ל"ג בעומר הינו גם חג המילואימניקים - עושים כבוד ל 3246 המילואימניקים מנס ציונה !

$(function(){})

אלו הם ארבעת משרתי/ות המילואים הנס ציונים שנבחרו כמייצגים ע"י אגף כוח אדם בצה"ל. הארבעה הם חלק מ- 253 מילואימניקים מכל הארץ שנבחרו כמייצגים את פניה היפות של החברה הישראלית.

רס"ל נעם הנדלר, פקחית טיסה בחיל האוויר, סא"ל אבשלום קטוע, מג"ד הנדסה בפיקוד המרכז, רס"ר רז רצאבי, לוחם בחטיבת אלכסנדרוני, ורס"ן אמיר סלהוב, סמג"ד בחטיבת אלכסנדרוני.

אך הכבוד מגיע כמובן לכל הרבים רבים הנושאים בעול מבלי להשתמט. היו ברוכים !

את רז רצאבי ראיינו כמייצג בכתבה נפרדת - ראו ב"דמויות מקומיות במדים"

במסגרת הקמדו"צפיין הארצי בחר אגף כוח אדם בצה"ל 253  נשות ואנשי מילואים, מתוכם 4 אנשי מילואים נס ציוניים אשר מובילים ותורמים תרומה משמעותית למערך המילואים לאורך השנים, בדגש על המערך הלוחם. הבחירה נעשתה על פי פרמטרים של תרומה ועשייה לאורך השנים ושירות בתפקידי מפתח.

משרתי המילואים הנס ציונים שנבחרו: רס"ל נעם הנדלר, פקחית טיסה בחיל האוויר, סא"ל אבשלום קטוע, מג"ד הנדסה בפיקוד המרכז, רס"ר רז רצאבי, לוחם בחטיבת אלכסנדרוני, ורס"ן אמיר סלהוב, סמג"ד בחטיבת אלכסנדרוני.

נס ציונה נרתמה יחד עם עוד 60 רשויות להוקיר תודה למשרתי ומשרתות מערך המילואים על פועלם ותרומתם לביטחון המדינה. הקמפיין נועד להדגיש את נחיצות עשייתם וחשיבות מעגלי התמיכה בהם - המשפחה והעבודה. במסגרת הקמפיין יועלו שלטי חוצות ופרסומים ברשתות ובעיתונות המקומית.

משרתי המילואים הוזמנו ללשכת ראש העיר שמואל בוקסר לקבלת אות הוקרה ושי על תרומתם המשמעותית.

במפגש אמר ראש העיר: אני מודה לכם על שרות משמעותי ועל תרומה משמעותית לביטחון המדינה. אתם מביאים גאווה וכבוד לעיר נס ציונה. כולי תקווה שתושבים נוספים יבחרו להמשיך ולשרת במערך המילואים שלנו. במשך שנים ביצעתי שרות מילואים. אני מכיר מקרוב את הזמן והמאמץ שנדרש בשרות המילואים אבל בעיקר את תחושת הסיפוק על עשייה משמעותית ותרומה למדינה.

דוברות נ.צ

מימין לשמאל: אבשלום, נעם,ראש העיר  רז ואמיר

על הקמפיין- רקע:

מטרת קמפיין הוקרת מערך המילואים הנערך בשיתוף רשויות מקומיות ברחבי הארץ, היא להוקיר תודה למשרתי ולמשרתות מערך המילואים על פועלם ותרומתם לביטחון המדינה. הקמפיין מדגיש את נחיצות עשייתם וחשיבות מעגלי התמיכה בהם - המשפחה והעבודה.

אגף כוח האדם בצה"ל בחר כ-250 אנשי ונשות מילואים המובילים בתרומה משמעותית למערך המילואים לאורך השנים, בדגש על המערך הלוחם. יחד עם מרכז השלטון המקומי, מעל 60 רשויות מקומיות נרתמו להוקיר, כל רשות מקומית את מערך המילואים שלה- במגוון מדיות, פלטפורמות ואירועים מקומיים ברחבי הרשות.

חגיגת המילואים העירונית באה לידי ביטוי בשלטי חוצות, אוטובוסים, עיתונות מקומית, אירועים, דיגיטל מקומי, מסכי וידאו ועוד, סביב מספר מילואימניקים ומילואימניקיות מאותה רשות, אותם צה"ל בחר כראויים להוקרה על פי פרמטרים של תרומה ועשייה לאורך השנים ושירות בתפקידי מפתח.

קצין מילואים ראשי, תת אלוף (מיל') ארי סינגר:

"היום מתחיל חודש ההוקרה למערך המילואים. מערך המילואים הוא אחד הנכסים המרכזיים של מדינת ישראל, המאחד הלאומי, פסיפס מרהיב שמורכב מכלל הרבדים של החברה הישראלית. מטרת הקמפיין היא להכיר ולהוקיר את העשייה של משרתי ומשרתות המילואים, להציג בקול רם את תרומת בפרהסיה, לפרגן ולהעלות את המודעות של החברה הישראלית את תרומתו האדירה של מערך המילואים לחוסן הלאומי והחברתי של מדינת ישראל. חודש הוקרה למערך המילואים שמח".

באתר צה"ל תמצאו  מתחם ייעודי ובו פרטי כל אנשי המילואים הלוקחים חלק בנבחרת הקמפיין.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה