עובדי העירייה זכאים להגנה מ"שיימינג" ! התראה לתביעת דיבה נשלחה לתושבים שהשתלחו בעובדי עיריה.

$(function(){})

עורך דין המייצג את עיריית נס ציונה ואת ועד עובדי העירייה שלח הבוקר, 10 באוגוסט , מכתב התראה בטרם תביעה לארבעה אזרחים, שניים מהם אינם תושבי העיר. זאת, לאחר שהעלו ל"פורום נס ציונה" התבטאויות קשות ופוגעניות כנגד עובדי עיריה.

Canva)

עובדי עיריית נס ציונה זכאים להגנה מ"שיימינג" ! התראה לתביעת דיבה נשלחה לתושבים שהשתלחו בעובדי עיריה.

עיריית נס ציונה הודיעה הבוקר כי, יחד עם וועד עובדי העירייה שלחו נציגיהם המשפטיים  הבוקר, 10 באוגוסט 2022, מכתב התראה בטרם תביעה לארבעה אזרחים זאת, לאחר שהעלו לרשתות החברתיות גינויים חמורים כנגד עובדי עירייה, שאינם נבחרי ציבור, שבצעו את תפקידם הציבורי וכנגד העירייה וקראו לעובדים: "עובדים בארגון פשע", "חיילים", "מושחתים", "מקבלי שוחד" וכיו"ב. אמירות חמורות שיש בהם כדי הוצאת דיבה ופגיעה בשמם הטוב של העובדים והעירייה.

במכתב נכתב: "עובדי העירייה משרתים נאמנה את תושבי העיר, שימוש בגינויים חמורים אלו פוגע בשמם הטוב של כל אחד מהעובדים ובשמה של העירייה"

דוברת העירייה ציינה בהודעתה עוד כי "חופש הביטוי ומתיחת ביקורת, אין פרושם הפקרת עובדי עירייה להשתלחות חסרת רסן ומסוכנת ברשתות. הקלות הבלתי נסבלת בה נכתבות מילים חמורות כגון אלה שנכתבו על ידי נמעני מכתב ההתראה, נגד עובדי ציבור הממלאים תפקידם הציבורי כדין, מסוכנת ומסכנת את מרקם החיים בעיר. אלימות מילולית קשה שמופגנת ברשתות החברתיות בקלות דעת, חייבת להיפסק."

במכתב ההתראה נדרשו הנמענים להסיר את פרסומי לשון הרע שהפיצו – מידית, להתנצל בפני עובדי העירייה והעירייה ולפצות את העירייה ועובדיה בסכום של 10,000 שח כל אחד, סכום אותו תפנה העירייה לתרומה.

יצויין כי הרקע לאיום בתביעה הינו עימות בין התושב, לבין וטרינר העירייה ןפקחיה בעקבות אחזקת כלבים מזן מסוכן לא קשורים.

התושב, הידוע כמבקר חריף ובוטה של העיריה ושל העומד בראשה, טען כי מדובר בהתנכלות לו עקב התבטאויותיו וכי המדובר בגורה בת שנה שאינה מסוכנת לאיש. לפוסטים שפירסם בנושא הצטרפה והוסיפה משלה אשתו וכן שניים נוספים שהגיבו בבוטות ואשר כלל אינם תושבי העיר וכולם נכללו בהתראה האמורה.

חדשות נס ציונה באתר המקומון נס ציונה נט. מה קורה בנס ציונה. בכל יום עדכונים שוטפים על הנעשה בעיר, אירועים בנס ציונה ועדכונים בנושאי חינוך וספורט. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה