צל"ש לפעילי המאבק בקורונה בנס ציונה בארוע חגיגי שיזמה העיריה לכבודם

$(function(){setImageBanner('9f1decbb-22ce-404f-aaee-e06a4f6f37e4','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})



האירוע, בהפקת החברה לתרבות ופנאי התקיים בשטח פתוח במדשאת אשכול פיס, נועד להוקיר תודה על עשייה ענפה,-לעשרות גופים, חברות, ארגונים, עמותות או בודדים, אשר סייעו כל אחד בתחומו, לתושבי נס ציונה לצלוח את השנה וחצי האחרונות.

לאירוע הוזמנו: נציגי משרד הבריאות , קופות החולים , משטרה , עובדי עירייה, משל"ט הקורונה, כוחות הצלה, פיקוד העורף ועשרות מתנדבים אשר פעלו במסגרת עמותות או באופן פרטי וביניהם גם תנועות הנוער ובני נוער תושבי העיר.

דוברות נ.צ.

במהלך משבר הקורונה נוצרו בעיר עשרות פעילויות ומיזמים, תוך חשיבה יצירתית ולמען הקהילה, ארגונים, עמותות, עסקים מקומיים נתרמו לטובת עזרה למבודדים, בני הגיל השלישי, משפחות מעוטות יכולת, אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים, תושבים שחלו או נדרשו לבידוד – חולקו חבילות מזון, שי למבודד, תיקון מחשבים, משלוח ספרים ותרופות, פעילות תרבות ופנאי ברוח התקופה, חגיגת ימי הולדת, פעילות הפגתית ועוד יוזמות רבות וטובות ואמש חלקה להם נס ציונה את הכבוד הראוי

דוברות נ.צהאירוע נערך בהשתתפות ראש העיר שמואל בוקסר, סגנית ראש העיר סמדר אהרוני, סגן ראש העיר אריאל אלמוג, סגן ראש העיר נאור ירושלמי, חברי מועצה ומנכ"לית העירייה דפנה קירו כהן והתקיים בהנחיתה המקצועית של טלי מץ.

בפתיחת הערב הוקרן סרטון שסיכם את מגוון הפעילויות למען הקהילה שהתקיימו בשנה וחצי האחרונות.

ראשון הדוברים היה אורן שי, יו"ר פרלמנט הנוער, תלמיד כיתה י' בביה"ס גולדה מאיר אשר אמר: "הקורונה הדגישה בפנינו את הדברים החשובים באמת –את המשפחה, החברים והקהילה, את הצורך להרגיש נאהבים. התקופה המיוחדת הזו יצרה קשרים וחיבורים ובעיקר קהילה חזקה עם עשייה משמעותית ומיוחדת. מתוך המשבר מצאנו את ההזדמנויות".

דפנה קירו כהן מנכ"לית העירייה אמרה: "משבר שינה סדרי עולם. הבנו שמה שהיה הוא לא מה שיהיה. הרשות המקומית הפכה לעוגן מרכזי אשר פעל בכל החזיתות. אני גאה בעובדי העירייה, אשר עבדו בשעות לא שעות יחד עם שותפים רבים: פיקוד העורף, משרד הבריאות, משטרת ישראל, קופות החולים, ארגוני ההצלה, ועוד עמותות, ארגונים וחברות, ויחד הצלחנו ליצר מערך כולל ומקיף שבראש מעיינו דאגה אמתית לתושבי העיר.

ראש העיר שמואל בוקסר: מול כל הקשיים שחווינו אנחנו זוכרים ומוקירים את נקודות האור. את הרגעים האנושיים ואת האחווה החברתית. את ההתגייסות, היוזמות, הנתינה והדאגה. ההתמודדות שלנו עם המשבר המורכב היא לא עניין של מה בכך ולא מקרה או מזל. חוסנה של הקהילה בנס ציונה הוא תולדה של עבודה קשה וסיזיפית, מלאה בנשמה ורצון טוב - של רבים וטובים כל כך, שלכם. עבור הערב הזה זה לא משנה אם הקורונה תעלם מחיינו בקרוב או אם אנחנו בתחילתו של גל חדש. הידיעה שאתם נכונים, מגויסים, עם הלב והנשמה הופכת את ההתמודדות עם הלא נודע לטובה הרבה יותר. בערב הזה אני מבקש להגיד לכם תודה.
בתום הנאומים הוענקו אותות הוקרה לארגונים השונים ותעודות אישיות חיכו למתנדבים הרבים בתום הערב.

הסטנדאפיסט המוביל, אבי נוסבאום אשר כיכב ברשתות החברתיות בתקופת הקורונה והסגרים עלה להופיע וצחק יחד עם הקהל על המשבר שחווינו.

דוברות נ.צ.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה