עשן מלחמות הפרוטקשן ברמלה ובנצר סירני כיסה את מזרח נס ציונה. צפו בווידאו מפעילות המשטרה.

$(function(){setImageBanner('e7ba023d-5c41-4894-bba0-43b40a9df83c','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

אתר MAKO מדווח על שורת תקריות חמורות סביב גביית דמי חסות ממזרח לנס ציונה. במוקד האירועים חקלאי נצר סירני המסרבים לשלם פרוטקשן ושלמו על כך בשריפת המתבן, שריפה שהייתה המקור לעשן הסמיך שכיסה השבוע חלקים מנס ציונה.

מפו בווידאו מפעילות המשטרה היום בה נחשפו בג'ואריש ובשכונת הרכבת בלוד, 3 מטעני חבלה רבי-עוצמה מוכנים להפעלה, אקדחים, רימון ותחמושת.

חדשות פלילים נס ציונה באתר המקומון נס ציונה נט מבזקי חדשות עירוניים

עשן מלחמות הפרוטקשן ברמלה ובנצר סירני כיסה את מזרח נס ציונה.

בחודשים האחרונים דיווחנו רבות אודות הפעולות של כוח משימה מיוחד שהקים ממ"ז מרכז -ניצב אבי ביטון לסיכול הפשיעה האלימה ברחוב הערבי.

עיקר הפעולה של הכח מתמקד בלוד ובשכונת ג'ואריש ברמלה. אולם לצד ההצלחות המרשימות באיתור כלי נשק בלתי חוקיים, הריסת תשתיות בלתי חוקיות ומעצרים, ישנה בעיה אחת קשה, מתחת לפני השטח שהתפרצה וכיסתה גם את אזור נס ציונה בעשן סמיך והיא בעיית גביית הפרוטקשן, דמי חסות מבעלי עסקים. מדובר במכת מדינה שהתחילה בצפון ובנגב וכעת נמצאת על סף דלתן של נס ציונה ורחובות. 

ככל הידוע, על אף ההערכות שהשריפה הוצתה ,לכאורה, על רקע דרישה לתשלום דמי חסות, חקלאי נצר סירני טרם קבלו דרישה כזו. אך בהחלט ייתכן שמדובר בחלק מטקטיקה חדשה של יצירת כאוס ופחד לפני הדרישה לתשלום. 

נועם קלסברנר, מנהל החקלאות בקיבוץ בתגובה לתקרית:

"באזור שלנו הרבה משלמים, ויש מקומות שזה עושה להם את השקט הזה. בסוף, זה שטח של מדינת ישראל ומן הסתם של הקיבוץ עצמו. אני לא רואה סיבה הגיונית שזה יקרה, שנצטרך לשלם בשביל לשמור על החיים שלנו. בסוף, שריפה כזאת יכולה לפגוע ברכוש אבל גם בחיי אדם. אנחנו צריכים לשמור על עצמנו".

היום - נחשפו בג'ואריש ובשכונת הרכבת בלוד, 3 מטעני חבלה רבי-עוצמה מוכנים להפעלה, אקדחים, רימון ותחמושת.

כח משימה מיוחד שהקים ממ"ז מרכז -ניצב אבי ביטון, לסיכול הפשיעה האלימה ברחוב הערבי, הצליח לסכל מספר פיגועים פליליים, כאשר חשף בג'ואריש ובשכונת הרכבת בלוד, 3 מטעני חבלה רבי-עוצמה מוכנים להפעלה, אקדחים, רימון ותחמושת

כח משימה מיוחד הפועל באופן ממוקד בחודשים האחרונים לסיכול הפשיעה האלימה ברחוב הערבי ברמלה ולוד, המשלב עשרות בלשי ימ"ר מרכז, שוטרי תחנת רמלה ולוד, לוחמי יס"מ, יחידת כלבני מחוז מרכז והיחידה הטקטית של מג"ב, חשפו בפעילות מבצעית מוגברת, אמצעי לחימה ומטעני חבלה המוכנים להפעלה, שהוסלקו במרחב הציבורי, תוך סיכון הציבור והשוטרים ובתום בדיקת חבלן נוטרלו.

בתוך כך, השוטרים ולוחמי היחידה הטקטית של מג"ב ביצעו חיפושים יזומים בסיוע יחידת הכלבנים המחוזית, במהלכם הצליחו לאתר בשעות האחרונות מטען חבלה רב עוצמה, מוכן להפעלה, שהוסלק סמוך למסגד בלב שכונת גואריש ושני מטענים נוספים המכילים מאות גרמים של חומר חבלה, שהוסלקו במרחב הציבורי בשכונת הרכבת בלוד וכאמור נוטרלו והועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.

בנוסף, תפסו השוטרים אקדח, מחסניות, תחמושת רבה ורימון, ובכך מנעו הרג ופגיעה נוספת במגזר.

פעילות זו מצטרפת לשורה של הישגים משמעותיים למען שלום הציבור הנורמטיבי, בהתאם למדיניות ההתקפית המחוזית מול ארגוני הפשיעה, שתמשיך במלוא העוצמה, כפי שהנחה מפקד המחוז ניצב אבי ביטון שמסר : נמשיך להפוך כל אבן על מנת לנטרל כל איום שנשקף לציבור הרחב ולשוטרים, תוך הפעלת כלל מערכי המשטרה המקצועיים במישור המבצעי, החקירתי והמודיעיני. תושבי השכונות הללו ברמלה ולוד דורשים שירותי משטרה ומחובתנו לעשות כל שניתן, יחד עם גורמים נוספים, כדי שיוכלו לנהל אורח חיים תקין ובטוח.

צפו בווידאו חשיפת כלי נשק בלתי חוקיים בחברה הערבית רמלה ולוד צילום משטרת ישראל 

לכתבה המלאה מכת הפרוטקשן באזור נס ציונה 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה