עידו קוזיקרו וילדי נס ציונה במפגש זום מרתק ומרגש - במיזם מיוחד של עיריית נס ציונה

$(function(){setImageBanner('57e982e6-097d-49c6-ae93-204676fa850c','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

הצלחה ענקית למפגש בזום העשרה לכיתות ה' שיזמה עיריית נס ציונה והפיקה בשיתוף החברה לתרבות ופנאי (קריית התרבות). מיזם שהפגיש בין 420 תלמידי שכבת כיתות ה' מנס ציונה לכוכב הישרדות עידו קוזיקרו ששוחח אתם על הדרך להצלחה כנגד כל הסיכויים.
שוחחנו עם קוז'י לאחר המפגש ושמענו איזו שאלה ריגשה אותו במיוחד !

ההרצאות מתקיימות כחלק ממערכת השעות בבתי הספר היסודיים. 

רשימת המפגשים בהמשך הכתבה!

ילדי נס ציונה וקוז'י הרימו את המורל במפגש זום מרתק 

420 תלמידים מנס ציונה לקחו היום חלק במפגש זום מרתק ומרגש יחד עם כוכב השרדות והמנטור להצלחה עידו קוז'יקרו. בתקופה הזו כאשר מערכת החינוך מושבתת והתלמידים בבית יזמה עיריית נס ציונה והפיקה בסיוע החברה לתרבות ופנאי (קריית התרבות) סדרת מפגשי העשרה בזום עם מובילי דעה בקרב בני הנוער למפגשים חוויתיים עם מסר חשוב. תחת הכותרת "עוברים זה יחד", נהנו היום מאות ילדים ממפגש עם עידו קוזיקרו כוכב השרדות ואחד משחקני הכדורסל הישראליים המצליחים. 

לחצו כאן לרשימת כל המפגשים 

התגובות הנלהבות לא אחרו להגיע לאחר המפגש והתגובות מדברות בעד עצמן , כך תבו המשתתפים לאחר המפגש- בין  אחת ההרצאות המעולות והמרתקות , ישבנו כל המשפחה להאזין ואפילו זכינו לשאול שאלה ,היה מצויין ! 

עידו קוזיקרו סחף את ילדים נס ציונה

" הקול בראש"  סיפור ההצלחה של קוז'י כנגד כל הסיכויים 

במפגש ספר עדו לתלמידים מנס ציונה את סיפורו האישי והבלתי ייאמן של ילד שחלם להיות שחקן כדורסל, אך בתחילת הקריירה כשחקן נוער,  אנשי המקצוע לא נתנו לו סיכוי להגיע לרמות הגבוהות.

אך הוא, בהרבה נחישות והתמדה, כנגד כל הסיכויים, צמח להיות אחד השחקנים הישראלים הבולטים בליגת העל במשך עשור, עם טבעת אליפות במדי מכבי חיפה, ואף זכה ללבוש מדי הנבחרת הלאומית בכדורסל. 

במהלך השיחה עידו שתף את המשתתפים והסביר על חשיבותה של ההתמדה בחיים, על אף הקשיים והאתגרים שהחיים מציבים לנו, בעיקר בתקופה המאתגרת בנו אנו נמצאים וכמה חשוב לא להרים ידיים, או להתייאש באמצע הדרך. 

מרותקים לזום עם קוז'י

התמודדות עם כשלונות, ספר קוזי, נעשית על ידי ידיעה שצריך להתעלם עם רעשי רקע, לקבוע את המטרות שלנו ולהיות נחושים. הוא ספר להם כיצד הצליח להגיע לפסגת הענף ולממש את חולמו באמצעות הכלת הקשיים שבדרך והתמודדות ללא פשרות. " צריך לדעת שלכל משבר יש סוף, שאף כשלון הוא לא סוף העולם" הדגיש. 

ומה היה לקוז'י להגיד לאחר המפגש עם תלמידי נס ציונה : 

היה לי כיף לשוחח עם תלמידים כאלו מקסימים ברמה גבוהה, שידעו להקשיב ולשאול את השאלות הנכונות, בעיקר על רקע האתגרים שהם חווים כיום בכל תחומי החיים. התפקיד שלנו כמדריכים הוא לתת להם כלים ולהאיר להם את הדרך ואת הנקודות שיכולות להוביל אותם, לכל מקום אליו הם שואפים להגיע בחיים. 

איזו שאלה ריגשה אותך במיוחד באופן אישי ? 

משתתפת אחת שאלה אותי מה היה קורה אילו המאמן דיויד בלאט לא היה אומר לך שאתה יכול להגיע למכבי תל אביב...

זה החזיר אותי הרבה שנים אחורה. אמרתי לה בהתרגשות, שסביר שלא היינו מדברים עכשיו. התשובה של דיויד הייתה אחת מנקודות המפנה בקריירה שלי. זה אומר שהמסרים בשיחה עברו היטב. השאלה מאד ריגשה אותי והחזירה אותי הרבה שנים אחורה. 

ולסיום מבקש קוז'י להודות לעיריית נס ציונה על המיזם החשוב ועל ההזדמנות להשמיע את סיפורו ולסייע לילדים נוספים להגשים חולמות ושאיפות במיוחד בימים אלו. 

מה שאלו ילדי נס ציונה את קוז'י

מהי הדמות להשראה בשבילך 

ההורים שלי. אנשים אדירים כל אחד בדרכו. 

איך הופכים להיות גבוהים

צריך להיוולד להורים הנכונים עם הגנים הנכונים! 

מה הכלים שצריך על מנת להצליח

  • עבודה קשה
  • אמונה עצמית 
  • הצבת יעדים

מי השחקן שהכי התחבר אליו בקבוצות בהן שיחק

דונטה סמית, לקחנו יחד אליפות עם מכבי חיפה. 

ואיך אפשר בלי גמר הישרדות, אתה מרוצה מכך שאסי בוזגלו הוא הזוכה ? 

כן! אני חושב שמי שהיה ראוי, הוא זה שזכה. 

רשימת מפגשי עוברים את זה יחד 

לפרטים נוספים לחצו כאן 


חנוך פיבן יום רביעי, 23/9/20, שעה 13:00 סדנה מקוונת

סדנה מקוונת בה נלמד להתבונן מחדש במרחב הביתי, בקרובים אלינו ובעיקר בעצמנו. לפני הסדנא יישלח סרטון הסברה על חומרים שיש לאסוף. הרצאה לתלמידי כיתות ג'

"לקחת את עצמך בידיים"- אסף יסעור יום רביעי, ה-23/9/20, שעה 13:00

הילד שאיבד את שתי ידיו כשהתחשמל ליד הבית ברמת הגולן ריגש מדינה שלמה. היום אסף יסעור הוא ספורטאי פאראלימפי בענף הטקוואנדו שרוצה להשתתף לראשונה במשחקים האולימפיים בטוקיו 2020. הרצאתו "לקחת את עצמך בידיים" היא הרצאה בוגרת ומדהימה בבגרותה על אסון גדול, מציאת יעוד והצבת יעדים מרשימה בדרך לחלום האולימפי.

הרצאה לילדי כיתות ו' עדי אלטשולר יום חמישי, 24/9/20, שעה 13:00

סיפורה האישי של עדי אלטשולר העומדת מאחורי הקמת המיזמים החברתיים הגדולים בישראל.בהרצאתה מעוררת ההשראה מספרת עדי איך היא לוקחת חלום והופכת אותו למציאות, ואיך גם אתם יכולים.

גיא לרר הרצאה לתלמידי כיתות הרצאה לתלמידי כיתות ה' יום שלישי, 29/9/20, שעה 13:00 

עיתונאי ומנחה, מגיש "הצינור" בערוץ 13. על ויראליות, רשתות חברתיות, שמירה על פרטיות, אחריות והבנה של משמעות הגלישה ברשת.

ד"ר תום רן  "מדע (כבר לא כל כך...) בדיוני" יום רביעי, 30/9/20, שעה 13:00 הרצאה לתלמידי כיתות ו'

הצצה למהפכה המטורפת שמתרחשת היום בעולם – כיצד התחלנו להנדס מערכות ויצורים חיים על מנת ליצור תרופות חדשות ואף יצורים חיים מאפס במבחנות. בהרצאתו מדבר תום על יצירת חיים ביולוגיים חדשים, על חיידקים מהונדסים שיודעים לרפא מחלות, על אוריגאמי שעשוי מדנ"א ועל טיפות מים שמכילות טריליוני מחשבים חכמים שיודעים לענות על שאלות.

לרשימת המלאה - סיקור מלא של פרויקט עוברים את זה יחד ביוזמת החברה לתרבות ופנאי (קריית התרבות) לחצו כאן 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה