קבלו את: פרופ' אלה עברון - המנהלת החדשה במכון האונקולוגי של קפלן: 

$(function(){setImageBanner('206b7af2-d8b0-45ea-94af-8fc9861be95f','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})


מחליפה בתפקיד את ד"ר נעה אפרת בן-ברוך, שמילאה אותו  מעל 14 שנים.
פרופ' עברון הינה בוגרת בית הספר לרפואה באוניברסיטת באר שבע, בעל ניסיון רב כמומחית באונקולוגיה. במהלך הקריירה שלה, שימשה כמנהלת יחידת סרטן השד באסף הרופא וכן זמן קצר כמנהלת יחידת סרטן השד באיכילוב. פרופ' עברון הינה פרופסורית בהדסה, האוניברסיטה העברית. היא משמשת כחוקרת פעילה במחקר קליני ומעבדתי, שותפה לכתיבת 50 מאמרים, מרצה ומלמדת סטודנטים ומתמחים, וכן משתתפת פעילה בכנסים ישראלים ובינלאומיים.

  גלעד שעבני שופן

פרופ' אלה עברון מונתה על ידי הנהלת המרכז הרפואי קפלן לתפקיד מנהלת המכון אונקולוגי של בית החולים, ומחליפה בתפקיד את ד"ר נעה אפרת בן-ברוך, שמילאה אותו  מעל 14 שנים.
פרופ' עברון הינה  בוגרת בית הספר לרפואה באוניברסיטת באר שבע, בעל ניסיון רב כמומחית באונקולוגיה. במהלך הקריירה שלה, שימשה כמנהלת יחידת סרטן השד באסף הרופא וכן זמן קצר כמנהלת יחידת סרטן השד באיכילוב. פרופ' עברון הינה פרופסורית בהדסה, האוניברסיטה העברית. היא משמשת כחוקרת פעילה במחקר קליני ומעבדתי, שותפה לכתיבת 50 מאמרים, מרצה ומלמדת סטודנטים ומתמחים, וכן משתתפת פעילה בכנסים ישראלים ובינלאומיים.

פרופ' אלה עברון: "אני נרגשת לקבל לידי את הניהול של המכון האונקולוגי בקפלן, שלו מוניטין של מכון מקצועי, איכותי ומוביל בתחום הטיפול האונקולוגי ברמה הארצית. אני שמחה לעמוד בראש המכון יחד עם הצוות המוביל שלו, ובכוונתי לפעול לקידום הפעילות הקלינית והמחקרית".

ד"ר שרית אבישי אלינר, מנהלת המרכז הרפואי קפלן והמרכז הרפואי גריאטרי שיקומי הרצפלד: אני סמוכה ובטוחה שפרופ' עברון תמשיך להוביל את המכון להישגים נכבדים. הניסיון הרב שהיא מביאה איתה, הן ברמה הניהולית והן ברמה המקצועית מבטיחים את המשך הצלחתו של המכון להביא טיפולים חדשניים ומקצועיים עבור כלל המטופלים. בהזדמנות זו אבקש להודות ולהוקיר את פועלה של ד"ר נעה אפרת בן ברוך בניהול המכון האונקולוגי ב-14 השנים האחרונות. תרומתה לקידומו והפיכתו למוקד מצוינות לא תסולא בפז".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה