עם בוא הסתיו ולקראת החורף החלה עונת השיפוצים בחברת החשמל

$(function(){})

על רקע מגפת הקורונה ועם בוא הסתיו, חטיבת היצור בחברת החשמל החלה בתנופת שיפוצים של יחידות הייצור בתחנות הכוח על מנת להבטיח אספקת חשמל סדירה בתקופת החורף הצפוי להגיע בקרוב


חברת החשמל נערכת לחורף 

עם בוא הסתיו, חטיבת היצור בחברת החשמל החלה בתנופת שיפוצים של יחידות הייצור בתחנות הכוח אורות רבין, גזר, אשכול, רדינג, חגית, רמת חובב ורוטנברג. זאת, על מנת להבטיח את ביצועי היחידות מהיבטים של בטיחות, דרישות החוק, דרישות איכות הסביבה, אמינותו ונצילות,  ועל מנת להכין אותן לקראת עונת החורף, בה הביקושים לחשמל הם גבוהים משאר עונות השנה, מלבד בקיץ.

השיפוצים מבוצעים ע"י עובדי חטיבת הייצור, בשיתוף גורמים נוספים מאגפי החברה, כשהעבודה בנתיב הקריטי מתבצעת במשמרות סביב השעון.  העבודה כוללת ביקורת מקיפות בדוודים, בטורבינות ובגנרטורים, החלפת חלקים שחוקים, שדרוג מערכות, שיפוץ מכלולים, תיקון ליקויים, כיולים, בדיקות ציוד ומערכות ויסות ומגוון עבודות פירוק והרכבה.  כל זאת, תוך הקפדה על בטיחות בעבודה, ניהול סיכונים, עמידה בלו"ז, באיכות ובתקציב.

עופר בלוך , מנכ"ל חברת החשמל : " למרות המורכבות של העבודה בכלל ובצל הקורונה המחייבת פעילות בקפסולות, הקפדה על הנחיות של מרחק, עטיית מסכות והגיינה בפרט, חברת החשמל נערכת לחורף 2020/21 במלוא המרץ, זאת, על מנת לעמוד בביקושים בצריכת החשמל בעונה זו. עובדי החברה עושים לילות כימים בעבודות השיפוץ והתחזוקה של יחידות הייצור בתחנות הכוח כדי שנוכל לתת מענה למשק הישראלי ולספק חשמל אמין, זמין בימי החורף הישראלי".

השיפוצים ביחידות הייצור בתחנות הכוח של חברת החשמל החלו החודש ויסתיימו בסוף חודש נובמבר הקרוב, בהתאם לתוכנית השיפוצים והתחזוקה הכוללת של חטיבת ייצור ואנרגיה של החברה.

טיפים לחיסכון בחשבון חשמל

כבו אורות מיותרים בבית
כיסוי מסכי מחשב, טלוויזיה וממיר שאינו נמצא בשימוש
החליפו מכשירי חשמל ישנים וזללי אנרגיה במכשירי חשמל חדשים בעלי ניצולת חשמל גבוהה

צפו בסרטון הטיפים המלא איך אפשר לחסוך בחשמל ולחסוך הרבה כסף 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה