ח ש י פ ה ! "פרשת הפדופיל" בנס ציונה - לא היתה ולא נבראה !... .

$(function(){setImageBanner('f21472ae-f9b6-4f3b-873f-ce3e0dbda433','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})


הורים, תמיד כדאי לשמור על הילדים ! וגם על השפיות...
אתמול בישרו לכם 3 אתרים מקומיים ואזוריים כי הוגשה תלונה למשטרה ע"י אבי דוביצקי הידוע ושות' כנגד צעיר מנס ציונה על נסיון לפתות לכאורה ילד/ה שאירע אתמול.
מהתוכן הבנתם מן הסתם כי הארוע קרה כביכול בנס ציונה ובאחד האתרים המעצר יוחס לשוטרי נס ציונה.
ה"ידיעה" פורסמה רק באתרים מקומיים ואזוריים ולא בגופי תקשורת ארציים, בינתיים. ולא במקרה... כי המשטרה בכלל מכחישה את הארוע מכל וכל, כאשר התמונה של שוטרים מובילים אדם הינה- כנראה- מארוע אחר...
ואילו אחד מאנשיו של אבי דוביצקי מסר לנו כי האיש נהג מונית מהרצליה, רשום כתושב בת ים והקשר היחיד שלו לנס ציונה הינו שיש לו חברה שגרה כאן..
והמעצר? הוא בכלל בוצע בבת ים !..

פייסבוק

בתמונה: אבי דוביצקי "צייד הפדופילים". מודגש כי הוא אינו אחראי לתוכן הפירסום  בנס ציונה

ל ק ו ר א י נ ו :

למילה פדופיל יש השפעה מערערת על כולנו. היא גורמת לפחד קמאי להשתלט עלינו ולצידו זעם מטורף, מהסוג המוביל למעשי לינץ', חלילה !

ולכן, למרות שזהו בהחלט נושא "חם" שמייצר הרבה "כניסות" לאתרים (והרי על כך כל התחרות..) החלטתי אמש שלא לפרסם את הידיעה שמקורה בדף הפייסבוק של אנשי הקבוצה הנקראת "ציידי הפדופילים" עד שלא אקבל אישור עובדתי מהמשטרה.

וחושיי לא הטעו אותי, כי הבוקר נמסר לי  ע"י דובר המשטרה במרחב השפלה כי בתחנת רחובות (האחראית על נס ציונה) כלל לא מוכר ארוע שכזה.

בבדיקה נוספת מול אדם הקשור לקבוצה של אבי דוביצקי, נאמר לי כי המקרה אכן אירע  אך בבת ים. האיש תושב הרצליה, אך שוהה רבות בנס ציונה בה יש לו חברה...

כל מקרה כזה, לא משנה היכן אירע-  חמור לכשלעצמו. אם כי  ייתכן וזו תהיה עוד תלונה שלא תאומת, מבית היוצר השנוי במחלוקת של אבי דוביצקי.

מהי האמת? אין לי ולא יכול להיות לי ולכל כתב אחר שום מידע. האם מדובר בפדופיל טורף או נסיון הפללה? כפי שמן הסתם הוא טוען.  מה שאני יודע בוודאות הוא שאבי דוביצקי ושותפיו הרבים והמתלהבים - שנויים במחלוקת ולצד הרשעות מתוקשרות שהובילו אליהם- גם הועלו כנגדם טענות חמורות , כולל ע"י גופי תקשורת מהשורה הראשונה.

בכל מקרה, ההמלצה שלי- לנשום עמוק ולא להכניס עצמכם לסחרור מטורף. אכן יש רוע בעולם ולא תמיד אתם כהורים יכולים להגן על ילדיכם מפניו. אך מה שאתם כן יכולים וחייבים לעשות הוא להשקיע בחינוכם והדרכתם, כך שימעטו סיכוייהם ליפול ברשת של הציידים האכזריים . 

את מלאכת האכיפה, חייבים לדעתי להשאיר למשטרה, גם אם איננו בטוחים ביעילותה במקרים רבים. כי דווקא בתחום זה היא עושה בשנים האחרונות עבודה ראויה ולא ארחיב כאן. 

הבה נזכור כי לא אחת נהרסו חייהם של אנשים בשל האשמות לא מבוססות . 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה