פסח נקי ושמח - עיריית נס ציונה תגברה את מערך הניקיון והתברואה בעיר

$(function(){})

העירייה מודיעה:
לקראת חג הפסח ובמהלכו, מתבצעות ויתבצעו עבודות תחזוקה ותברואה לשמירה על מרחב ציבורי נקי ומזמין עבור תושבי העיר.
ומבטיחה:
במהלך חג הפסח וחול המועד יתוגבר מערך עובדי הניקיון ברחובות העיר ובגנים הציבוריים. עבודות ניקיון יתבצעו גם ביימי החג ובסופי השבוע.

דוברות

האיש שאמור לבצע את ההתחייבות, מנהל אגף שפ"ע רפאל קריספיל, עם ראש העיר,  ליד אחד מפחי המיחזור החדשים (ארכיון)  בהצלחה במשימה !

מערך פינוי האשפה, הגזם והגרוטאות לפני החג תוגבר וכלל עבודות לילה ומערך פינוי מיוחד שעבד גם ביום הבחירות. ניקיון מוגבר באמצעות רכבי טיאוט התבצע ברחובות המרכזיים, גינות משחקים, בתי כנסת ומבנים ציבוריים.מאחר ובשל החג, צופה העירייה גידול של כ 20% עד 25% בכמויות הפסולת, מתוגבר מערך פינוי האשפה, הגזם והגרוטאות במהלך כל ימי החג. למערך הפינוי יתווספו משאיות דחס ומשאיות פינוי גזם בכדי לבצע פינוי יעיל של תוספת האשפה הצפויה.לפני החג הוצבו פחים כתומים למחזור אריזות במרכזי המחזור ובקרנות הרחוב. בגינות הציבוריות המרכזיות בעיר, הוצבו פחי אשפה נוספים במטרה לאפשר לתושבים שיגיעו לבלות בגינות בחג, להשליך אשפה לפחים ולשמור על ניקיון הגינות.

עבודות חרמש מוגברות לגיזום צמחיה בכל חלק העיר בוצעו ע"י מחלקת תברואה וניקיון. מחלקת גנים ונוף ביצעה גיזום עצים תוך מיקוד בגינות הציבוריות. עבודות השתילה של פרחי גודציה שהתבצעו בפברואר השנה, פורחים לקראת החג בכיכרות וברחובות העיר.

כיכר הדבורים וכיכר החושן שופצו וחודשו לקראת החג


ראש העיר שמואל בוקסר:

בחג הפסח השנה אנחנו מרגישים את תחושת החירות, ההתחדשות והצמיחה. לאחר שנה לא פשוטה עבור תושבי העיר, ביצענו היערכות מיוחדת בחודשים ובשבועות האחרונים על מנת לאפשר לתושבים לבלות וליהנות בגינות ובשטחים הפתוחים, כשהם מטופחים, נקיים ומזמינים. אני קורא לכלל התושבים לשמור איתנו על ניקיון העיר ולהשליך פסולת אישית לפחי האשפה. כולנו צריכים לגלות אחריות לניקיון העיר וגם לשמירה, שעדיין נדרשת על מגבלות הקורונה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה