פארק הספורט: דיבורים וטענות, וגרעון כמעט ואין... הפתעה רבתי בישיבת המליאה. ראו בוידאו

$(function(){setImageBanner('81f1d897-dbf4-459d-8574-1cf6d52298b6','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

לאחר כל התהיות והסכומים שנזרקו לאויר, כולל ע"י הח"מ - באו ראש העיר והמנכלי"ת לדיון עם מצגת ברורה ונתונים שהוכיחו כי למעשה לא היתה חריגה משמעותית בעלות בניית הפארק.. נתונים שעד כה כלל לא דווחו למליאה משום מה..
ולבסוף אושרו התברי"ם כאשר גם עמוס לוגסי שהיה גדול המתנגדים וגיל אנוקוב הצביעו בעד, בעוד נאור ירושלמי מתנגד.
מסקנה: כל שיטת התבר"ים הינה בדיחה. זו לא תוכנית עסקית, אלא הצהרת כוונות...

ישיבת המליאה הערב- נפרדים מזקן החברים, שולי מזרחיישיבת המליאה הערב- נפרדים מזקן החברים, שולי מזרחי

פארק הספורט: דיבורים וטענות, וגרעון אין... הפתעה רבתי בישיבת המליאה.

בהצבעה אושרו כל התבר"ים כמעט פה אחד, כאשר רק נאור ירושלמי שהתנגד חלקית, הצביע נגד, מאחר וההצעה עסקה במכלול התברי"ם כולם.

הדברים נכתבים בעוד ישיבת המליאה נמשכת, אך היה לי דחוף להבהיר את הנושא המרכזי שעורר כמובן את העניין הרב ביותר, גם בשל הכתבה שאני עצמי פירסמתי על כביכול  "פער של 11 מליון ש"ח בין תקציב הקמת הפארק לבין העלות בפועל".

גם בדיון היו תחילה חילופי דברים נוקבים סביב הנושא - כאשר אף נרשם עימות קולני בין עמוס לוגסי לסמדר אהרוני, אך לבסוף נרגעו הרוחות ואף היתה הסכמה מקיר לקיר סביב הברכות לותיק החברים שולי מזרחי שזו לו הישיבה האחרונה.

ישיבת מליאת מועצת העיר נס ציונה 29.8.23 - פייסבוק צילום מסך

עלות בלתי צפויה של 4.4 מליון ש"ח שהושקעו בחפירה, פינוי והובלה של- שימו לב- 46,000 קוב פסולת בניין ובטון שפונו משטח כולל של כ28,000 מ"ר - בו אף הוחלפה האדמה !

ישיבת מליאת מועצת העיר נס ציונה 29.8.23 - פייסבוק צילום מסך

מחר אפרסם בלי נדר  כתבה מקיפה עם כל הנושאים שנדונו, הסברים מפורטים ואף טבלאות, אך אני יכול לקבוע כי:

א' השתכנעתי כי עלות עבודות הקמת הפארק לא חרגו מהמתוכנן (45.6 מליון ש"ח, אלא שרק 39 מליון תוקצבו בתב"ר בשעתו) ואולי אף תסתיימנה בפחות בכ2 מליון ש"ח מהמתוכנן, להוציא עלות בלתי צפויה של 4.4 מליון ש"ח שהושקעו בחפירה, פינוי והובלה של- שימו לב- 46,000 קוב פסולת בניין ובטון שפונו משטח כולל של כ28,000 מ"ר - בו אף הוחלפה האדמה !

(הנתונים אושרו ע"י מהנדס הפיקוח שנכח ופירט את השלבים וחשוב מכך ע"י יו"ר ועדת הכספים שהודיע כי בימים האחרונים עבר אישית על כל החומר ובדק, מסמך מסמך.. !

מקור הפסולת - חפירה ופינוי שרידי בריכת השחיה שהיתה בצד הצפוני ונסגרה עוד בשנות השישים של המאה הקודמת ומאז שימשה, מסתבר, כמטמנת הפסולת של שאריות הבניה מהשכונה הסמוכה.

ב' ניתן לתהות כיצד המידע הזה לא היה ידוע למתכננים (אודות הבריכה) אך ממילא לא היתה ברירה אלא לפנות...כך שאף אגורה לא היתה נחסכת

ג' המסקנה השלילית היחידה שלי הנוגעת לראש העיר וצוותו, הינה העובדה שבמשך שנה וחצי לא עודכנה כלל מליאת מועצת העיר בהתפתחויות בפרוייקט והיו רבות. ולו היו דואגים "לשמור אותם בלופ" היו נחסכים לא מעט תסכולים וטענות על התנהלות כלכלית לא נכונה. 

אגב, בסוף הדיון הציע אלי לוי (שהפעם היה מאוד נינוח בהתבטאויותיו כלפי ראש העיר..) לקיים סיור שטח של חברי מ. העיר לפני הפתיחה כדי שילמדו את הנושא. סיור שלדבריו היה צריך לקיים לפני חודשים רבים. וראש העיר כמובן הסכים.

יצויין כי בדיון לא נכחו: אריאל אלמוג, מאיה פז , שחר רובין וטלי חייט

ד' ראינו פה שוב כיצד כל שיטת התבר"ים במערכת המונציפלית, הינה לא רצינית .. ועוד אשוב לנושא.

ישיבת מליאת מועצת העיר נס ציונה 29.8.23 - פייסבוק צילום מסך

ובינתיים, לכל מי שרוצה להעמיק, מומלץ בחום להיכנס לדף הפייסבוק של העירייה ולצפות בסירטון השידור מהישיבה (הנושא האמור מתחיל  בדקה 39 ) 

ישיבת המליאה 29.8.23

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה