עוזרים להציל את אליאב אסרף מראש העין שזקוק בדחיפות להשתלת כליה: "אין לו הרבה זמן"

$(function(){})

אסרף בן ה-41 (נשוי+3), תושב ראש העין, אובחן במצב של אי ספיקת כליות חמורה. אשתו תום מבקשת את עזרת הציבור: "מי שתמיד נרתם לעזרה לכולם, זקוק היום לעזרת האחרים"

אליאב אסרף מראש העין זקוק בדחיפות להשתלת כליה: "אין לו הרבה זמן"

לפני חודשים ספורים התהפכו חייו של אליאב אסרף, יליד קריית שמונה ותושב ראש העין. אסרף בן ה-41 (נשוי+3) אובחן עם אי ספיקת כליות חמורה וכעת זקוק בדחיפות לעבור השתלת כליה. הוא מחפש תורם או תורמת שיצילו את חייו. "מי שתמיד נרתם לעזור לכולם, זקוק היום לעזרת האחרים במציאת תורם/ת כליה", מספרת בכאב אשתו תום. "אין לו הרבה זמן. בלי כליות מתפקדות, אדם לא יכול לחיות".

אם אתם מוכנים לעבור בדיקת התאמה לתרומת כליה, אפשר ליצור קשר עם המשפחה בכל אמצעי:

תום אסרף - טלפון נייד: 054-7789175

מייל: [email protected]

עמותת מתנת חיים: השתלות כליה בטלפון 02-5000755 או בלינק

במידה ופונים למשרדי העמותה יש לציין כי התרומה היא עבור אליאב אסרף.

תום מוסיפה: "תוך כדי בדיקות שגרתיות בבית החולים בעקבות תחושה כללית לא טובה, התגלה ממצא מחריד ובלתי הפיך של נזק רב לכליות בשל לחץ דם גבוה. כדי להציל את חייו, אליאב זקוק להשתלת כליה, מתורם חי".

אליאב, כאמור, אובחן בהפתעה מוחלטת על ידי הרופאים במצב של אי ספיקת כליות חמורה - מצב שבו הכליות כבר כמעט שאינן מתפקדות. ההתמודדות בחודשיים שחלפו מאז הגילוי לא פשוטה עבור אליאב ומשפחתו. "אנחנו אנשים חזקים ורציונליים אבל החיים התהפכו לגמרי, הסבירה תום. "אנחנו מלווים על ידי עמותת 'מתנת חיים', שפועלת במערך הסברה לגיוס תורמים חיים עבור חולי כליות, המשפחה הקרובה נמצאת בבדיקות, אך במקביל פונים לציבור בבקשה לעזרה".

לאחרונה התקיים ערב הסברה למשפחה המורחבת ולחבריו של אליאב בקריית שמונה כחלק מהמאמצים למצוא עבורו תורם. הקריטריונים לתרומה הם: אדם מעל גיל 27 בלי מחלות רקע, שלא נולד פג. אדם ללא משקל עודף שערך ה-BMI שלו נמוך מ-29 ונשים שסיימו ללדת ולא הייתה להן סוכרת הריונית.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה