על כל צרה שלא תבוא, חלילה.. עיריית נס ציונה תרגלה מוכנות לרעידת אדמה.

$(function(){})

עשרות עובדי עירייה השתתפו בתרגיל ייחודי למוכנות בזמן רעידת אדמה. את התרגיל הובילה מנהלת הפיקוד במכללה לאיתנות של פיקוד העורף ובשיתוף משטרת ישראל, לוחמי האש, מד"א, גדוד המתנדבים הייחודי של נס ציונה, מנהלי ועובדי העירייה
התרגיל התקיים לאורך כל היום ובמהלכו התנסו העובדים במתן סיוע לתושבים, זאת במספר תרחישים של אירוע רעידת אדמה הכולל ריבוי זירות הרס.

דוברות נס ציונה

עשרות עובדי עירייה השתתפו בתרגיל ייחודי למוכנות בזמן רעידת אדמה

התרגיל בהובלת מנהלת הפיקוד במכללה לאיתנות של פיקוד העורף ובשיתוף משטרת ישראל, לוחמי האש, מד"א, גדוד המתנדבים הייחודי של נס ציונה, מנהלי ועובדי העירייה

התרגיל התקיים לאורך כל היום ובמהלכו התנסו העובדים במתן סיוע לתושבים, זאת במספר תרחישים של אירוע רעידת אדמה הכולל ריבוי זירות הרס.

התרגיל נועד לאמן את העובדים בהתמודדות מול מצב חירום ייחודי, בהיקף משמעותי בו בשל רעידת אדמה נפגעות גם תשתיות תקשורת ותשתיות מים. העובדים תרגלו מתן סיוע לתושבים, שימור של רציפות תפקודית, תיעדוף משימות, שיתופי פעולה ותפקוד מיטבי לאורך יממות ארוכות, לצורך הצלת חיים, הגנה על התושבים ומתן שירותים חיוניים ומותאמים למצב המיוחד.

כלל הצוותים העירוניים תרגלו במהלך היום התמודדות מיטבית, שיפרו יכולות ודייקו מענים, במטרה לספק בשעת חירום, במקרה של רעידת אדמה בתחומי העיר, את המענה המהיר, הנכון והמיטבי עבור התושבים.

בסוף התרגיל סיכם אלוף משנה במילואים, אופיר כהן, מפקד הנפה בפיקוד העורף: תמיד תענוג לקיים אתכם תרגילים. הרצינות, האחריות, ההבנה של גודל המשימה והמחויבות מאפיינים את הצוותים של נס ציונה, שהפגינו היום יכולות מרשימות לצד הרצון להוסיף ולהשתפר. כל הכבוד לכם. תושבי נס ציונה בידיים טובות.

ראש העיר שמואל בוקסר אמר: קשה באימונים, אבל קשה עוד יותר בקרב. אני גאה בכל אחת ואחד מעובדי העירייה. אחריות צוותי העירייה במקרה של רעידת אדמה היא עצומה. אנחנו יכולים להציל חיים. גדוד המתנדבים הייחודי של נס ציונה הוא נכס לעיר, בעיקר בעתות חירום. אני מקווה שלא נידרש, אבל במקרה שכן, מערך החירום שבנינו יודע להעניק לתושבי העיר את הסיוע והתמיכה הטובים ביותר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה