עם ועדי ההורים (ובהסכמה שבשתיקב של מ. החינוך...) - אך רק 3 ימים בשבוע יתקיימו לימודים שגרתיים לפי תוכנית הלימודים, לפחות בינתיים.
ביתר הנושאים תקויימנה הנחיות מ. החינוך כפי שפורסמו .

עיריה
 מאז קבלת ההודעה של הממשלה על מתווה החזרה ללימודים של כיתות א'-ד', אך חזרה חלקית בלבד של כיתות א'-ב', פעלה גם עיריית נס ציונה, כמו רשויות חזקות ומובילות אחרות,  עם כל גורמי המקצוע כדי לבנות מתווה עירוני מורחב שיתן מענה ראוי לכל תלמידי העיר ובראש ובראשונה יאפשר שליחת ילדי א' ב' לביה"ס לחמישה ימים בשבוע, גם אם לא ללמידה מלאה,

 במהלך כל היום קיימו ראש העיר וצוותו ישיבות עם פיקוח משרד החינוך, מנהלי בתי הספר וועדי ההורים - ובחנו את הנושא הזה לעומק ולהלן התוצאה, כאשר 
זה המתווה שיתקיים בבתי הספר בעיר, ובכל בתי הספר, החל מיום ראשון הקרוב, ע"פ הודעת העירייה: 

 כיתות א'-ב׳ יגיעו ל- 5 ימים בבתי הספר, יומיים נוספים על המתווה של משרד החינוך שדיבר על 3 ימי למידה פרונטליים בלבד. הרחבה זו תתבצע על בסיס כוח אדם ותקצוב מהרשות, ותשלב גם פעילות העשרה בדגש חברתי רגשי ולא רק לימודי.

 כיתות ג׳-ד׳ יגיעו ל- 5 ימים בבתי הספר בחלוקה לקפסולות, לפי מתווה משרד החינוך.
 צהרוני בתי הספר יפתחו ביום ראשון –- בהתאם להנחיות משרד הבריאות. פרטים יועברו על ידי מפעילי הצהרונים.

 כיתות ה' - י"ב, ובהתאם להנחיות הממשלה, ימשיכו בלמידה מרחוק בהתאם למערכת הבית ספרית ובנוסף ייפגשו בחצאי כיתות למפגשים חברתיים-רגשיים "מפגשי התאווררות" במרחב הפתוח. כמו כן, הם ימשיכו לקבל מערך העשרה, כפי שנעשה בחודש האחרון.

עם זאת נמסר כי ישנן עוד מספר סוגיות תפעוליות שנכון לעכשיו טרם התקבל עליהן מענה ממשרד החינוך והבריאות (למשל: החרגות לפיצולי כיתות קטנות, הסעות וכו'), שכן מתווה משרד החינוך עד לרגע זה - טרם הועבר. ועל כן, הפרטים המלאים ומערכות הלימוד יועברו בימים הקרובים על ידי מנהלי בתי הספר.

נזכיר כי כדי לקדם את השמירה על בריאות הילדים והצוותים יצאה העיריה כבר לפני שבוע, בשיתוף קופות החולים, בתכנית עבור צוותי הוראה 'מגלים אחריות – נבדקים בקביעות' - עידוד צוותי חינוך להבדק אחת לשבוע במתחמי הבדיקה בעיר ובסביבה, בשעות יעודיות ללא הפניה ללא המתנה וללא עלות.

 לסיום הכריז ראש העיר: "אני רוצה להבטיח לכם, כי אנחנו משלבים כוחות, הנהלת העיר, אגף החינוך, הפיקוח של משרד החינוך, מנהלי בתי הספר, וועדי ההורים, צוותי ההוראה - על מנת לצלוח את האתגר מתוך הבנה אמיתית של החשיבות בהגעה הפיזית של הילדים לבתי הספר וחזרה לשגרה חיים ולמידה הכל כך חשובה לילדים.אני אמשיך לפעול למענכם תוך שמירה מיטבית על בריאות תושבי העיר, עובדיה ותלמידיה. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה