פסטיבל סוכות גדוש פעילויות בספורטנס נס ציונה: התאריכים והאירועים בחול המועד 2023

$(function(){setImageBanner('282f9085-2068-4d1c-8af3-a2178a9211a1','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

פארק הספורט הראשון של נס ציונה יקיים פסטיבל ענק בחוה"מ סוכות בין התאריכים 1-3.10.23, אשר יכלול פעילויות לכלל התושבים. בין הפעילויות, שיעורי יוגה לגיל השלישי, ומתחם ג'ימבורי לגיל הרך. בפסטיבל יתקיים טורניר סטריטבול, הקרנה של הסרט ספייס ג'אם, מופע ראווה של סקייטרים ועוד

פסטיבל סוכות גדוש פעילויות בספורטנס נס ציונה: התאריכים והאירועים בחול המועד 2023

פסטיבל גדוש פעילויות לכל המשפחה ייערך בספורטנס בתאריכים 01/10/2023 עד 03/10/2023


פארק הספורט החדש והמתקדם של נס ציונה, הספורטנס, נפתח השבוע לקהל הרחב, ועם פתיחתו החגיגית, מוזמנים תושבי העיר לפסטיבל עשיר, עם פעילויות לכל המשפחה, אשר יתקיים שלושה ימים ברציפות בימי החופשה של חול המועד סוכות.

מתי מתקיים הפסטיבל בפארק הספורט של נס ציונה סוכות 2023

חול המועד תשפ"ד  ימים א'-ג' 1-3.10.23.

פעילות לתושבים הוותיקים בפארק הספורט של נס ציונה 

עבור תושבי העיר הוותיקים, יתקיימו במהלך כל ימי הפסטיבל, בשעות הבוקר פעילויות ספורט, ביניהן: שעורי יוגה, פילאטיס וצ'יקונג. האימונים באוויר הפתוח, בתחומי הפארק הרחב ללא עלות. עוד עבור בני הגיל השלישי פעילויות היכרות עם מתחמי הכושר השונים בפארק, בניהם מתקנים אשר הותאמו במיוחד עבורם. עבור נשים בהיריון או לאחר לידה, תתקיים בשעות הבוקר פעילות גופנית מותאמת.

 פארק הספורט נס ציונה

אטרקציות לכל המשפחה סוכות 2023 ספורטנס - פארק הספורט החדש של נס ציונה


פעילויות לילדים ולמשפחות יחלו בשעות אחר הצהריים, ביניהן: משחקי ניווט מאורגנים להיכרות עם הפארק החדש, הדרכות כושר במתחמים - לגילאים שונים ובדרגות כושר שונות. בפארק הירוק יוצב מתחם ג'ימבורי לגיל הרך ומתנפחים צבעוניים לילדים. מתחם שקט לפעילויות עבור משפחות מיוחדות יפעל בכל ימי הפסטיבל ויציע פעילות מותאמת בכל יום בשעה 18:00. בית הקפה במקום נמצא עדיין בשלבי הקמה מתקדמים, אך בכל ימי הפסטיבל יוצבו דוכני פודטראקס בפארק, לרווחת התושבים.

ראשון שני שלישי מה עושים בנס ציונה בפארק הספורט?.

ביום ראשון 1.10 תושבי העיר מוזמנים לצפות במופע ראווה של משחק סטריט בול. כוכב הרשת קוראל לוי, יגיע למופע ומפגש עם התושבים. שיעור זומבה המוני ופתוח מזמין את התושבים לקחת חלק ועם רדת החשכה, יוקרן הסרט "ספייס ג'אם" על מסך ענק.

ביום שני 2.10 יתקיימו תחרויות ספורט "של פעם" לכל המשפחה במתחמי הדשא הפתוחים ביניהן: קפיצה בשקים, משיכה בחבל וכדור בועה. מופע ראווה יתקיים במתחם הכושר הקרבי. עוד בין הפעילויות: מסיבת אזניות מגניבה במיוחד ומופע ראווה של סקייטרים מקצועיים במתחם הסקייטפארק.

ביום שלישי 3.10 יתארח במתחם הנינג'ה בפארק אורח מיוחד: יוגב מלכה, זוכה העונה החמישית של "נינג'ה ישראל" ומאמן נבחרת הנינג'ה של נס ציונה, אשר יקח חלק במופע ראווה מרהיב במתחם. עוד לתושבים: מסיבת אזניות, תצוגת תכלית של גדוד המתנדבים חילוץ והצלה ומפגש עם כוכב הרשת "בוטניו".

ראש העיר שמואל בוקסר: "חופשת הסוכות היא הזדמנות מצוינת עבור תושבי העיר להגיע לפארק החדש ולהכיר מקרוב את המקום והמתקנים שהוקמו עבורם. בדיוק כפי שתוכנן הפארק – גם בחוה"מ סוכות חשבנו על פעילויות המותאמות לכלל תושבי העיר: הגיל הרך, ילדים ומשפחות, נערים ונערות, קבוצות ספורט שונות, תושבים עם צרכים מיוחדים ובני הגיל השלישי. אנחנו מזמינים את כל תושבי העיר ליהנות משלל הפעילויות ומהפארק הנהדר שלנו".


האירועים בחוה"מ סוכות בהפקת החברה לתרבות ופנאי. הציבור מוזמן להתעדכן באתר העירייה ובפרסומי העירייה השונים בלוח הזמנים המפורט של שלל האירועים הצפויים בחוה"מ סוכות, להגיע לפארק וליהנות משלל הפעילויות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה