"עניין של דקות ספורות מקבלת הקריאה ועד לחילוץ הפעוט״ - פעוט חולץ בנס ציונה!

$(function(){})

כמה טוב שיש ידידים בדרכים. פעוט כבן שנתיים, שננעל בשגגה ברכב לעיני אביו, ברחוב יצחק שדה בנס ציונה, חולץ במהירות הודות לפעולה מהירה של ניקול גולן, מוקדנית וזוהר גיל, מתנדב הסניף.


זוהר גיל מתנדב ידידים עם האב והפעוט לאחר החילוץ בנס ציונה

נס ציונה: פעוט ננעל בשגגה ברכב, מתנדב ידידים חילץ אותו בשלום • ״זה היה עניין של דקות ספורות מקבלת הקריאה ועד לחילוץ הפעוט״

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

אתמול (שני) בשעה 16:14, התקבלה קריאה במוקד ידידים, אודות פעוט כבן שנתיים, שננעל בשגגה ברכב לעיני אביו, ברחוב יצחק שדה בנס ציונה.

ניקול גולן, מוקדנית ידידים מפרויקט מעורבות חברתית, ענתה לשיחה, פתחה קריאת חירום והזעיקה מתנדבים לאזור. זוהר גיל, מתנדב הסניף, נענה לקריאה והגיע במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותו, חילץ זוהר את הפעוט בשלום ובזריזות, ללא גרימת נזק לרכב.

זוהר מספר: ״הייתי בעבודה כשקיבלתי קריאת חירום. יצאתי מיד, והגעתי במהירות למקום, שם חיכה לי האב ליד הרכב. מזג האויר היה חם, והפעוט התחיל להאדים. בפעולה מהירה חילצתי את הפעוט בשלום. זה היה עניין של דקות ספורות מקבלת הקריאה ועד לחילוץ והחזרת הפעוט לידי אביו. סיפוק אדיר כל פעם מחדש.״

בתמונה, קרדיט ידידים, זוהר גיל מתנדב ידידים עם האב והפעוט לאחר החילוץ בנס ציונה 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה