עובדי אפלייד מטיריאלס ערכו מפגן תמיכה להשבתו של החייל החטוף נמרוד כהן, בנו של עובד החברה

$(function(){setImageBanner('8b1e4b25-b256-40aa-967a-44a2d012a7e0','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

מאות רבות התאספו ביום שני האחרון בפארק המדע נס ציונה רחובות, שם ערכה חברת ההייטק אפלייד מטיריאלס מפגן תמיכה ציבורי להשבתו הביתה של החייל החטוף נמרוד כהן, בנו של עובד החברה יהודה כהן, ולמען החטופים כולם.

עובדי אפלייד מטיריאלס ערכו מפגן תמיכה להשבתו של החייל החטוף נמרוד כהן, בנו של עובד החברה

כ- 700 מעובדי חברת ההייטק יחד עם בני משפחת כהן, מנכ"ל החברה רפי בן עמי, תלמידי בית הספר "אורט" בו למד נמרוד ומחוג הסיירות בו השתתף והדריך, צעדו עם דגלים ושלטים להשבתו של נמרוד ולהשבת החטופים, בצעדה שהחלה בקמפוס אפלייד מטיריאלס, סביב בפארק המדע נס ציונה רחובות והסתיימה בטקס קצר.

מפגן התמיכה ברחובות. צילום נבט כהנא

"אני פה בגלל הבן שלי" המילים המרגשות של יהודה כהן, אביו של נמרוד 

יהודה כהן, אביו של נמרוד אמר בטקס: "אני יהודה כהן. עובד 27 שנים באפלייד מטיריאלס, בתפקיד של מהנדס פיתוח אלגוריתמים, ואני פה בגלל הבן שלי. בשביעי באוקטובר, הבן שלי נחטף מהטנק שלו. אני מתאר לעצמי שכולכם מכירים את התמונה המפורסמת של הטנק, על הגבול שעולה בעשן. זה היה הטנק של נמרוד הוא וכל חברי צוותו, נחטפו. שניים מהם כבר מוגדרים כחללים. אנחנו בעולם יחסי ו"התמזלנו" עם ידיעות מחטופים שחזרו שראו אותו שם בחיים. לפחות בתקופה שלפני הפעימה הראשונה בה שוחררו הנשים והילדים, הוא היה בחיים. אנחנו מקווים שיחזור ויחזור בקרוב".

עוד באתר מה עושים בפסח 2024

מנכל אפלייד מטיריאלס ישראל בסיפור מרגש על חזרת שבויים מהשבי הסורי 

רפי בן עמי, מנכ"ל אפלייד מטיריאלס ישראל, אמר: "התכנסנו להביע את התמיכה שלנו בהחזרה של נמרוד הביתה. ערכים של עזרה, ערבות הדדית וסולידריות הם הבסיס בזכותו אנחנו פה, גם כמדינה וגם כחברה - אלו אפשרו לנו לבנות מדינה בסביבה עוינת וקשה, כשהמשאב העיקרי שיש לה זה אנשים. זה הערך של מדינת ישראל וזה הערך של אפלייד, העובדים שלנו והסביבה שאנחנו חלק ממנה.

ני משפחתו של נמרוד ועובדי אפלייד מטיריאלס במפגן התמיכה. צילום נבט כהנא

כילד צעיר חוויתי את החזרה של מנחם ברקאי מדגניה ב', חבר מהגן שהיה 8 חודשים בשבי הסורי. ההבנה של התגייסות כוללת של המדינה, עמק הירדן והקיבוץ להחזרתו הייתה חזקה ביותר והראתה לי מהי המשמעות של ערבות הדדית. כחייל הייתי מעורב בפעילות ענפה בהרבה מקומות עלומים, ותמיד היה לי ברור שאני לא לבד. את הערך הזה - לעולם לא לבד - אנחנו חייבים לשמר.

מרגש לראות את ההיענות של רבים כל כך לצעוד ולתמוך במאבק החזרת החטופים והחזרתו של נמרוד הביתה- אין מאבק צודק יותר מהקריאה של כולנו להחזיר אותם הביתה עכשיו.

זוהי תקופה אפלה וקשה עבור כולנו, כישראלים כהורים ובראש וראשונה כבני אדם. נוכל להתחיל בשיקום של האסון שפקד אותנו רק שכולם יחזרו הביתה. יהודה ויקי יותם רומי, אנחנו רואים בנמרוד כחלק ממשפחת אפלייד, ומי יתן והוא יחזור למשפחה שלנו במהרה".

בני משפחת כהן  יחד עם רפי בן עמי, מנכ"ל אפלייד מטיריאלס ישראל (קרדיט: יואב לביא)

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה