פרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו החמיא לטיפול בחולי הקורונה הקשישים במרכז הרפואי הגריאטרי גולדנקייר בנס ציונה

$(function(){setImageBanner('6658be4f-be0e-4d1e-a6a8-4a1a7d9c297e','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,48688,'Image','');})

פרויקטור הקורונה בליווי בכירי משרד הבריאות ביקרו אתמול במרכז הרפואי הגריאטרי "גולדנקייר נאות המושבה" בנס ציונה במטרה ללמוד על תפקודם בהתמודדות עם המלחמה בקורונה.
בדבריו בתום הביקור שפע מחמאות למרכז המטפל כיום ב100 חולי קורונה ב3 מחלקות מיוחדות !
צילומים פוטו חובב

פרופסור רוני גמזו בגולדן קייר נס ציונה צילום פוטו חובב

איך שומרים על הקשישים בימי קורונה? 

פרופסור גמזו התרשם משגרת הקורונה בגולדנקייר נאות המושבה, ראו בדבריו:

לצפייה בסרטון לחצו כאן

פרופסור רוני גמזו יחד בכירי ממשרד הבריאות בתחום גריאטריה, הגיע לביקור במרכז הרפואי הגריאטרי גולדנקייר נאות המושבה בנס ציונה להכיר ולבחון מקרוב את שגרת הפעילות על רקע מגיפת הקורונה. 

בסיום הסיור ציין גמזו את התרשמותו מהנהלים והסטנדרטים הגבוהים במוסד והמסירות האישית של צוות העובדים בראשותם של לרה ובוריס לוין. 

פרופסור גמזו הגיע בלוייית דר׳ אירית לקסר ראש אגף גריאטריה ,אבי בן זקן ראש מנהל התכנון במשרד הבריאות ופרדי סולומון ממונה תקצוב אירגון ותיאום באגף הגריאטריה,במסגרת סיור במרכזים גריאטריים במטרה ללמוד מקרוב על התמודדות של מוסדות אלו עם המלחמה בקורונה .

פרופ' גמזו שהה במקום כשעה וחצי ובמסגרת הביקור קיבל סקירה מקיפה על פעילות המרכז הרפואי הגריאטרי גולדנקייר נאות המושבה,קיבל נתונים סטטיסטיים על הפעילות מאז פרוץ המגיפה,וערך סיור התרשמות במחלקות השונות.

כך אנו עושים זאת! פרופסור גמזו מקבל הסבר  מלומד על נהלי הפעילות , צילום פוטו חובב

פרופסור גמזו שוחח ארוכות עם צוותי הרפואה והסיעוד והתרשם באופן בלתי אמצעי מהמורכבות והקושי לטפל ולשרת את המטופלים המבוגרים במחלקות השונות במרכז הרפואי הגריאטרי.

בסכמו את הביקור הודה למארחיו  וציין לשבח את המסירות של הצוותים הרפואיים, הפארה רפואיים והסיעודיים .

 

תודה רבה! פרופ גמזו בגולדן קייר נס ציונה לב המושבה


בסיום הביקור ביקש פרופ' רוני גמזו להודות בשם מדינת ישראל לכל צוות העובדים ולהנהלת המקום על העמידה ההרואית במשימה הקשה כל כך, לטפל במסירות באוכלוסייה המבוגרת בתקופת קורונה תוך נטילת סיכון אישי רב.

צילומים: פוטו חובב 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה