קירוי המגרש בביה"ס סביונים בנס ציונה: הערב מפגש זום של ההורים עם ראש העיר שמואל בוקסר.

$(function(){})

קירוי מגרש הספורט בבית הספר סביונים - בעקבות שאלות נוספות שעלו בקרב ההורים, היום בערב יתקיים מפגש זום עם ראש העיר והצוות המקצועי של הפרויקט. המפגש במטרה לשמוע את הסוגיות שמדאיגות את ההורים ולתת מענה לשאלות.

פרטי

קירוי המגרש בביה"ס סביונים בנס ציונה: הערב מפגש זום של ההורים עם ראש העיר שמואל בוקסר.

במסגרת פרויקט קירוי מגרש הספורט, למען הילדים והקהילה בבית הספר סביונים, בהמשך לשיתוף ציבור שהתקיים כבר באוגוסט 2021  ובעקבות שאלות נוספות שעלו בקרב ההורים, היום בערב יתקיים מפגש זום עם ראש העיר והצוות המקצועי של הפרויקט. המפגש במטרה לשמוע את הסוגיות שמדאיגות את ההורים ולתת מענה לשאלות.

לא הראשון בנס ציונה: 5 מגרשי ספורט בעיר כבר שם 

במטרה לשפר את סביבת בתי הספר בעיר, להעניק לילדים מקום בטוח לפעילות חינוכית או ספורטיבית, בוצעו בהצלחה במהלך ארבע השנים האחרונות 5 קירויים של מגרשי ספורט בבתי ספר בעיר. כולם במהלך שנת הלימודים.

הפרויקט, בסביונים תחת נהלי בטיחות מחמירים, ומעבר לנדרש על פי נהלי משרד החינוך, צפוי לגרום אי נוחות זמנית לקהילת בית הספר, בזמן העבודות הקצרות ולעניק לקהילה רווח עצום כבר בשנה הנוכחית ושנים רבות קדימה.

הורי סביונים להם יש שאלות בנוגע לפרויקט או סוגיות שאינן ברורות, הוזמנו להצטרף הערב למפגש זום עם ראש העיר והצוות המקצועי, הקישור הופץ להורים באמצעות בית הספר. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה