קורונה בנס ציונה ? הצבע הכתום מתקרב ! ... עם 17 חולים חדשים ביום ! בעיקר צעירים.

$(function(){})

המגמה החיובית התהפכה. נכון לאתמול נוספו לחולי העיר 17 חולים חדשים, אם כי בוצעו 157 בדיקות, כפול מיום קודם. 69 חולים פעילים, אך 2 חולים בלבד מאושפזים
383 הינם מבודדים והמגמה הינה של נדבקים צעירים.
בחמישה מוסדות חינוך נתגלו חולים מאומתים עד כה וקרוב ל400 תלמידים כבר הוצאו לבידוד.

מערכת

רק יום קודם בישרנו על בשורות טובות למדי... אך המגמה התהפכה ויש מקום לדאגה, בעיקר בשל קצב ההדבקה אצל חולים צעירים, בדיוק כמו בארץ כולה. 

רק אמש נודע כי תלמיד כיתת תקשורת ב"בינתחומי הדר" נמצא חיובי לקורונה. שתי כיתות התקשורת נדרשות לבידוד וכן אנשי הצוות שלהן.

ואילו בבי"ס ראשונים תלמיד כיתה ב' ומדריכה בצהרון נמצאו חיוביים לקורונה  ולכן  הכיתה שלו' וכיתה ו' בה לומד אחיו...  וכן מספר אנשי צוות הוצאו לבידוד. כמו כן נשלחו לבידוד שתי קבוצות בצהרון ותלמידים נוספים שהשתתפו עם התלמיד בחוג.

על פי נתוני משרד הבריאות, ישנם נכון לאתמול  69 חולים פעילים בנס ציונה, כאשר נכון לאתמול נוספו לחולי העיר 19 חולים חדשים, פי שש מיום קודם !

עם זאת נערכו 157 בדיקות לעומת 86 יום קודם לכן ועדיין שיעור הגילויים הוא אסטרונומי והגיע ל15.8 אחוז !  383 מתושבי העיר עודם מבודדים ורק תשני תושבים מאושפזים, דהיינו חולים קשה !

בסך הכל התגלו 429 חולי קורונה בנס ציונה מאז תחילת המגיפה ומתוכם הלכו לעולמם 11,(המידע הקודם היה על 13 ותוקן.)  אך עם כל הכאב שבדבר, כולם לא היו תושבי קבע של העיר ולא נקברו בה, כך שניתן לקבוע כי שהו בכיסים מבודדים כמו בתי אבות ומצב התחלואה שם, מתברר כתוצאה מכך, אינו נגזרת של התחלואה הכללית בעיר. 

.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה