צעיר מקומי נחקר במשטרה בחשד להשמעת איומים על ראש העיר. נשלח ל5 ימי מעצר בית

$(function(){})

סיפור מוזר ואף מדאיג, בו זומן לחקירה דחופה במשטרה צעיר מקומי, ללא שהיתה תלונה נגדו, אלא על בסיס "מידע שהגיע למשטרה" לפיו השמיע איומים על ראש העיר.
ראש העיר הבהיר כי לא היתה כל תלונה מצידו והמשטרה מאשרת זאת.

ארכיון

את הידיעה הזו פירסם לראשונה האתר "נס ציונה בחדשות" ולפיה סיפר לו צעיר מקומי ששומר על אנונימיות - את הדברים הבאים-

 ״אתמול בערב(חמישי 11.2.21), בסביבות השעה 19:00-20:00 הגיעו לבית הוריי שוטרת ופקח של השיטור העירוני. לא הייתי בבית. הם פנו להוריי וטענו שאני דרוש לחקירה. באמצעות הטלפון הנייד של אמי התקשרו אלי ואמרו לי שאני חייב לעזוב הכל ולהגיע לתחנת משטרת רחובות. שאלתי אם הדבר לא סובל דיחוי לראשון והם אמרו שלא. נאלצתי לעזוב את העבודה באמצע וסרתי לתחנת המשטרה. שם נאמר לי שאני מואשם באיומים על רה״ע (שמואל בוקסר) והכניסו אותי לתא מעצר למשך כחצי שעה עד גמר הבירור. אמרתי להם שאני לא יודע על מה הם מדברים ולא הבנתי מה הם רוצים ממני, אך הם (חוקרי המשטרה) התעקשו שיש להם אינדיקציה לגביי ולאחר שחרורי הורו לי לשהות במעצר בית במשך 5 ימים״.

הצעיר מכחיש כל איום מצידו וככל שהבנו, מדובר לטענת המשטרה  בדברים שהשמיע כביכול באוזני כמה מחבריו.

יצויין כי דובר משטרת רחובות מסר הבוקר בתגובה לנו כי " מדובר בחקירה בחשד לאיומים, החשוד נחקר ושוחרר למעצר בית. החקירה נמשכת".

ובתשובה לשאלתי זו:  רק מוודא, המתלונן הוא ראש העיר? או מי מטעמו?

- השיב כי :  לא הוגשה תלונה, זה נודע למשטרה.

----------------------------------

עם פירסום הנושא לראשונה ביום שישי, פירסם ראש העיר הודעה בקבוצת ווטסאפ מסויימת, לפיה אין לו כל ידיעה בנושא, (ראו בתמונת הנושא) אך הביע אמון מלא במשטרה.

אלא שאני לא מצטרף לאמון הזה...מה אומר לכם, על פניו הנושא אמור להטריד את כולנו. אין מתלונן, אין הצהרה בוטה ומאומתת, נניח ברשת חברתית. אלא  יש "מידע" ואדם נדרש להתייצב בבהילות לחקירה ולאחריה נשלח למעצר בית.  אני לפחות הייתי מצפה מהמשטרה למסרים ומידעים יותר ברורים, ולא תשובות לקוניות כהרגלה - כך שנוכל להשתכנע כי לא הגיבה בכוחניות ותוך כדי רמיסת זכויותיו של הצעיר..

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה