קווי האוטובוס החדשים של נס ציונה נכנסים לפעילות החל ממחר 08/09/2023.

$(function(){setImageBanner('1458b3aa-eec4-464d-b13e-237b4b5cac36','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

מחר זה קורה! רשת קווי אוטובוס בהפעלת אגד תחל לפעול בנס ציונה מחר, יום שישי 8.9.23. יום אתמול השתתפו תשובי העיר בערב הסברה. אלו חמשת הקווים החדשים והמסלולים

קווי האוטובוס החדשים של נס ציונה נכנסים לפעילות החל ממחר 08/09/2023.

לקראת השינוי המשמעותי במערך קווי התחבורה בעיר, מפגשי ציבור רחבים התקיימו אתמול, 6.9.23, במשך כל היום, עבור אוכלוסיות העיר השונות בניהם: הגיל השלישי, נוער וצעירים, מפגש ייעודי לצוותי הוראה, לעובדי העירייה, לצוותי ההוראה ולוועדי ההורים ובערב: מפגש פתוח לציבור הרחב ששודר גם בשידור ישיר וחי בערוץ הפייסבוק של העירייה.

עוד באתר תחבורה ציבורית בנס ציונה הכירו את חמשת הקווים הפנימיים בעיר 

לקראת תחילתו של מערך התחבורה החדש מחר, הגיעו צוותים של משרד התחבורה, אגד ונתיבי איילון לעיר ויחד עם ראש העיר שמואל בוקסר והצוות המקצועי בעיריית נס ציונה קיימו במהלך היום מפגשי ציבור עם אוכלוסיות העיר במטרה להסביר על היתרונות הרבים של מערך הקווים החדש, לשמוע את התושבים ולתת מענה לשאלות. במפגשים נאמר לכלל התושבים שהמערך החדש יבחן וילמד עם הפעלתו, שיפורים ודיוקים יתבצעו בהתאם לצורך ולכלל השיקולים הרחבים.

קווי התחבורה הציבורית החדשים של נס ציונה 

קו 2 מטירת שלום עד לתיכון פארק המדע עם שש תחנות

קו 4 ממאליבו עד תחנת הרכבת ברחובות

קו 5 מהפאוור סנטר לתיכון פארק המדע עם 7 תחנות

קו 6 מהפאוור סנטר לתיכון פארק המדע עם 7 תחנות

קו 7 מהפאוור סנטר לאצטדיון הכדורגל עם עשר תחנות.

ראש העיר שמואל בוקסר: לתושבי נס ציונה מגיע לקבל תחבורה ציבורית זמינה. את השינוי המבורך עשינו בשביל ויחד עם התושבים. גם היישום יתבצע עם השותפים במשרד התחבורה, אגד ונתיבי איילון ובשיתוף מלא והקשבה לצרכים שעולים מהשטח.

את הבוקר פתח הפאנל המקצועי בהובלת ד"ר רוברט אסחאק, מומחה לתכנון תחבורה ציבורית מטעם חב' נתיבי איילון, נציגי משרד התחבורה, נציגי אגד והנהלת העירייה בסדרת מפגשים עם בני הגיל השלישי במועדוניות הרווחה בעיר: מועדון יד אליעזר, מועדון יונתן, מועדון קריית התרבות, מועדון אחווה ובהוסטל. במפגשים הוסבר לתושבים השיקול הרחב של המערך החדש אשר צפוי לקצר את זמני הנסיעה ולאפשר לתושבים הגעה למקומות נוספים בעיר, בהם לא עברה עד היום תחבורה ציבורית.

בשעות הצהריים קיבלו עובדי העירייה הסבר מפורט על היתרונות הרבים במערך החדש, מפת הקווים, השיקולים המובילים בבניית התוכנית, כיצד ניתן לסייע לתושבים להתמצא באופן יעיל ברשת הקווים החדשה.


בשעות אחר הצהריים נפגש הפאנל עם ועדי ההורים בעיר, צוותי ההוראה ועם נציגי הנוער, בכדי להקשיב לתובנות ולענות על שאלות ממוקדות הנוגעות לשימושים השונים של בני הנוער המערך החדש. בהמשך לבקשות ההורים, הונחו הצוותים החינוכיים להתחשב בזמן ההסתגלות של התלמידים למערך ההתניידות החדש.

בשעות הערב התקיים בבית הפנאי מפגש רחב ופתוח לכלל תושבי העיר אשר גם שודר בשידור ישיר וחי בדף הפייסבוק ובערוץ היוטיוב של עיריית נס ציונה. במפגש ניתן מענה לשאלות רבות של התושבים, אשר נשלחו מראש ולשאלות שעלו מהקהל או מהצופים בזמן השידור.

עוד קודם השבוע, התקיים מפגש זום עם תושבי שכונת הדרי סמל, לבקשת התושבים. המפגש בעניין תחנות אשר עוברות ברח' העוגן. הוסבר לתושבים כי התחנות והקווים בכלל המערך החדש נקבעו על ידי משרד התחבורה וכי במקביל ליישום רשת הקווים כבר בשישי הקרוב, בקשותיהם להזזת תחנות מועברות לבחינה ואישור של משרד התחבורה.

מידע נוסף על רשת הקווים החדשה ניתן למצוא באתר העירייה. פרטים על לוחות הזמנים, המסלולים והתחנות ניתן לקבל במוקד הארצי 8787*, במספר 2800* או במוקד העירוני 106

ערב הסברה לתושבים בנושא קווי האוטובוס החדשים של נס ציונה

התחבורה הציבורית בנס ציונה הצגת הקווים החדשים

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה