פעם שניה הילה... הילה קרופסקי עוזרי נבחרה לתפקיד דוברת העיריה במקום הילה שמיר גרינברג.

$(function(){setImageBanner('0e12f4eb-d7a8-4214-9964-ec59db9b87a5','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,48688,'Image','');})

בעקבות הודעת הפרישה המפתיעה של הילה שמיר גרינברג, אחרי שבועיים בלבד בתפקיד, כונסה מיד ועדת המכרזים והחליטה הערב למנות לתפקיד את הילה קרופסקי עוזרי, תושבת העיר ובעלת נסיון רב בתחום, אשר היתה בין המועמדים המובילים במיכרז בו נבחרה שמיר- גרינברג.

פרטי

הערב נתבשרנו כי הילה קרופסקי עוזרי, תושבת עירנו ובתו של ראש העיר לשעבר ניסן קרופסקי,  מונתה למנהלת מערך הדוברות וההסברה של עיריית נס ציונה וכי תיכנס לתפקידה בתחילת חודש נובמבר.

להילה תואר ראשון בתקשורת וניהול ותואר שני במשפט, עם ניסיון של למעלה מ 16 שנים בתחום התקשורת, הסברה, שיווק וניהול משברים. בין היתר שימשה כדוברת ועדת העליה והקליטה של הכנסת, דוברת לחה"כ דני יתום. דוברת ומנהלת קמפיינים בארגון "גרינפיס ישראל" ובשנים האחרונות כיהנה כמנכ"לית ומנהלת דוברות והסברה בעמותת "עדי", עמותה שהקימה יחד עם קבוצת הורים נוספים לילדים חולים בדושן במטרה לשפר את הטיפול הרפואי הניתן לילדים החולים (שבנה נמנה עליהם) וכדי למצוא תרופה למחלה.

בפעילותה זו נחשפה מעט לציבור הנס ציוני, בעקבות מבצעי ההתרמה בעיר למען העמותה, כמו מכירת נרות חנוכה ע"י תלמידים וחניכי ת. הנוער, שהכנסותיה יועדו לעמותה.

שמואל בוקסר ראש העיר, הודיע: "אני מברך את הילה ומאחל לה הצלחה בתפקיד החשוב. אני סמוך ובטוח כי הילה תדע להוביל את מערך הדוברות של העירייה ברגישות ובתבונה הנדרשת למען העיר וכלל תושביה"

ואילו הילה אמרה: "לאחר שנים של עבודה מרתקת ומספקת במגזר השלישי, אני שמחה ומוכנה לחזור למגזר הציבורי. נס ציונה, עיר הולדתי, הינה עיר ייחודית. אני מקבלת את התפקיד כזכות ושליחות, במיוחד בזמנים אלו- אשר הדגישו את חשיבות הקשר בין העירייה לתושב. אני מודה לראש העיר ולועדה על האמון שניתן בי. אעשה כל שביכולתי להיות ראויה לו.

נזכיר כי הילה הינה הדוברת הרביעית בתקופת כהונתה של מועצת העיר הנוכחית, לאחר תומר תדהר שכיהן בתפקיד 12 שנה, קרין מילר שכיהנה שנה ושלושה חודשים ופרשה וכאמור הילה שמיר גרינברג שחזרה בה אחרי שבועיים.

נקווה שתצליח בתפקידה ותישאר בו תקופה ראויה. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה