צומת הדמוקרטיה בנס ציונה, 197 ימים לשבת הדמים- השבת ה 21 לחידוש ההפגנות.

$(function(){setImageBanner('b18cb60d-062d-4b42-8241-7e5071f8330b','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

בוגי יעלון בהפגנה: שנה ורבע אנחנו חיים עם ממשלה שלא סיפרה לנו כי אחרי הבחירות היא רוצה להפוך אותנו לדיקטטורה משיחית.
תת אלוף מיל. רן גלינקא, מפקד שייטת 13, מפקד הנח״ל וקצין חינוך ראשי, סיפר על מורשת אביו שנפל במבצע סיני כמח"ט שריון. מורשת של לחימה למען מדינה דמוקרטית ליברלית בחזון מגילת העצמאות.

מחאת נס ציונה

נס ציונה, השבת ה 21 לחידוש ההפגנות, 197 ימים לשבת הדמים שבעקבותיה 133 חטופים וחטופות עדיין במנהרות מפלצות האדם של החמס.


נשא דברים רא״ל מילואים משה בוֹגי יעלון, כיהן כמשנה לראש הממשלה, שר הביטחון, חבר הקבינט המדיני-ביטחוני ושר לנושאים אסטרטגיים. הרמטכ"ל ה־17 של מדינת ישראל.
בעברו הצבאי היה מפקד סיירת מטכ"ל, ראש אמ"ן ואלוף פיקוד המרכז:

בוגי יעלון: ״היום באתי לדבר ולא להרצות."
שנה ורבע אנחנו חיים עם ממשלה שלא סיפרה לנו כי אחרי הבחירות היא רוצה להפוך אותנו לדיקטטורה משיחית. רק אחרי הבחירות הבננו כי הופכים אותנו ממדינה ליברלית למדינה הומופובית, מיזוגנית , משיחית, מושחתת. אדם המואשם בשלושה כתבי אישום ונמצא אשם ע״י ועדת חקירה ממלכתית במות 45 אנשים במירון וועדת חקירות ממלכתית החוקרת את מעורבותו בעניין הצוללות.
למען הישרדותו חיבר אליו את החרדים שיעזרו לו לרסק את מערכת המשפט ואת אי גיוסם ואת המשיחיים שיתמכו בו למילוי רצונם.
הרב דב ליאור רבם של הציונות הדתית המשיחית היה רב המחתרת היהודית שהתכוונה להרוג מאות ערבים ולפוצץ את כיפת הסלע ולהגיע למלחמת גוג ומגוג שתבטיח בסופה לאחר שנהרוג את כל הערבים את גבולות הארץ המובטחת מהנילוס עד הפרט. הם מתכוונים לזה. היה להם כנס ניצחון בירושלים שם דיבר הרב ושם גםתיכננו את ישוב רצועת עזה. סא״ל בצה״ל כנראה אחד מתלמידיו, העז לאמר ששבעה באוקטובר היה היום טוב בחייו. יגאל עמיר תלמידו של הרב ליאור היה אצלו ארבעה ימים לפני הרצחו של רבין על ידו. ראש הממשלה אינו יודע לקחת אחריות וממסמס את השגי הלחימה. ביידן נתן לנו גב אבל על היום שאחרי הלחימה ראש הממשלה אינו מוכן לדון. נושא החטופים היה יכול להיפתר, אך נתניהו מפקיר אותם על מזבח הישרדותו האישית. הוא פוחד מפירוק הקואליציה. לכן בחירות לא יעכבו את החזרת החטופים ואת ההסדרים של יום לאחר המלחמה. הכל מופיע בתכנית האמריקאית להקמת קואליציה איזורית אך הישרדותו האישית של נתניהו חשובה לו יותר ורק בחירות עכשיו יתקנו את הקילקולים. הפלת ממשלה תלויה גם בזכות המחאה והתגברותה ותפקיד המחאה להביא לבחירות כמה שיותר מהר. אנחנו הרוב בעד היפרדות מהפלסטינים מול רצון הסיפוח של המשיחיים. אני איש ימין ניצי התומך בהיפרדות. לאחר הבחירות נקים קואליציה גדולה שתחוקק חוקה לישראל שתסתום את הפרצות שהתגלו בחוק בשנה האחרונה ותתקן את הקילקולים של הממשלה הרעה הזו.
אני רוצה לאחל לכולכם חג שמח ככל האפשר.


כמו כן נשא דברים תת אלוף מיל. רן גלינקא, מפקד שייטת 13, מפקד הנח״ל וקצין חינוך ראשי.


להלן דבריו: שלום חברים , גילוי נאות גם אני כמעט נס ציוני , סבא רבה שלי התיישב בנס ציונה יחד עם בנותיו ובניו, אך סבי בחר בסופם של נדודים להיות ממקימי קיבוץ רמת רחל. אבל פה צמחה משפחה לתפארת נס ציונה מדור הסבאים עד הנינים שנולדים היום, כבוד . כולנו כאן כדי לעצור את ממשלת הזדון שבנה נתניהו האיש הרע הזה שרוצה שנפחד כדי שקל יהיה לשלוט בנו. אבל הוא בחר בדור הלא נכון ..

,שמי רן גלינקא , נולדתי בקיבוץ רמת רחל ומכיתה ב׳ גדלתי וחונכתי בקיבוץ רמת יוחנן. שירתתי כמפקד שייטת 13 וכמפקד חיל החינוך והנח״ל בקיצור רפתן , לוחם , מפקד ומחנך . שירתתי ללא דופי בעשרות ואולי מאות של מבצעים בים וביבשה , אבל יותר מכולם אני גאה על היותי מפקד צעיר שניתב וסלל את הנתיב הימי בלגונות של דרום סודן שדרכם בפעילות קודש העלינו עם חברנו במוסד את אחינו יהודי אתיופיה נשים גברים וטף מארץ דיקטטורית אוכלת יושביה אל הנס הדמוקרטי שלנו במסע של גיבורות וגיבורים לארץ חלומות שכבר אז לא פעם הכזיבה . לא אוכל שלא להזכיר את מורשתו של אבי , המעין הערכי שבתוכי .

אני בנו של אל״מ שמואל גלינקא שנפל במבצע סיני בראש חטיבה משוריינת בואכה אבו עגילה , הוא בן 29 ואני בן 4 .

סיפור : עזר ויצמן ז״ל בהכנסו ללשכת הנשיא ערך ביקור שני בצה״ל בשייטת ,זה פשוט קרוב לקיסריה, הוא הגיע עשינו לו קבלת פנים כמו לנשיא.עמי איילון מפקד ח״י קיבל אותו והציג אותי אומר לו רן גלינקא מפקד השייטת, עזר נעמד הצדיע ואמר אבא שלך היה גבר שבגברים .
הוא היה מגיבורי מלחמת השחרור מפקד פלוגה ב׳ בגדוד החמישי של הפלמ״ח בחטיבת הראל ,הם פרצו את הדרך לירושלים השאירו שובל ארוך של הרוגים ופצועים , לא היה להם נשק , לא מודיעין , לא סיוע אווירי , חילוץ רפואי , היה להם אומץ לב נדיר , יוזמה , אהבת מולדת , אחוות לוחמים ומפקדים וממשלה תומכת השאירו לנו אולי לא ניצחון מוחלט אבל ענק ומדינה דמוקרטית ליברלית בחזון מגילת העצמאות , ואותה התחייבנו להעביר לבנותינו בנינו נכדינו עד סוף הימים ואנחנו נקיים ..
הררי מילים נכתבים , פנלים חדשותיים אין סופיים של פרשנים ו לשעברים מציפים אותנו בימי הדיסוננס הגדולים האלה . איני יכול לחדש , מצטער , כישלון האימה של ה 7 לאוקטובר שרק השואה עולה עליו , החטופת והחטופים , מבוגרים צעירות חיילים וחיילות חיים מתים זוועה , ובעורף משפחות מוטרפות לא ניתן להכיל . אפשר להוסיף גם את מאות אלפי המפונים , ההרס הנורא של ישובים ,קיבוצים שדות ומטעים , עסקים שניבנו בעמל יצירתיות בהקרבה אין סופית , וכמובן לא חיסלתם את החמאס עם יחיא או בלעדיו .נכון שיש גם צבא שקם מהקרשים והפליא במלחמתו אבל אלו הצעירים והצעירות עשויים ללא חת , והם בגייסות הם עם אחד אחדות מופלאה , אבל אבל מנגד פועלת ממשלת זדון ההנהגה הגרועה ביותר בתולדות המדינה , חנפנים שדעתם לא נספרת , עדר שהולך בעיניים עצומות אחרי נתניהו האיום , סוציופט ש ריפד עצמו בשרים חסרי התאמה בסיסית עילגים רודפי כוח ושררה חסרי דמיון אינטליגנציה ויצירתיות שמבינים אפס בתחום אחריותם . ומתקוטטים בינהם בעת הקשה ואכזרית של הימים האלה זאת בושה בושה בושה עולב .
אדם מגדיר עצמו יואב גלנט לא במשפטי רהב ובאיומים אתה יודע שביטחון מבצעים מלחמות נבחנים על תוצאה כוללת צבאית מדינית מורלית , אתה יואב גלנט ונתניהו אחראים יותר מכל אחד למחדלים העצומים של שואת אוקטובר של הדשדוש וחוסר העשייה הממוקדת בהחזרת החטופים , של חוסר ההכרעה בשום גזרה ובשום חזית , יש הצלחות הרואיות בשדה הקרב אבל אין ניצחון מוחלט כי יש כאוס בלבול העדר מנהיגות ואחדות מטרות והכל במשמרת שלכם ולכן אתם צריכים לעוף ללא כחל ושרק אין מחילה אין סליחה . בחירות עכשיו דם חדש להנהגה חדשה לשינוי עמוק בכל .

אני פה בעיקר כי זו דרכי להגדיר את עצמי לנסות בצניעות להפיח רוח במפרשי המחאה , אסור לשתוק אסור לפחד , מה שנידרש זה אופי ועוצמה שלא תתעייף שתוביל למנהיגות חדשה משתפת , מאפשרת לכל. ולכנס לתוך מאבק המחאה הפעיל ברחובות בכיכרות ולא בפנלים את כל מרכיבי החברה בישראל .
אנחנו בשעת חרום לאומי ערכי, חברתי כלכלי וצבאי , ולכן מוטלת על כתפנו אחריות עצומה אחריות פרושה להגדיר עצמנו ברור חד ולא מגמגם את עמדתנו המוסרית החברתית לגבי סילוקם מכיסאות עור הצבי של חברי ממשלת הזדון שהביאו ומביאים רק חרפה כישלון בכל מה שהם נוגעים בו , דשא לא גדל תחת ידם.
אנחנו לא נתעייף כי אין דרך אחרת לתקומה , המחנה צריך לגדול להוסיף עוד ועוד אנשים לשכנע חברים משפחה להצטרף לשורות , הלשעברים תצאו מהפנלים תלכו בראש המחנה ההסתדרות על כל ועדיה הגדולים האקדמיה תעשיינים אחינו הערבים אין פה ימין ושמאל חילוניים ודתיים זאת מלחמת הקוממיות האזרחית וכמו שמיטב מפתחי הטכנולוגיות ל4ו5 שכבות ההגנה (חסר עוד הלייזר והוא יגיע ) וטייסינו המיומנים , יכלו לנחילים , אם קצת סיוע , נוכל אנחנו להביא את השינוי עם נחרצות במעשינו ונחילי אנשים שיבואו ויצטרפו בכעס ועוצמה שלא יוכלו לעמוד מולו .
דיי ליושבים על הגדרות כל אחד ואחת אפילו בתקשורת בהסתדרות בכיתות בתרבות יגדיר עצמו ויצטרף ללא חת למאבק לתקומה של העם הזה .
מדינה יהודית ודמוקרטית ליברלית ברוח חזון מגילת העצמאות .זה היעד את זה עושים דרך בחירות , חד וחלק ..
אני רוצה לסיים בשיר אותו כתבה רחל שפירא ,
יש לחן של נורית הירש ,
געגוע אין סופי
למצוא את הדרך,להיות ראויים .
לזכור ולשמור ולדבוק בחיים .
ימים ושנים משאירים סימנים .
צרובים השמות ,
הבעות הפנים .
הגעגוע אין סופי הוא לעולם לא יעזוב .
הריי הוא חלק מעצמנו
בן משפחה חבר קרוב .״

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה