עושים כבוד למתנדבים של נס ציונה! בהדלקת הנר החמישי של חנוכה.

$(function(){setImageBanner('2c6d35e6-2c34-4ede-9591-95306d165c21','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,48688,'Image','');})

הלב מתנדב להגיד תודה – אתמול בערב, נר חמישי של חנוכה, עשרות רבות של מתנדבים ומתנדבות מנס ציונה במפגש הכרה והוקרה על פועלם עם הרצאתה מעוררת ההשראה של עדי אלטשולר.

ערב הוקרה למתנדבים של נס ציונה

עושים כבוד למתנדבים של נס ציונה! בהדלקת הנר החמישי של חנוכה.

מתנדבים רבים הגיעו אתמול בערב לבית הפנאי בנס ציונה, למפגש הוקרה שארגנה העירייה, המחלקה למשאבי קהילה והתנדבות באגף הרווחה. במפגש ציפתה למתנדבים קבלת פנים חמה, אחריה הדליקו יחד נר חמישי של חנוכה. בתום הדלקת הנרות עלתה עדי אלטשולר, יוזמת תנועת הנוער כנפיים של קרמבו, מיזם זיכרון בסלון ובתי הספר המכילים.

כמה מתנדבים יש בנס ציונה?. 

בנס ציונה מעל 5000 מתנדבות ומתנדבים שמפיצים אור בכל ימות השנה, ובתקופת מלחמת חרבות ברזל, אפילו יותר. מבוקר שבת ה 7.10, עומלים מתנדבי ומתנדבות העיר, מסביב לשעון בכדי לסייע לאלפי חיילים, למשפחות המגויסים, למשפחות המפונות, לאמהות חד הוריות, לילדים, לנוער, לבני הגיל השלישי ובעצם לכל מי שזקוק ליד מושטת ולחיבוק חם. לאור נרות חנוכה, הוכרנו אתמול תודה על פועלם. על הרוח, על הלב הרחב על ערבות הדדית ועל עשיה משנה מציאות.

מחלום למציאות בזכות המתנדבים 

בהרצאתה המרתקת "מחלום למציאות" שיתפה עדי את הקהל כיצד הגתה בגיל 16 את תנועת הנוער כנפיים של קרמבו, בעוד היא חונכת של כפיר, ילד מתוק עם שיתוק מוחין. עדי שיתפה כיצד החונכות חשפה בפניה עולם קסום של ילד אחד, שלמרות המגבלה, הקרין קסם, יכולות ייחודיות וכישורים אשר גרמו לה להבין שכל אחד מיוחד ולכל אחד ואחת יש מקום והזדמנות בעולם הזה.

ובעיקר - שלכל אחת ואחד מאיתנו מיוחד בדרכו. עוד שיתפה עדי על הצורך שזיהתה כבר בגיל 18, בהקמת מיזם זיכרון בסלון.

צורך שהחל בתחושות שלה כנערה, שהרגישה מרחוקת ומנותקת מיום השואה ומהטקסים הרשמיים. עדי הבינה שכדי לחבר את זיכרון השואה לדור הצעיר, יש צורך במפגשים אינטימיים, ישירים, בסלון הבית. וכשיזמה מפגש ראשון בביתה, גילתה שהמפגש תורם גם לקהל שמגיע להקשיב, אבל גם לנותן העדות אשר מרגיש משמעות ותכלית בעצם העברת המסר.

עוד סיפרה עדי על מיזם בתי הספר המכילים שיזמה בשיתוף משרד החינוך וסיכמה עם עצה שקיבלה מנשיא המדינה לשעבר שמעון פרס ז"ל: יזם חברתי – נותן לעולם מתנה. כאשר נותנים מתנה, היא כבר לא שלך. מיזם חברתי טוב, ממשיך מעבר למעגל חיים של אדם אחד.

ראש העיר שמואל בוקסר: מעל 1500 מתנדבות ומתנדבים הצטרפו למערך ההתנדבות במלחמת חרבות ברזל- התמסרו להושיט עזרה וחיבוק חם לאינספור בקשות לסיוע. כל היוזמות, קטנות כגדולות, נעשו ביצירתיות מעוררת השראה ובלב רחב. מתנדבי העיר מוכיחים לנו כי הרוח האנושית בלתי ניתנת לעצירה והיא מחזקת את החברה שלנו. הלב מלא הכרת תודה והערכה על רוח נתינה בלתי רגילה שמגדירה את הקהילה שלנו.

המתנדבים של נס ציונה

המתנדבות של נס ציונה מביאות את האור והחיוך

מחיאות הכפיים לכם מתנדבים בניר העיר נס ציונה

מעוררת ההשראה עדי אלטשולר

מדליקים נר חמישי עם המתנדבים הנפלאים של נס ציונה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה