עיריית רחובות והחברה העירונית רחובות ביוזמה משותפת למען האומנים והעסקים בעיר

$(function(){})

קול קורא לאומנים ולעסקים בעיר רחובות: בואו להשתתף בפרוייקט המשלב עידוד רכישה בעסקים מקומיים והופעות של אמנים מקומיים ניתן להגיש מועמדות עד ליום שלישי, 18.8.20 .
קישור להרשמה למיזם בסוף הכתבה

אמנים מקומיים יופיעו בבתי הקפה ברחובות 

התרבות חוזרת לרחובות . מיזם של עיריית רחובות והחברה הכלכלית יחד עם מחלקת התרבות יזמה פרוייקט חברתי וכלכלי במסגרתו יופיעו אמנים בבתי הקפה והמסעדות ברחובות . הרשמה לפרוייקט ותאריכי המופעים לפניכם . 

משבר הקורונה פגע בפרנסתם של בעלי עסקים רבים בישראל וברחובות בפרט, ושל אמנים ויוצרים במגוון תחומים בענף התרבות. ההגבלות לשמירת הנחיות הבריאות הביאו לביטול המופעים ואירועי התרבות ולירידה בהיקף הפעילות בענף המסעדות ובתי הקפה.

כעת יוצאות עיריית רחובות והחברה העירונית רחובות ביוזמה משותפת שתעודד את פעילות האומנים ובעלי העסקים בעיר, פרי פעילותן של המחלקה לרישוי עסקים בעיריית רחובות, מחלקת ההפקות בחברה העירונית ופורום אומני העיר. במסגרת היוזמה יופיעו אומנים מקומיים בעסקי האוכל ומרכזי המסחר בעיר, במטרה לעודד, לחזק ולתמוך בבעלי העסקים והאומנים המקומיים להנאתם ורווחתם של תושבות ותושבי העיר.

ימי ששי ורביעי אמני רחובות מופיעים בבתי קפה 

המופעים יהיו מתחומים שונים של אמנויות הבמה ויתקיימו במגוון מסעדות ובתי קפה בעיר, לקראת חגי תשרי ובמהלכם. במסגרת זו תעודד העירייה את הקניה והצריכה מבעלי העסקים בעיר, תנעים את זמנם של התושבים והצרכנים ותחזיר את התרבות לשטח, ובמקביל תתמוך באומני העיר, אשר מובטלים מעבודה ופרנסה מזה חודשים.

אירועי תרבות בבתי קפה ברחובות תאריכים 

האירועים צפויים להתקיים במועדים הבאים , בהתאם להנחיות משרד הבריאות ותנאי התו הסגול.

ימי רביעי בערב בתאריכים:   2/9, 9/9, 16/9, 23/9, 30/9, 7/10
ימי שישי בצהריים בתאריכים :  4/9, 11/9, 25/9, 2/10, 9/10

אמנים רחובותיים- ובעלי מסעדות ובתי קפה, המעוניינים לקחת חלק בפרויקט, יפנו לפרטים והרשמה דרך אתר עיריית רחובות ובאתר החברה העירונית עד ליום שלישי, ה-18.8.2020. קישור לרישום בסוף הכתבה

ראש עריית רחובות , רחמים מלול: "ההתמודדות עם נגיף הקורונה הביאה לפגיעה בענף התרבות וביוצרים וכן לפגיעה בבעלי עסקים. בעיר המדע והתרבות - אנחנו רוצים להחזיר את התרבות לקדמת הבמה למרות המגבלות ותוך שמירה עליהן, לרווחת התושבים – ובעלי העסקים. המרקם הכלכלי והעסקי בעיר חייב להישמר. כך יצרנו את הפרויקט המשולב- אשר יעודד את הצריכה במקביל לתעסוקה של היוצרים והאומנים- והכל להנאתם של תושבי העיר. אני קורא לבעלי העסקים וגם לאמנים- הצטרפו לפרוייקט החשוב הזה".


עו"ד יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר רחובות , מחזיק תיק רישוי עסקים: "מתחילת משבר הקורונה אנו פועלים על מנת לסייע בכל דרך אפשרית לבעלי העסקים בעיר. העיר רחובות היא עיר שוחרת ומעודדת תרבות. מטרת הפרויקט היא לשלב את האומנים המקומיים ומקביל לעודד עסקים מקומיים שנפגעו גם הם ממשבר הקורונה. שיתוף הפעולה הזה מוביל לעשיה חשובה ומבורכת עבור תושבי העיר רחובות. אני רוצה להודות לידידי חבר המועצה עודד עמרם על שיתוף הפעולה הפורה למען מטרה חשובה זו".

עודד עמרם עיריית רחובות

לדברי עודד עמרם, חבר מועצה העיר רחובות ומחזיק תיק התרבות: "אנו חייבים לחזק את ענף התרבות שנשאר מאחור, לא רק בשביל האומנים אלא בשביל כולנו. אני שמח שמצאנו את הדרך לעבודה משותפת למען שתי מטרות חשובות בעיר רחובות : אנו מזמינים את אמני רחובות להצטרף לפרוייקט, המאפשר לאומנים תושבי העיר רחובות להופיע בתשלום. במקביל נעודד את בתי העסק המקומיים בתחום המזון לארח הופעות חיות ללא עלות, בסבסוד משרד התרבות והספורט. אני מודה לראש העיר, רחמים מלול, שתמיד דוחף קדימה פרוייקטים בתחום התרבות" .

קישור לרישום מיזם אמנים ובתי קפה רחובות 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה