ערוץ 13 חשף: איום מצד "הפנתרים של נס ציונה" לדרוס הערב מפגיני מחאה בנס ציונה !

$(function(){})

לא יאומן ! בקבוצת ווטסאפ של מתנגדי המחאה תוכנן לפגוע במפגינים הערב בנס ציונה. תודה לאל, זה לא קרה. אך קללות והצקות היו גם היו, מול כ200 המפגינים בשלושת מוקדים בעיר !

צילום מסך

אם חשב מישהו, כמוני לדוגמה, שהבריונים שניסו שוב ושוב למנוע ממפגיני המחאה בעירנו לממש את זכותם להפגין, הינם כולם "יבוא מבחוץ". ייתכן וטעינו !

הערב בערוץ 13 נחשפו התכתבויות ווטסאפ מעוררות חלחלה בקבוצה המכנה עצמה "הפנתרים של נס ציונה".

קבלו ציטוט מערוץ 13: 

בהקלטות והודעות שהגיעו לידי חדשות 13 מקבוצה של פעילי ימין בשם "פנתרי הימין של נס ציונה", שאחד ממנהליה הוא פעיל הימין המוכר רן כרמי בוזגלו, יש איומים מפורשים לביצוע פיגוע דריסה במפגינים, להכות אותם, וגם יש מי שמתגאים באלימות שכבר הופנתה כלפי המפגינים.

בחלק מההודעות נכתב: "נזיין אותם ונראה להם מי שולט פה", "יאללה איזה פיצוצים הם אכלו שם", "צרחו למשטרה כמו זונות", "הרבצתי לו עם סוללה של אופניים". כמו כן, בהקלטה שנשלחה בוואטסאפ נשמע אחד מחברי הקבוצה אומר: "אנחנו באים לדרוס בכל הכוח - נרים חתולות נרים שמאלנים. ביום חמישי נהיה בנס ציונה נעשה להם שם פיגועים, פוגרום, נגמר הסיפור שלהם, אנחנו נזיין אותם".

לפי מה שפורסם והבאנו כאן מדובר בהתארגנות ששמה לה למטרה לפגוע פיזית ואפילו לדרוס (!) מפגינים ושימו לב מיהו אחד ממנהלי הקבוצה, לפי הדיווח... 

נקווה שהפעם המשטרה תעשה כל מאמץ לעוצרם. וזה לא אמור להיות מסובך.

ובינתיים, כאמור, התקיימו הערב הפגנות בצומת הקניותר, בצומת עמק השושנים-דרך רבין ובכיכר גבעתי. 

ושם, בכיכר גבעתי, כך דיווח לנו שאול עמיר בשם המטה המקומי של  המפגינים:

"חשוב מאוד לדעת כי הערב נחצו כמה גבולות. שני פרובוקטורים מיובאים מהסוג הנחות ביותר הגיעו לחזק את קומץ תומכי ביבי. הם חצו את הכביש ועברו להתנהגות פוגענית ופרובוקטיבית במפגינים נגד השחיתות. התנהגות שכללה ניבולי פה, קירבה מסוכנת לאנשים וקריאות שאין הניר יכול לשאת. למרבה הצער למרות שלא שמרו על ההפרדה בין המפגינים המשטרה נהגה בהם בכפפות של משי ודקות ארוכות לא פינו אותם מקרב המפגינים נגד השחיתות, עד שלבסוף הורו להם לעבור לצד השני". 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה