פסטיבל ספורטנס - שלושה ימים גדושי פעילויות הביאו אלפים מתושבי נס ציונה למקום

$(function(){setImageBanner('455905b9-3596-48a3-a969-d123f5d1a197','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

את פתיחתו של פארק הספורט החדש של נס ציונה, חגגו אלפים רבים מתושבי העיר בפסטיבל העשיר. לצד בילוי חופשי במתקני המתחם החדשים והמתקדמים, נהנו התושבים מעשרות פעילויות ספורט ופעילויות לקהילה. האירועים בהפקת החברה לתרבות ופנאי

דוברות עיריית נס ציונה

אלפי תושבים גדשו את פארק הספורט החדש בחול המועד סוכות – ונהנו מפסטיבל ספורטנס- שלושה ימים עמוסים בפעילות לכל המשפחה.

דוברות עיריית נס ציונה

את פתיחתו של פרק הספורט החדש של נס ציונה, חגגו אלפים רבים מתושבי העיר בפסטיבל העשיר. לצד בילוי חופשי במתקני המתחם החדשים והמתקדמים, נהנו התושבים מעשרות פעילויות ספורט ופעילויות לקהילה. האירועים בהפקת החברה לתרבות ופנאי

בשעות הבוקר המוקדמות, התקיימו עבור תושבי העיר הוותיקים שעורי ספורט מותאמים, בניהם שעורי פילאטיס, צ'יקונג וזומבה. גם עבור נשים בהריון או אחרי לידה הוקדשו שעות הבוקר לשעורי יוגה ותנועה. התושבים שהגיעו לשעורי הבוקר נהנו ממזג אוויר נעים, מדריכים מקצועיים, מוסיקה טובה וסביבה ספורטיבית וירוקה.

בכל שלושת ימי הפסטיבל, בשעות אחר הצהריים והערב נפרסו ברחבי הפארק שלל פעילויות לכל המשפחה בניהם: משחקי ספורט של פעם, משחקי ניווט ברחבי הפארק, מסיבת אוזניות, טרמופולינות אישיות, משחקי הליכה על חבל, משחקי כדור, קיר טיפוס ענק ומתנפחים.

בין המבלים טילו במהלך ימי הספטיבל דמויות צבעוניות אשר שימחו את הילדים, רכב מיניאטורי וצבעוני חילק קרטיבים מרעננים, ודי ג'י שי סמואל הרים את האווירה.

עוד במקום הוצב מתחם ג'ימבורי לגיל הרך ומתנפחים צבעוניים לילדים. מתחם שקט לפעילויות עבור משפחות מיוחדות פעל בכל ימי הפסטיבל והציע למשפחות המיוחדות פעילות מותאמת. ברחבה המרכזית הוצבו פודטראקים אשר הציעו למבלים מזון ושתיה.

דוברות עיריית נס ציונה

****

ביום ראשון פגש את התושבים בפארק הרחב כוכב הרשת קוראל לוי. עם רדת החשכה התקיים שיעור זומבה המוני בו לקחו חלק עשרות תושבים. על מסך ענק שהוצב במקום, צפו יחד הילדים בסרט "ספייס ג'אם".

***

ביום שני הגיע למתחם קבוצת הכנה לצהל שקיימה אימון ראווה במתחם מתקני הכושר הקרבי. עם רדת החשיכה, צפו מאות תושבים במופע ראווה נועז ובלתי נשכח במתחם הסקייטפארק. אלופי הארץ סער מולי, מוטי איוונצ'נקו, ליאם תושבי ונתן חיים הפגינו יכולות מרשימות וריתקו את הצופים.

***

והשיא היה היום, יומו האחרון של הפסטיבל בו הגיע יוגב מלכה, זוכה העונה החמישית של "נינג'ה ישראל" לפגוש את התושבים ולקח חלק במופע ראווה שהתקיים באזור מתקני הנינג'ה בפארק. עוד צפו התושבים בתצוגת תכלית של גדוד המתנדבים המקומי לחילוץ והצלה ונפגשו עם כוכב הרשת "בוטניו".

דוברות עיריית נס ציונה

ראש העיר שמואל בוקסר: שמחנו לפגוש את תושבי העיר, מבלים ונהנים בחול המועד סוכות כאן בנס ציונה. מרגש היה לשמוע את התגובות והשמחה על הפארק היפה שלנו ומהתרומה שהוא מעניק לכל אחת ואחד ולהבין שהצלחנו להתאים מקום יחודי עם אופי קהילתי וספורטיבי, בדיוק לצרכים של תושבי נס ציונה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה