סיוע לאנשי מילואים בנס ציונה: הכירו את שלל ההטבות למשרתים במלחמת חרבות ברזל תושבי העיר

$(function(){})

עם פרוץ מלחמת חרבות ברזל, גויסו חיילי מילואים תושבי העיר, לשמור ולהגן על בטחון התושבים בעורף. ימים ספורים לאחר פרוץ הלחימה, יצרה עיריית נס ציונה מערך מקיף של תמיכה וסיוע לחיילי המילואים ולמשפחות.

סיוע לאנשי מילואים בנס ציונה הכירו את שלל ההטבות למשרתים במלחמת חרבות ברזל תושבי העיר

עיריית נס ציונה עוטפת את חיילי המילואים, ומסייעת למגויסים והמשפחות - בכלל תחומי החיים

תומכים במשפחות משרתי המילואים בנס ציונה

מערך תמיכה וסיוע למשפחות חיילי המילואים בניהול שגרת היום, ניתן באופן רצוף, מחודש אוקטובר וכולל: סיירת בייביסיטר, סיירת תיקונים, סיירת דוג ווקר וסיירת סירים- שמעניקה אוכל מבושל, עוגות ועוגיות למשפחות המגוייסים. הסיוע ניתן מחודש אוקטובר וממשיך לפעול גם היום, כאשר הוא מופעל באמצעות המחלקה למשאבי קהילה והתנדבות בעיריית נס ציונה.

עוד באתר 

צעדת נס ציונה 2024 יוצאת לדרך ב10/02 והפעם נצעד עם תושבי העוטף והצפון.

הטבות בתחום תרבות ופנאי למילואומיניקים של נס ציונה 

מגוון הטבות ניתנו וניתנות למשרתי המילואים ולמשפחות. בניהן כניסה במחיר מסובסד לאירועי תרבות ופנאי, הפנינג הפגה התקיים בחודש בנובמבר בהשתתפות עשרות משפחות של משרתי מילואים. אירוע חנוכה ייחודי שהתקיים בקניותר עבור המשפחות. לאחרונה פתחה העירייה סדרת מפגשים ייעודית להפגה, העשרה ושיח עבור נשות משרתי המילואים הכוללים בין היתר סדנאות סטיילינג, סדנת אדניות, סדנת פוטותרפיה, הדרכת הורים ועוד. מפגש ראשון של נשות חיילי המילואים התקיים השבוע.

מיצוי זכויות למשרתות ומשרתי המילואים תושבי נס ציונה 

צוות ייעודי של שי"ל (שירות ייעוץ לאזרח), מסייע מפרוץ הלחימה בכל פניה למשרתי המילואים במסגרת פועלו כשיל"ח- שרות יעוץ לחייל. הסיוע- מול מוסדות המדינה מול בירוקרטיה לקבל ולמצות זכויות.

שומרים על החוסן – בעיר הוקם מרכז חוסן, המעניק עזרה נפשית ראשונה למשרתי המילואים ולבני משפחותיהם. המרכז, כולל פסיכולוגים, עובדים סוציאליים ופסיכותרפיסטים המסייעים, מנחים ומכוונים במתן עזרה ראשונית ופניה להמשך טיפול.

סיוע בתשלומי חובה – עיריית נס ציונה ערוכה למתן הטבות בדחיית מועד תשלום תשלומי החובה, בניהם ארנונה, קנסות או דוחות, על פי חוק דחיית מועדי תשלומי חובה שהכנסת האריכה לתקופה שניה עד לתאריך 29.2.24.

משהו מהלב – צעירי העיר ביקרו בבתי המגויסים, דרשו בשלומם ובשלום המשפחות והעניקו שי, ומכתב הוקרה.

תמיכה בפצועי חרבות ברזל

חיילי או חיילות מילואים או סדיר שנפצעו במהלך הלחימה, זוכים לחיבוק חם. עובדות סוציאליות של אגף הרווחה והשירותים החברתיים נמצאות בקשר עם הפצועים והמשפחות, דואגות לקבל את הצרכים ולהעניק את המעטפת הנדרשת. העירייה העניקה שי: כירבוליות חמות ונעימות לכל פצוע, לצד עוגות ועוגיות, וגלויה מחזקת ותומכת.

עם הלחימה שנמשכת, ממשיכה עיריית נס ציונה בשיתוף חיילי המילואים ובני המשפחות למפות צרכים העולים מהם, ובהתאמה לגבש תוכניות עירוניות נוספות, שמטרתם לסייע למשרתי המילואים ובני המשפחה לצלוח את התקופה המורכבת, בה אבות או אמהות נעדרים מהבית לתקופה ממושכת. וכדי להמשיך ולהגיד תודה על התרומה האישית המשמעותית למען כולנו.

לאחרונה העלה סגן ראש העיר נאור ירושלמי הצעה לתוכנית סיוע עבור משרתי המילואים. חלק ניכר מההצעות שהועלו כבר מיושמות. תוכניות נוספות שהוצעו, ויכולות לסייע לחיילי המילואים נבחנות בכובד ראש בהתאם לצרכים שעולים מהשטח, וככל שיהיה להם צורך או ביקוש הן כמובן ייושמו.

הכירו את קרן הסיוע לאנשי המילואים שחלקה 

באתר הקרן כל המידע על מענקי קרן הסיוע למשרתי המילואים במסגרת מלחמת חרבות ברזל. שירתת במילואים במהלך מלחמת 'חרבות ברזל'? נפגעת כספית כתוצאה מאי שהייתך בבית? חדש! ניתן להגיש בקשה לקרן הסיוע עבור החזר כספי! ללא הגבלה על סכום הגשת הבקשה, ללא הגבלה לסיבת הפניה. הפניות יישקלו וייבדקו על ידי ועדה מקצועית למענך. נכון לתאריך 18/01/2024 חולקו 54,000,477ש"ח.

לפרטים נוספים

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה