קבלו את האיש שאחראי מעתה לבטחון תושבי נ"צ: מפקדה החדש של משטרת רחובות סנ"צ דודי מירון.

$(function(){setImageBanner('4b7b1a03-bfd4-4019-b181-4f8a120de1e4','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,48688,'Image','');})

במעמד מפקד המחוז וראשי הערים שבתחום האחריות של תחנת רחובות, כולל ראש העיר נס ציונה, התקיים היום בתחנת משטרת רחובות טקס החלפת מפקדים, במהלכו העביר מפקד התחנה היוצא סנ"צ שרון מנור, את פיקוד התחנה לסנ"צ דודי מירון.

(משמאל סנצ דודי מירון. במרכז מפקד מרחב שפלה תנ"צ דוד פילו, מימין סנ"צ שרון מנור)

דוברות המשטרה

 בתחנת משטרת רחובות התקיים היום טקס חילופי מפקדים, במהלכו העביר מפקד התחנה היוצא סנ"צ שרון מנור, את פיקוד התחנה לסנ"צ דודי מירון.

הטקס התקיים במעמד מפקד מחוז מרכז ניצב עמיחי אשד, סגן מפקד מחוז מרכז תנ"צ אבי ביטון, מפקד מרחב שפלה תנ"צ דוד פילו, ראש עיריית רחובות מר רחמים מלול, ראש עיריית נס ציונה מר שמואל בוקסר, ר' מועצת קריית עקרון מר חובב צברי, ר' מועצת מזכרת בתיה מר גבי גאון וסגל הפיקוד המחוזי.

מפקד התחנה הנכנס, סנ"צ דודי מירון אמר כי "תפקידה של משטרת ישראל הוא לעמוד איתן בפרץ אל מול כל עוולה, עבור כל אזרח באשר הוא וכל זאת תוך שמירה על הסדר, מתן תחושת ביטחון, שמירה על ביטחון האזרח ואיכות חייו. אנו נמצאים בתקופה מטלטלת, תוך התמודדות עם אתגרים רבים ובהם מגפת הקורונה, תפקידנו בעת הזו להוות בסיס איתן ויציב עבור הציבור".

מפקד התחנה היוצא, סנ"צ שרון מנור אמר "הצלחנו לראות כל אחד את זה שנמצא לפניו או אחריו בשרשרת הטיפול באזרחים ובתושבי הערים, ברמה המקצועית והאישית כאחד, יחדיו הובלנו את התחנה להישגים ולשיאים חדשים ביחד עם כל שותפי הדרך היקרים – ראשי הרשויות וכלל גופי החירום ועשינו זאת תמיד עם תחושה כי יחדיו אנו מכפיל כוח".

מפקד מחוז מרכז, ניצב עמיחי אשד נשא דברים "חילופי מפקדי תחנות הוא יום חג בציר חייו של מפקד. והיום אנחנו מחליפים מפקדים בתחנת רחובות שהיא אחת התחנות המאתגרות ביותר במחוז ואולי במשטרה כולה. התחנה מאופיינת בקשרים אמיצים עם הרשויות המקומיות ושותפה מלאה לתהליכים רחבים ופורצי דרך".

-----------------
מפקד תחנת רחובות – סגן ניצב דודי מירון
בן 50, נשוי + 2 , מתגורר בראשל"צ.
בעל תואר ראשון ושני במנהל עסקים ותואר שני נוסף בממשל ומדיניות ציבורית.
מילא שורת תפקידים מבצעיים במחוז מרכז, האחרונים שבהם: מפקד תחנת רמלה, סגן מפקד תחנת ראשל"צ, ק' אג"מ תחנת קדמה וסגן מפקד תחנת רמלה.

מצ"ב תמונות מהטקס, קרדיט צילום: דוברות המשטרה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה