פעילות לסוף שבוע באזור נס ציונה: הצגת ילדים בקריית התרבות-הפיל שרצה להיות הכי, מכון איילון ועוד

$(function(){setImageBanner('41904abe-5647-48b7-a59a-e6efbab35a32','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,48688,'Image','');})

הקיץ כבר כאן ומדי שבת נביא לכם מגזין שבועי לבילוי באזור נס ציונה. אירועי תרבות, פעילות מומלצת עם הילדים ומסלולי טיול באזור נס ציונה והשפלה. כל הפרטים כל אירועי סוף השבוע הקרוב באתר נס ציונה נט.

אירועי תרבות בנס ציונה 

הצגת ילדים שבת בבוקר הפיל שרצה להיות הכי

03/07/2021
הפיל שרצה להיות הכי
11:00, היכל התרבות נס-ציונה, משכן לאומנויות

יום ראשון - העבד - תיאטרון גשר
הצגות תיאטרון
04/07/2021
20:30
היכל התרבות נס-ציונה

תערוכת ואן גוך - מתחם לה פארק - פארק פרס חולון

ערוכה פורצת גבולות, שהוצגה ביותר מ-50 ערים בעולם וזכתה לתשבוחות רבות, המספקת זווית חדשנית ליצירותיו של האומן הנודע, שהשפיע רבות על עולם התרבות בכלל ועולם האומנות בפרט. ​העיצוב הייחודי כולל הצגה רב ממדית (360 מעלות), הקרנה ומוסיקת רקע, שביחד יוצרים רב חושית של צבעים וצלילים, המעניקים המחשה נוספת לעוצמה של יצירות האמן.

כרטיסים והזמנת מקום לכל האירועים לחצו כאן

 שוק איכרים בצל פרדס רבינוביץ

שוק איכרים בטעם של פעם! בימי שישי בשעות 8-14.00. בקרוב הוא ייפתח גם בימים רביעי וחמישי.

שוק חקלאים אמיתיים היישר מהשדה לצלחת. "החקלא"י". מי שיזם את הקמת השוק וגם מנהל אותו הוא עו"ד שמואל (מומי) רביב (רבינוביץ). משפחתו העניפה של רביב הייתה בין המשפחות הוותיקות שהתיישבו בעיר.

שימו "פרדס רבינוביץ'" בווייז - ובואו. החנייה חינם.

 כרטיסים והזמנת מקום לכל האירועים לחצו כאן

אטרקציות בילוי עם הילדים באזור נס ציונה פעילות לכל המשפחה 

רמלה חסמב"ה זה כאן- סיור חינם ביום ששי 2/7 

בואו לסיור מרתק בעיר שהוקמה במאה השמינית לספירה ושימשה כבירת הארץ במשך 350 שנים. נשוטט בשוק הססגוני, נצפה בכנסיות ובמסגד הגדול שבעיר העתיקה. נשמע מה עשה כאן נפוליאון בלילה אחד אי אז בשנת 1799, ונבין מדוע המגדל הלבן בכלל צהוב… האם באמת הארי פוטר קבר ברמלה ומדוע, ונקנח כמובן בשייט בסירות עץ בבריכת הקשתות, ממש כמו אלימלך זורקין וחסמב"ה.

היכן נפגשים? בגן הנשיא (רח' הרצל 112) בסמוך לשוק העירוני ולמוזיאון

מתי?  ביולי ובאוגוסט 2/7, 9/7, 16/7, 23/7, 30/7, 6/8, 13/8, 20/8, 27/8, בין השעות 10:00-13:00.

משך הפעילות: כ-3 שעות

מי? הסיור מתאים לכל הגילאים, המסלול אינו מונגש

מה להביא? מים לשתייה, נעלי הליכה, כובע.

מכון איילון פארק המדע המאפייה ומפעל הנשק (נס ציונה- רחובות) 

פעילות מומלצת לכל המשפחה. 5 דקות מנס ציונה שוכן מכון איילון אשר שמש כמפעל תת קרקעי וסודי לייצור תחמושת בימי המנדט הבריטי. המקום שוחזר בצורה מדהימה ומספק מספר שעות של בילוי לילדים ולהורים. הביקור כולל סיור מאלף במפעל עצמו, איתור הכניסה הסודית למפעל שהוסתרה בתוך מכבסה תמימה, ירידה אל מתחת לפני האדמה, צפייה במכונות ייצור התחמושת שעדיין פועלות והאזנה לסיפורי המקום הסודי כל כך.

הכניסה חינם בסופי שבוע- יש להזמין מקום מראש 

מוזיאון הילדים הישראלי חולון

ממסע הקסם המסתורי בעקבות הביטלס ועד דיאלוג בחשכה: מוזיאון הילדים הישראלי מזמין אתכם לפעילות שהיא חוויה! שימו לב, המוזיאון נגיש לבעלי צרכים מיוחדים. לפרטים נוספים ורכישת כרטיס כניסה והשתתפות בפעילות לבחירה במוזיאון הילדים הישראלי. 

מסלולי טיול באזור נס ציונה ורחובות שמורות טבע במרכז 

גן לאומי חוף פלמחים שביל האטד ושביל הסוללה

כאשר חוף הים בפלמחים מלא עד אפס מקום, אפשר לטייל בו גם קצת אחרת. את המסלול הבא אפשר לעשות גם בימי ששי כאשר פחות עמוס או ביום שבת בערב. 

עשר דקות מראשון לציון תוכלו למצוא שמורת טבע רחבת ידיים המאפשרת טיול ברגל שקט ושליו על רקע נופי הים. בעוד שבתקופת הקיץ חוף פלמחים עמוס ברוחצים, הגן הלאומי מאפשר טיול משפחתי בשבת וגם מי שמחפש טיול רומנטי לזוג יוכל למצוא את המקום הולם!. 

במקום מחכים לכם שני שבילי הליכה מומלצים. הראשון הוא שביל האטד נקודת היציאה מהפינה הדרום- מזרחית של רחבת החניה. עוברים בזהירות את רכס הכורכר ומגלים שביל הליכה בו צומחים תמחי האטד (הצמח שככב במשל יותם) ולאורך של כמה מאות מטרים הילדים יוכלו להסתובב באין מפריע. 

לחצו כאן ותגיעו ישירות באמצעות מפות גוגל לשביל האטד

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה