עיריית נס ציונה VS ועד העובדים - מערכה שניה...

$(function(){})



יו"ר הועד ינקוביץ מציגה שאלות: האם העירייה סילקה בבושת פנים את המורות או הגננות שלא התחסנו משטח מוסדות החינוך? (ובמשתמע- עשתה זאת לעובדי המינהל ! ) האם רק עובדי העירייה עלולים להדביק ועובדי ההוראה לא? מדוע מנכ״לית העירייה לא מגיבה לכך, למרות שקיבלה את המכתב במועד שליחתו?
העירייה : אנחנו נמשיך לפעול במטרה להגן על ילדים חסרי ישע במוסדות החינוך בעיר. מצופה מוועד העובדים לסייע בשמירה על בריאות הציבור.
ושיא האירוניה, כלל לא ברור כמה עובדים/ות עדיין לא מרוצים מהצבתם החליפית והזמנית מתוך כ 15 בסך הכל בהם מדובר.

ארכיון

מימין מנכל"ית העיריה עו"ד דפנה קירו-כהן. משמאל, יו"ר הועד דורית ינקוביץ.

הידרדרות בעימות המתוקשר בין מנכלי"ת עיריית נס ציונה לבין יו"ר הועד דורית ינקוביץ, שלדבריה נתמכת בהסתדרות המעו"ף  (אם כי יו"ר ההסתדרות במחוז עודד עמרם לא השיב לפנייתי בנושא)

כזכור -יו"ר הועד דורית ינקוביץ (בגיבוי ההסתדרות) רואה בעצם האיסור להגיע לבתי הספר שהוטל רק על בלתי מחוסנים המסרבים להיבדק מבין אנשי הצוות המינהלי "אפליה אסורה" והבחנה בין דם לדם ...מול הדומים להם בצוות החינוכי, להם הותר להיכנס ולשהות בחדרים מבודדים, בעוד שעל עובדי מינהל ותחזוקה שהינם עובדי/ות העירייה - נאסר להגיע בכלל למקום העבודה והם הוצבו לעבודות אחרות..

ראו תחילת הפרשה בדיווחנו הקודם: https://nessziona.net/חדשות/472900

נזכיר כי ראש העיר בוקסר אינו בארץ. 

העירייה בתגובה: העיריה לא מנהלת דיונים עם ועד העובדים דרך התקשורת. עד רגע זה לא הגיע המכתב המדובר למנכ"לית העירייה. יו"ר הועד משיבה -  שהמנכלי"ת תבדוק את המייל שלה...

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה