על שריפה מיותרת והתנדבות מרגשת בנס ציונה

$(function(){setImageBanner('ae12ffb3-3292-4ef3-ac1c-8aef36e7a1d3','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

"רפי מלבי" גילה זאת מהר והוא וכמה שכנים לקחו צינורות מים ועשו הכל כדי למנוע מהאש להגיע לבניין ולבלוני הגז - עד שצוותי מכבי האש יגיעו למקום.

צילום עצמי

בערב חג השבועות אחהצ התפרצה שריפה בכביש מרגולין פינת יד אליעזר של קוצים בצידי הדרך ובמהרה התפשטה והגיעה לבניין הסמוך ביד אליעזר  .

רפי ללו, (57) תושב הבניין  או כפי שכולם מכירים אותו בתור "רפי מלבי" גילה זאת מהר והוא וכמה שכנים לקחו צינורות מים ועשו הכל כדי למנוע מהאש להגיע לבניין ולבלוני הגז - עד שצוותי מכבי האש יגיעו למקום. תוך כדי שהוא מסכן את עצמו נכנס ללהבות וניסה בכל כוחו לכבות את השריפה שהגיעה עד לביתו, לחצר האחורית וכילתה את המחסן שלו. כאשר אין לו שום ביטוח ובמזל נשרף רק המחסן ולא ביתו כליל.

Wipark ראשון לציון הנחות מבצעים קופונים שעות פתיחה בחופש הגדול 2023

וכך הוא מספר: "זה היה ערב חג, בסביבות השעה שש בערב, אני יושב במרפסת הקדמית של הבית ורואה עשן מיתמר מהעשבים שבצידי הכביש ומגיע במהירות לכיוון הבניין. לקחנו צינורות מים ובאש גדולה אנחנו מנסים להשתלט ולפחות לנסות להציל את הבניין שחס וחלילה לא יהיו קורבנות בנפש ושהאש לא תגיע לבלוני הגז הגדולים שיש בסמוך."

אין ספק שהתושייה של רפי והשכנים מנעו אסון גדול בהרבה עד שכיבוי האש הגיע והשתלט סופית על האש.

לדבריו" ביקשנו מהעירייה שיוציאו את כל העשבים היבשים ,הם רק קיצצו, וזה כמעט שעלה ביוקר. אנו ביקשנו שיגיעו ויעקרו את כל העשבים שבאזור שלא יקרה מקרה כזה בשנית. במזל גדול רק המחסן שלי נפגע, ומאז אני בסיוטים ליליים ובטראומה גדולה. זה היה מצב של ממש כמעט והכל היה נשרף..."

השמועה על השריפה התפשטה מהר. מה עוד שרפי מוכר מאוד בנס ציונה, והילדים אוהבים אותו. הוא פעיל ועוזר גם לילדים במצוקה.

לכן, כששמעו על המקרה של רפי תלמידים מבית ספר לב המושבה בכיתה ו לקחו יוזמה וחשבו איך לגייס לו כסף ולעזור לו. בהתחלה הם חשבו על מכירה של מוצרים, אך בגלל המצב של מגיפת הקורונה חששו שלא יגיעו ויקנו.

לכן, חבשו מסיכות ועשו "מבצע התרמה" דלת דלת הם עברו וסיפרו את המקרה על האיש הטוב שהם מכירים והמקרה המצער שקרה לו. "אנו רוצים להחזיר לו טובה, על כל הטוב שהוא מעניק " כך אמרו.

כל מי שהם הלכו להתרים מהם, הכיר את רפי וגם את הטעם של המלבי שלו.ואת טוב הלב שלו ואכן תרמו ברוחב לב. וביומיים נאספו 2,600 שח והמונה עדיין דופק...

כל הכבוד !

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה