פורים עליז במיוחד היה השנה בנס ציונה, בארוע לילדים ובעיקר לנוער שחגג אמש עם ענבל ביבי ומרגי !

$(function(){setImageBanner('24832610-a87f-4eef-b5da-1af0f0e1fd9d','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,48688,'Image','');})

מסתבר שהקור כמעט ולא הרתיע.. ולארוע לילדים והורים בפארק המחול בגבעת התור הגיעו אלפים במהלך היום (וגם ראש העיר שבדיוק סיים את הבידוד....)
אבל השיא היה במופע המלהיב לנוער בערב... ראו לקט תמונות מארועי היום וגם סירטון !

העיר נס ציונה חגגה אתמול פורים בלתי נשכח, שאורגן היטב, בהפקת החברה לתרבות ופנאי, כלל לראשונה גם אירועי בוקר לכל המשפחה וגם אירועי לילה לנוער.

דוברות

ראש העיר וכוכבת הילדים מיקי עם הזוכה במקום הראשון בתחרות התחפושות

מקום ראשון תחפושת הצ'יפס: מאי פויר

מקום שני תחפושת בובות חרסינה: אסתר ליה ואלה ברבי

מקום שלישי תחפושת אלביס פרסלי: תומי רצון

החל משעה 10:00 אתמול, מילאו משפחות וילדים מחופשים את פארק המחול ונהנו ממתחמי פעילות שנפרסו ברחבי הפארק, מתנפחי ענק, עמדת צילום מגנטים צבעונית, ודוכני מזון. על הבמה המרכזית עלו להקות המחול המקומיות, מבית הספר לתנועה ומחול, בזה אחר זה למופעים מקצועיים ברמה גבוהה ולקינוח תחרות התחפושות עם תחפושות מושקעות במיוחד.

בשעה 12:00 עלו כוכבי הרשת הגדולים בישראל, הרכב TOP5 ושימחו את החוגגים. את הבוקר השמח סיימה כוכבת הילדים מיקי, במופע מושקע ומצחיק.

לראשונה בעיר, המשיכו החגיגות גם בשעות הערב, אז החלה חגיגה לילדים בוגרים ולנוער. דוכני פוד טרטק נפרסו בפארק והציעו לאלפי הנערים והנערות שהגיעו למתחם מזון ושתיה. הדי ג'י המקומי אהוד רט הקפיץ את הנוער עם מוסיקה עכשווית, ענבל ביבי, כוכבת אקס פקטור ותושבת העיר עלתה למופע מקפיץ, ובירכה את נוער העיר בחג פורים שמח.

את הערב חתם מרגי, במופע חי, מושקע ואדיר, בו שר בין היתר את הלהיטים: הזוג הזה, אמבולנס, הכל שקוף.

ראש העיר שמואל בוקסר:

לאחר תקופה ארוכה בה בשל מגיפת הקורונה, לא ניתן היה לקיים אירועים, המון מחשבה ועשייה הושקעו באירוע במטרה להעניק לתושבי העיר חג פורים שמח ומיוחד. אני מודה לחברה לתרבות ופנאי ולעובדי העירייה הרבים שלא התפשרו לרגע, נתנו את הלב והנשמה כדי שתושבי העיר יוכלו להינות מיום בלתי נשכח.

ראו סירטון על הארוע לנוער 

דוברות

דוברות

דוברות

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה