קבלו את הפרויקט השאפתני לרישות עשרות קילומטרים של מסלולי אופניים בנס ציונה

$(function(){setImageBanner('acfaef17-4c48-4e64-87ee-946e94b9c495','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

ראש עיריית נס ציונה שמואל בוקסר וחבר המועצה, רמי סקליטר, מי שהוביל את התכנון, הציגו במועצת העיר את עקרונות התוכנית העתידית לרישות עשרות קילומטרים של מסלולי אופניים לכל המשפחה בנס ציונה. תוכנית שתלווה בשיתוף ציבור מראשיתה ותשתלב עם מוקדי בילוי ופנאי ונתיבי תחבורה ציבורית עתידיים ו
בתוכנית גם: הקמת פארק אופניים כפארק תחרותי בסטנדרט בין לאומי וחידוש פארק האופניים הישן בחורשת המושבה

צילום מסך - פייסבוק

כך ייראה הפארק המקצועי- צילום: אתר "אולרייד"

רמי סקליטר בדיון- צילום מסך

נס ציונה על גלגלים !

במליאת מועצת העיר שהתקיימה השבוע הציג ראש עיריית נס ציונה שמואל בוקסר  לראשונה את עקרונות התוכנית העתידית: רשת מסלולי אופניים שתכלול שבילי אופניים רציפים, החוצים את העיר ומגיעים למרכזי עניין שונים, ביניהם מבני ציבור, מוסדות חינוך, מרכזי תעסוקה, מסחר, בילוי ולנתיבי תחבורה ציבורית.

עוד במסגרת התוכנית: יוקם פארק אופניים כפארק תחרותי בסטנדרט בין לאומי ויחודש פארק האופניים הישן בחורשת המושבה במטרה שיהפוך לפארק מתקדם לרכיבה טכנית, קפיצות ורמפות. בעתיד ייסלל מסלול אופנים רצוף אשר יקשר את חורשת המושבה לעיר.

לצורך העבודה על הפרויקט המקיף, מינה ראש העיר שמואל בוקסר את חבר מועצת העיר, יו"ר ועדת התנועה תא"ל (מיל.) רמי סקליטר, אשר הוביל במהלך השנתיים האחרונות את תכנון עקרונות התוכנית. יחד עם אגף ההנדסה בעיריית נס ציונה ובהתייעצות עם מומחים מובילים בתחום בישראל ובעולם.

הפרויקט, צפוי להיבנות בסטנדרט הגבוה ומוקפד ולקחת בחשבון שיקולי בטיחות מחמירים, שיקולי סביבה, קיימות ושינויי אקלים.

יצויין כי סקליטר החליט שלא להיות מועמד למועצת העיר הבאה ותוכנית מושקעת זו שזכתה לברכת כל הנוכחים בדיון,  מהווה "מתנת פרידה" שלו לתושבי עירנו.  

ראש העיר שמואל בוקסר: "פרויקט שבילי האופניים הכרחי עבור נס ציונה, בכדי לשמור על אופייה הכפרי, הקהילתי והסביבתי של העיר. הפרויקט גדול ומורכב מאחר והוא צופה פני עתיד ולוקח בחשבון צרכים עתידיים, את פיתוח העיר ואת חזון התחבורה הציבורית אשר מטרתו להפחית את השימוש ברכבים פרטיים ולפרוס בפני התושבים אפשרויות התניידות מלאות לכל מקום אליו ירצו להגיע, בתוך העיר ומחוצה לה, ללא שימוש ברכב פרטי. הפרויקט הוא פרויקט משלים לתוכנית כוללת שאנחנו מובילים לפיתוח אחראי של העיר במטרה לשפר משמעותית את איכות החיים של תושבי נס ציונה. אני מודה לרמי סקליטר, חבר מועצת העיר, שניהל את הפרויקט המורכב הזה במקצועיות בלתי רגילה ומשוכנע שהעבודה המצוינת שנעשתה תוביל לביצוע מיטבי. "

חבר מועצת העיר, ויו"ר ועדת תנועה רמי סקליטר: "הפרויקט המקיף מתוכנן מתוך ראיה של חיבוריות לתוכנית תחבורה קיימות ועתידיות וכדי לאפשר מסלולי רכיבה, גישה סביבתית ונוחה ומגוונת- לכלל תושבי העיר. בתכנון לקחנו בחשבון את הצרכים השונים של תושבי העיר המבקשים להתנייד ללא רכב לצרכי היום יום וגם כדי לאפשר טיולי משפחות, טבע ורכיבה אתגרית. אני משוכנע שכלל תושבי העיר ירוויחו ממגוון נתיבי ומסלולי האופניים המתוכננים על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר."

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה