פארק שיקומי ע"ש יוחננוף, ראשון מסוגו בארץ, נפתח בבית החולים השיקומי גריאטרי הרצפלד 

$(function(){})

ביום חמישי התקיים בבית החולים הגריאטרי שיקומי הרצפלד טקס החניכה של הפארק השיקומי הראשון בישראל, הכולל סדרת מתקני כושר ושיקום נגישים ומותאמים לכיסאות גלגלים, וכן מדשאות רחבות, עצי פרי ועמדות משחק.
הפארק נתרם על ידי רשת יוחננוף, והוקם על ידי עמותת הידידים של קפלן-הרצפלד

יח"צ

הפארק, הראשון מסוגו בישראל, יהווה חלק מהותי בתהליך השיקום של המטופלים, ויאפשר להם לקיים לראשונה את שגרת הטיפולים גם באוויר הפתוח ובמתקנים המותאמים לצרכי השיקום. זאת מתוך שאיפה שההליך הטיפולי במסגרת הפארק יאפשר למטופלים לחזור הביתה ולקהילה בצורה המהירה והטובה ביותר.

הפארק כולל סדרת מתקני כושר ושיקום נגישים ומותאמים לכיסאות גלגלים, וכן מדשאות רחבות, עצי פרי ועמדות משחק.

פרופ' טריף בדר, מנהל המרכז הרפואי קפלן ובית החולים הרצפלד אמר בטקס: "זה חלום שנולד יום אחד ובפרק זמן קצר מאוד הפך למציאות. אני סמוך ובטוח שהשימוש בפארק על ידי המטופלים בהדרכת הצוות הרפואי יאפשר את קיצור משך השהות של המטופלים בבית החולים ויחזיר אותם לקהילה במהרה. אני מתרגש מגודל הנתינה, ומבקש להודות בשמי ובשם אלפי המטופלים שעוד יהיו כאן לכל מי שלקח חלק בהקמת הפארק, ובראש ובראשונה לרשת יוחננוף על התרומה שאפשרה את הקמתו".

איתן יוחננוף, מנכ"ל ובעלים רשת יוחננוף, אמר: "כשפנו אליי לגבי התרומה, הבנתי את השליחות שעומדת מאחורי האפשרות לתת דווקא למקום הזה. זה נגע לליבי. לפעמים נראה שקצת שוכחים את המבוגרים, וכאן התאפשר לנו לתת דווקא להם. אנחנו שמחים מאוד לקחת חלק בשליחות הזו, וחשוב לי להגיד תודה להורים שלי, שישר כשפניתי אליהם הם אמרו כן. הם ללא ספק הרוח והחינוך שמאחורי הנתינה".

רז אסולין, מנכ"לית עמותת הידידים בקפלן אמרה: "85% מהמטופלים בהרצפלד משתקמים וחוזרים לקהילה, למשפחות, ואני בטוחה שהפארק הזה יסייע משמעותית בתהליך הזה. אני מאמינה שמתקני הכושר, לצד הירוק והאוויר הפתוח, יאפשרו להם תהליך החלמה מיטבי יותר. איתן היקר, משפחת יוחננוף היקרה, וכל עובדי הרשת - בלעדיכם - זה לא היה אפשרי".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה