סיכום שנת פעילות של תאגיד המים "מי ציונה" לשנת 2021 : השקעה בתשתיות,

$(function(){setImageBanner('2d5c7171-fd75-4b9a-a847-fd8d1544f461','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

תאגיד המים מי ציונה פרסם דוח לסיכום פעילותו בשנת 2021. במהלך השנה התאגיד השקיע כ – 21,250 מיליון ש"ח בשיקום ופיתוח תשתיות מים וביוב ברשויות : נס ציונה, מזכרת בתיה וקריית עקרון. סקירה מיוחדת עם סיכום סיכום שנת פעילות של תאגיד המים "מי ציונה" לשנת 2021.

קירת פעילות תאגיד מי ציונה בשנת 2021

סיכום שנת פעילות של תאגיד המים "מי ציונה" לשנת 2021

בוודאי יצא לכם להיתקל במהלך השנה בעבודות הנחת צנרת מים או ביוב של תאגיד מי ציונה או שקבלתם הודעה על הפסקות מים שנעשתה כדי לאפשר החלפה או שיקום צנרת המים ברחובכם. זה בגלל שבמהלך השנה הניח התאגיד 7,252 מטר קווי ביוב ועוד כ 4,253 מטר קווי מים.  אז הנה סקריה של חלק מפעילות תאגיד המים מי ציונה בשנה שחלפה. 


הפרויקטים העיקריים שביצע התאגיד בשנת 2021 כוללים ( רשימה חלקית ) 

  • בנס ציונה 
  • שיקום קווי מים ברחובות עדן העבודה והחרש.
  • החלפת קוו ביוב בניפוץ ברחובות בילו הבנים. 
  • פיתוח קווי ביוב לאורך רחוב הספורט 
  • במזכרת בתיה 
  • החלפת קווי מים ברחובות רקפת, הדרים וגפן – מזכרת בתיה.
  • החלפת קווי ביוב ברחובות גפן והמגן – מזכרת בתיה.
  • בקריית עקרון 
  • החלפת קווי מים ברחובות ויצמן, כובשי החרמון ויאיר שטרן .
  • החלת קווי ביוב ברחובות שבזי , ויצמן וכובשי החרמון. 

שיקום תשתיות המים הביאו לצמצום הבזבוז במשאב היקר 

השקעה בשיקום תשתיות מים והחלפת קווים מביאה לשיפור באיכות המים ותורמת להקטנת פחת ובזבוז מים הנובעים מדליפות ופיצוצי מים בצנרת ישנה.

כתוצאה מההשקעה בתשתיות המים פחת המים הכולל של התאגיד עמד השנה על 3.25% בלבד. זהו נתון מדהים והינו בין הנמוכים ביותר בין כל תאגידי המים בישראל.

כחלק מתחזוקה מונעת בוצעו השנה שטיפות של כ – 7 ק"מ קווי ביוב . סך סתימות הביוב שטופלו בשלושת הישובים עמד על כ – 483 סתימות ביוב. שטיפת קווי ביוב מונעת מפחיתה את כמות סתימות הביוב.

שירות לקוחות מי ציונה כמה פניות טופלו בשנת 2021 ? 

התאגיד טיפל במהלך שנת 2021 בכ – 9,000 פניות פרונטליות במוקדי שרות הלקוחות השונים, כ 29,171 פניות למוקד טלפוני של שירות לקוחות ועוד כ 2,000 פניות למוקד תקלות. זמני ההמתנה של הצרכנים הן בסניפים והן במוקד הטלפוני הנם נמוכים ובנוסף ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות באמצעות דואר אלקטרוני או באמצעות טופס תור קשר באתר. 

מר שמואל בוקסר , ראש העיר ויו"ר האספה כללית של התאגיד מסר : "זכינו שיש לנו תאגיד חזק שעובד בשיתוף פעולה עם כל הרשויות המקומיות אותן הוא משרת . עבודות התאגיד מתבצעות באופן מקצועי ובקצב מהיר, לרווחתם של כלל התושבים ובתאום מלא עם העירייה. אני שמח וגאה על העבודה האיכותית ועל כך שהתאגיד שלנו איתן ובזכות הרווחים מתאפשרת השקעה מסיבית בשיפור וחידוש תשתיות, מעל ומעבר לדרישות הבסיס על פי החוק. ההשקעה בתשתיות המים תורמת לשיפור באיכות המים ולאמינות באספקת המים ומניעת הפסקות מים. אין לי ספק, שכל אלו תורמים משמעותית לאיכות חיי התושבים".

עו"ד שאול רומנו , יו"ר תאגיד מי ציונה  : "בשנת 2021 אישר הדירקטוריון תכנית עבודה לביצוע עבודות פיתוח ושיקום תשתיות מים וביוב פי 3 ממה שהוא מחויב בחוק וכל התוכנית בוצעה במלואה. אנו נמשיך להשקיע ככל יכולתנו כדי לשפר כל הזמן את התשתיות של מים וביוב בישובים שלנו לרווחת התושבים חשוב לנו מאוד גם השירות הניתן לתושבים. התאגיד שיפר בשנתיים האחרונות את הערוצים הדיגיטליים של תקשורת עם התושבים . מערכת מדי המים החכמים שלנו מאפשרת לכל תושב לעקוב אחר צריכות המים שלו ולקבל התראות במקרה של נזילה. "

מנכ"לית תאגיד מי ציונה , רינה קטיף: " אספקת מים אמינה וסדירה לכל בית נראית כמובנת מאליה, אך מצריכה הרבה מאוד עבודה מצד עובדי התאגיד. עובדי מחלקות ההנדסה והתפעול , עובדים ללא לאות ביום ובלילה , כדי לממש את מלוא תכנית הפיתוח ולטפל בכל התקלות והפניות של התושבים. השקעה בשיקום תשתיות מים והחלפת קווים מביאה לשיפור באיכות המים ותורמת להקטנת פחת ובזבוז מים כתוצאה מדליפות ופיצוצי מים בצנרת ישנה. כמו כן , ככל שהתשתיות חדשות יותר, כך עלויות אחזקתן קטנות וזה מאפשר לנו להוריד הוצאות אחזקה ובמקביל ליעל את השירות לתושבים .
אנו גם פועלים כל הזמן לשפר את דרכי הקשר עם הצרכנים שלנו. בנוסף לכל דרכי התקשורת , לאחרונה הוספנו גם "צ'ט בוט" באתר האינטרנט שלנו. "

ניתן לעיין בדוח באתר האינטרנט של מי ציונה .

מי ציונה טלפון וכתובת 

מי ציונה, כתובת: האירוסים 53, נס ציונה

טלפון: 1-800-800-987

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה