עדכוני חדשות בנס ציונה: מי שומר על העיר בחופשת חנוכה?. אירועים ופעילות מערכת החינוך

$(function(){setImageBanner('dd3e8d11-5005-491a-9c7b-5af6553891e4','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,48688,'Image','');})

לקראת שבוע החנוכה בנס ציונה הנה החדשות החשובות והעדכונים לתושבים. תגבור האבטחה באמצעות המתנדבים ועד להחלטה של בית המשפט להסיר את האבטחה מאתרי הבנייה. עוד בכתבה - אירועי חנוכה 2023 בנס ציונה.

עדוכני חדשות בנס ציונה

חרבות ברזל: לקראת סוף השבוע, חג החנוכה, סיכום שבועי לתושבי נס ציונה 

החודשיים עמוסים בחדשות ברוח התקופה גם במישור המקומי. בדומה לערים אחרות גם נס ציונה נתונה למתקפות טילים. השבוע סקרנו בהרחבה את הנס שאירע ברחוב ביאליק. לצד אלו פרסמה הבוקר עיריית נס ציונה רשימת עדכונים לתשובי העיר נס ציונה. 

 ביטחון ואבטחה בנס ציונה נפילות טילים ואזעקות 
במהלך השבוע האחרון – מיום שישי ועד היום: 3 אזעקות בנס ציונה.

 מדיניות התגוננות של פיקוד העורף לנס ציונה- מדרג 1. 

אבטחת העיר נס ציונה במהלך ימי חופשת חנוכה 2023

בחג החנוכה, מגויסי צו 8 לבני המקום הונחו לקיים סיורים יזומים במוקדי פעילות החג, לרבות אזורי מסחר, פארקים או מרכזים בהם יתקיימו פעילויות חנוכה עירוניות.

עוד באתר - אירועי חנוכה 2023 בנס ציונה 

מה קורה באתרי הבנייה בנס ציונה?. ההחלטה האומללה של בית המשפט. 

 על פי החלטת בית המשפט השבוע, לא ניתן לחייב הצבת שומר חמוש באתרי בניה. עיריית נס ציונה תוסיף לחייב קבלנים להציב שומר בכניסה לכל אתר בניה והיא מפקחת על עמידת הקבלנים בכלל תנאי האבטחה המחמירים שנקבעו.

התחדשות עירונית במתחם הטייסים בנס ציונה 

 הועדה המחוזית לתכנון ובניה נתנה השבוע תוקף לתוכנית ההתחדשות העירונית במתחם הטייסים, אשר קידמה העירייה במהירות שיא- בתוך 3 שנים. לראשונה מזה עשור, מועברת לביצוע תוכנית התחדשות העתידה להחליף את הדירות הישנות והלא ממוגנות ב 387 דירות חדשות עם מרחב מוגן.

פעילות מערכת החינוך בנס ציונה 

מערכת החינוך, בתי ספר וגני ילדים בנס ציונה,  פעלה השבוע על פי מדיניות התגוננות למוסדות חינוך של פיקוד העורף – מדרג 1. פעילות חינוכית מלאה, בסמוך למרחב "הכי מוגן שיש"

עוד באתר המקומון של נס ציונה 

נס ברחוב ביאליק 9 בנס ציונה ! ראש נפץ נטול מרעום נתגלה בעומק 2 מטר באדמה. 

שבוע הבא – חג החנוכה, מתקיימות כסדרן קייטנות חנוכה בגני הילדים ובתי הספר.
תרגול בכלל בתי הספר: כניסה למרחבים מוגנים התבצע במהלך השבועות האחרונים בהובלה ופיקוח של מפקד יחידת הקישור לרשות של פיקוד העורף. התרגולים ימשכו גם לאחר חג החנוכה.

מיגון בתי הספר בנס ציונה ופעילות הפעוטונים 

בבתי ספר בהם קיים מיגון תקני חלקי, שאינו מכסה את כלל התלמידים, מבצעת העירייה שיפורי מיגון ובמקביל מקדמת תוכניות ארוכות טווח למיגון תיקני מלא.

עיריית נס ציונה ממשיכה לסייע לבעלות הפעוטונים הפרטיים בעיר. לבקשתן שהייה ללא תמורה במבנים עירוניים הוארכה עד לאחר חג החנוכה. נפתחה האופציה להסדיר הישארות במבנים לטווך ארוך, בתשלום דמי שכירות על פי חוק.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה