קחו אותי לים אותו לא ראיתי זמן כה רב... בקשה בת ה90 מנס ציונה לאחר שחוסנה !

$(function(){})

במהלך מבצע הסעת מרותקי הבית למתחמי החיסונים של "איחוד הצלה" עם העיריה- מבצע "נותנים כתף - בנס ציונה לא משאירים אף אחד מאחור – כולם מתחסנים" - הוסעה הבוקר רות זייצוב כבת 90 על ידי צוות אמבולנס של איחוד הצלה למתחם החיסונים בנס ציונה, בדרך חזרה לביתה, הייתה לה בקשה מיוחדת לנסוע לים אותו לא ראתה זמן רב.
צוות המתנדבים בראשות הרב רחמים דוד ראש המועצה הדתית וחובש באיחוד הצלה הסיעו את הגברת לחוף הים בראשון לציון ואיפשרו לה ליהנות מדקות ארוכות של אוויר צח...!

חדשות נס ציונה נט

בימים אלו עסוקים מתנדבי איחוד הצלה בשיתוף עיריית נס ציונה בהסעת מרותקי בית תושבי העיר למתחם החיסונים העירוני, זאת בנוסף לפעילותם ביום יום בהגשת עזרה רפואית ראשונה ומהירה.

במסגרת הפרויקט המיוחד בשיתוף עיריית נס ציונה, המועצה הדתית נס ציונה, איחוד הצלה וקופות החולים, התבצע איתור מרותקי הבית שמעוניינים לקבל חיסון ותאום הגעתם לצורך קבלת החיסון.

בין מרותקי הבית רות זייצוב כבת 90 אשר הוסעה היום על ידי צוות אמבולנס של איחוד הצלה למתחם החיסונים בנס ציונה, בדרך חזרה לביתה, הייתה לה בקשה מיוחדת לנסוע לים אותו לא ראתה זמן רב.
צוות המתנדבים בראשות הרב רחמים דוד ראש המועצה הדתית וחובש באיחוד הצלה הסיעו את הגברת לחוף הים בראשון לציון ואיפשרו לה להנות מדקות ארוכות של אוויר צח. הגברת הודתה ארוכות לצוות המתנדבים שסייע לה להתחסן והתרגשה מאוד מהמחווה שנעשתה בהתנדבות ובחינם (הנסיעה לחיסון והנסיעה לחוף)!

עוד באתר המקומון נס ציונה נט ==> פעילות פורים בנס ציונה 2021

איחוד הצלה

ראש העיר נס ציונה מר שמואל בוקסר:

"אני מודה לאיחוד הצלה ולמועצה הדתית על שיתוף הפעולה הפורה למען תושבי העיר. אנחנו פועלים רבות כדי לסייע לתושבי נס ציונה, מרותקי הבית שזקוקים לסיוע כדי להתחסן - לקבל את החיסון.

 רחמים דוד יו"ר המועצה הדתית וראש צוות נס ציונה באיחוד הצלה מסר:

"אנו רואים חשיבות עליונה בטיפול וסיוע לאוכלוסייה הבוגרת בהגעה למתחמי החיסונים. אני מודה למתנדבים אשר עוזבים את עיסוקיהם ותורמים למען הקהילה כאן בעיר 24/7"

דודי אגסי נהג אמבולנס וחובש באיחוד הצלה שביצע היום העברות לחיסונים מסר:

"עבורי היא זכות גדולה לקחת את האוכלוסייה הבוגרת להתחסן במרכז החיסון העירוני. תחושת שליחות של הצלת חיים אמיתית, רק יחד ננצח את מגפת הקרונה"

מרותקי בית המתקשים להגיע למתחמי החיסונים עקב בעיות רפואיות מתבקשים לפנות לקופת החולים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה