פצצה פוליטית ! חברת מ. העיר מאיה פז שקולניק הודיעה על פרישה. תוחלף כנראה ע"י ד"ר עירית כהן

$(function(){setImageBanner('5a724c09-021d-4809-ac4a-339aa643cd42','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,48688,'Image','');})

מהבוקר רוחשת הזירה הפוליטית שמועות ופרשנויות, לאחר שמחזיקת תיק הנוער מאיה פז- שקולניק הודיעה לחבריה במ. העיר כי החליטה לפרוש.
פרשנויות ותגובות בהמשך.
תוחלף ע"י ד"ר עירית כהן-הוכברג, מס' 6 ברשימת "טוב".

ארכיון

אמש לפני חצות הודיעה מאיה פז שקולניק חברת מ. העיר מסיעת "טוב" סיעתו של ראש העיר  ומאנשי הגרעין המייסד והקרוב ביותר של הרשימה, על התפטרותה ממ. העיר.

היא הודיעה על כך ב"ווטסאפ" לעמיתיה, אך עד לרגע זה לא פרסמה הודעה רשמית ונמנעה מלהגיב. כך גם כל האחרים, מראש העיר- שלהערכתי עדיין מקווה שתחזור בה - והלאה.

עם זאת ניתן להעריך ובזהירות רבה כי מאיה לא שבעה נחת מהקצב בו התנהלו הדברים, אם בכלל, בכל הקשור לרעיונות וההצעות שלה בתחום הנוער, התיק שבאחריותה. וכנראה הפנימה, כמו חברי מועצה רבים בעיריות רבות, כי ההגדרה "מחזיק תיק" הינה בעיקרה סמנטית ולא כוללת סמכויות ויכולת ביצוע של ממש...

את מקומה תמלא, אלא אם תסרב לכך, הבאה בתור ברשימה , ד"ר עירית כהן, פסיכותראפיסטית ומומחית לטיפול בבעיות נוער. 

ורק נציין כי  עירית הינה מס' 6 ברשימה, אך  עו"ד אושרית סורז'ון שהיתה מס' 5 ברשימה, התפטרה מהרשימה כאשר נבחרה  למנכל"ית החברה הכלכלית העירונית וזאת מכח החוק.

בהמשך היום נעדכנכם בהתפתחויות.

ראש העיר מגיב: עשתה עבודה נהדרת, אני קורא לה לשוב !

רה"ע שמואל בוקסר הופתע מן הסתם מההודעה אמש, לקראת חצות והגיב היום בדף הפייסבוק האישי שלו בכותבו בין השאר:

"מאיה הייתה לי שותפה אמיתית במשך שנים של עשייה, ופעלנו יחד למען תושבי העיר כולם. אני מודה לה גם בשמכם על עשייה זו. הילדים והנוער בנס ציונה עומדים לנגד עיניה בכל יום ושעה. מאיה הובילה עשייה עניינית ומקצועית מתוך תחושת שליחות אמיתית. העיר נס ציונה צריכה חברי מועצה מצטיינים כמו מאיה וגם הבוקר אני קורא לה לשקול מחדש את החלטתה מתוך דאגה משותפת לתושבי העיר".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה