צפו בווידאו : כך המשטרה איתרה בלוד נשק  מסוג "קרלו" וחומר החשוד כהרואין, המוערך בשווי עשרות אלפי ש"ח.

$(function(){})

חדשות פלילים רמלה לוד. על רגע המתיחות הביטחונית משטרת לוד עוברת לפעילות יזומה על מנת להבטיח את שלום התושבים ולשמור על הסדר הציבורי. אתמול המשטרה איתרה בלוד נשק  מסוג "קרלו" וחומר החשוד כהרואין, המוערך בשווי עשרות אלפי ש"ח.

מקלע מסוג קרלו שנתפס ברמלה צילום דוברות המשטרה חדשות פלילים רמלה לוד : המשטרה איתרה בלוד נשק  מסוג "קרלו" וחומר החשוד כהרואין, המוערך בשווי עשרות אלפי ש"ח.

המשטרה חשפה אמש בפעילות מבצעית יזומה בלוד, נשק  מסוג "קרלו" המוחזק בניגוד לחוק וכן מאות גרם של חומר החשוד כהרואין, הוערך בשווי עשרות אלפי ש"ח.


במסגרת האכיפה הממוקדת של משטרת ישראל נגד שימוש והחזקה לא חוקית באמצעי לחימה וסחר בסמים למען בטחון הציבור, בצעו אמש בלשי היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) של תחנת לוד, יחד עם שוטרי התחנה, לוחמי מג"ב ויחידת הכלבנים של מחוז מרכז, אכיפה מוגברת בעיר המתמקדת במתחמים ומשפחות המעורבות עפ"י החשד בפשיעה המקומית ומסכנת את שאר תושבי המקום שומרי החוק.


במהלך חיפוש יזום באחד המתחמים, הצליחו השוטרים לחשוף כלי נשק מסוג "קרלו" ותחמושת וכן חומר החשוד כסם מסוג הרואין במשקל של כ  - 300 גרם, שהועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל. 


מדובר בפעילות ממוקדת ונחושה שהינה חלק מהאסטרטגיה ההתקפית שמנהל מחוז מרכז כנגד גורמי פשיעה בתחום האמל"ח והסמים עד למיצוי מלוא חומרת הדין עמם, במטרה לשמור על שלום הציבור וביטחונו.


מצ"ב תיעוד התפיסה. צילום דוברות המשטרה 

חדשות פלילים רמלה לוד. עדכונים ומבזקים בנודע לפעילות משטרתית בערים המעורבות. מבזקי חדשות עם ווידאו תיעוד פעילות משטרתית. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה